Bijna lente, heel verschil met vorig jaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef Steven184 het volgende:
Weer lijkt dit jaar wel een stukje beter te zijn...
Enige van de voorjaarskoersen die Boonen nog niet gewonnen heeft inderdaad, Omloop heeft vrijwel nooit de winnaar die je vooraf verwacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Rudieh het volgende:
OPQS zal wel weer domineren ja, al wil er nog wel eens een outsider winnen in de Omloop.
dus dan kom je bij uit Chavanel, Vanmarcke, Ciolek, Langeveld, Burghardt en dergelijke
IAM ookquote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enige van de voorjaarskoersen die Boonen nog niet gewonnen heeft inderdaad, Omloop heeft vrijwel nooit de winnaar die je vooraf verwacht.
Denk dat BMC ook wel sterk is overigens.
Terpsta mag hier ook wel bij. Langeveld is nog niet in topvorm:quote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Rudieh het volgende:
OPQS zal wel weer domineren ja, al wil er nog wel eens een outsider winnen in de Omloop.
dus dan kom je bij uit Chavanel, Vanmarcke, Ciolek, Langeveld, Burghardt en dergelijke
Dat is inderdaad wel een misser, die hoort er gewoon op te staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:52 schreef baggerbaas het volgende:
Een Wuyts bingo zonder "ribbedebie" kan ik helaas niet serieus nemen
En nog wennen aan de shirts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leukste van de eerste koersen van het jaar zijn de verhalen over ploegwissels en wie wat heeft gedaan in de winter
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 19:46:58Rumors have it that @AndreGreipel is out of #KBK due to a cold. If that's true, @ArnaudDemare is my the top favorite for the win. reageer retweet
Lekker een beetje lullen voor de koers begint. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:05 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza begint trouwens al aardig op tijd: 13.35.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef TheArt het volgende:
Belkin heeft nr. 15 geloot bij de ploegleidersauto's. Wedden dat OPQS #1 heeft
twitter:Lotto_Belisol twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 12:15:33Front group of 8: Kuchynski, Laborie, Lemoine, Paterski, Schillinger, Sinkeldam, Steels and Veuchelen. They have 38" after 14 km. #ohn reageer retweet
waar volg je het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:14 schreef TheArt het volgende:
Wtf Ramon, doe normaal en laat je zo snel mogelijk terugzakken uit die kopgroep. Ik zie hem heel ver komen en hij is eindelijk kopman en dan gaat ie in zo'n kopgroep zitten
Die actie volg ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:14 schreef TheArt het volgende:
Wtf Ramon, doe normaal en laat je zo snel mogelijk terugzakken uit die kopgroep. Ik zie hem heel ver komen en hij is eindelijk kopman en dan gaat ie in zo'n kopgroep zitten
https://twitter.com/TeamRadiotourquote:
dankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
https://twitter.com/TeamRadiotour
De koersradio van de Vlaamse koersen via Twitter. Tweeten alles.
Stukje spanning, actie zien gebeuren, als automatisme erop gesprongen en nu in de kansloze ontsnapping van de dag zitten. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die actie volg ik ook niet helemaal.
Heel natuurlijk om al dik in een jaar in bloedvorm te zijnquote:
Met 56 kan het gebeuren dat je er wat verlopen uit gaat zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Die Planckaert ziet er altijd zo verlopen uit
xdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel natuurlijk om al dik in een jaar in bloedvorm te zijn
Sorry ik verwarde hem met die landloper in de Belgische studio, Eddy Planckaert.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Eddygod gedemareerd?
[..]
Dat wil ik niet missen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
De stem van Mart bij een wielerwedstrijd maakt mij helemaal zen.
Om die reden bij uitzondering maar even naar Ned 1 gezapt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:17 schreef Mani89 het volgende:
De stem van Mart bij een wielerwedstrijd maakt mij helemaal zen.
Joris zal vroeg of laat wel de opvolger worden en langzaam meer van zijn wedstrijden overnemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch snap ik de NOS niet. Als je Mart blijft inhuren krijg te toch nooit iemand die het over kan nemen?
Gewoon tot zijn dood in dat commentaarhok takelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch snap ik de NOS niet. Als je Mart blijft inhuren krijg te toch nooit iemand die het over kan nemen?
Joris was bestwel goed bij het shorttrack.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meer dan drie uur Joris per jaar en ik pleeg zelfmoord.
Je hebt geluk dat hij nog moet uitrusten van Sotsji.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die heeft inderdaad een samenvattingen stem.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
bergetappes die om 10 uur beginnen met commentaar van Mart en Jeanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zou bijna een facebook pagina aanmaken om Mart in de Tour te krijgen
De Martitie!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zou bijna een facebook pagina aanmaken om Mart in de Tour te krijgen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
bergetappes die om 10 uur beginnen met commentaar van Mart en Jean
Facebook acties om de Neel terug te krijgen gaan wel heel erg lastig worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jean doet het niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijken hoe snel het AD het oppikt.quote:
Zijn neef is nog vrijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Facebook acties om de Neel terug te krijgen gaan wel heel erg lastig worden.
Jean, de Sierd de Vos van het wielrennen. Wist ook altijd de plaatselijke horecagelegenheden uitgebreid te beschrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het seizoen is begonnen.quote:
quote:
quote:"Eddy Wally belazerde 47 jaar lang de kluit"
Eddy Wally (81) heeft ons de hele tijd bij ons pietje gehad. Dat beweert althans journalist Eric Goens, die de charmezanger voor 'Kroost' op VIER interviewde. Daar toont de marktkramer-zanger uit Ertvelde volgens Goens voor het eerst zijn ware gelaat. "Ik heb hem zelfs geen enkele keer 'Geweldig!' horen zeggen", zo maakt Goens zijn stelling hard in Gazet van Antwerpen.
"In de twintig draaidagen die ik met hem heb gehad, heb ik de ware Wally leren kennen. Die staat overigens ver af van het typetje dat hij voortdurend speelde: Wally was zich te allen tijde bewust van zijn imago."
Volgens Goens is Wally ook veel slimmer dan hij zich voordeed. Goens: "Hij zegt letterlijk: 'Laat ze maar lachen, ik stopte het geld in mijn zakken'". Maar of Wally al die tijd een typetje speelde? Dat geheim zal hij wellicht nooit prijsgeven.
Telesportquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Doet Danny nog wat nadat ie er bij Eurosport uitgeknikkerd is ?
Werkt voor Telesportquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Doet Danny nog wat nadat ie er bij Eurosport uitgeknikkerd is ?
Ik zou tegen die man willen zeggen: No shit Sherlockquote:
Tja, moet toch brood op de plank komen he.quote:
Die wegen met stof ik ook wel een mooi gezicht.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:34 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Helaas hebben ze altijd bij P-R mooi weer
Ja...laatste verregende P-R zal 2001 oid geweest zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:34 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Helaas hebben ze altijd bij P-R mooi weer
Ja, treurig.quote:
Knavenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja...laatste verregende P-R zal 2001 oid geweest zijn
Wat voor knabbels?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef marcodej het volgende:
Ik denk, ik doe eens gek. Ik ga er gewoon iets te knabbelen bij zoeken.
Katjang pedis, alleen voor als je niet meer achter de vrouwen aan hoeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef marcodej het volgende:
Ik denk, ik doe eens gek. Ik ga er gewoon iets te knabbelen bij zoeken.
Mart is nog uit de tijd van de PTT Telecompetitie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toto divisie is wel heel lang geleden, o Mart.
Dat Mart dit uberhaupt mag doen nog. Ik dacht dat hij nergens meer voor werd ingezet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toto divisie is wel heel lang geleden, o Mart.
Ze hadden niemand anders... Dijkstra zit op het ijsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat Mart dit uberhaupt mag doen nog. Ik dacht dat hij nergens meer voor werd ingezet?
Laat hem daar blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden niemand anders... Dijkstra zit op het ijs
Erkend hardrijder of niet?quote:
Viel er net voor anders hadden ze hem eraf moeten pulken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Àls je op zo'n boomstronk dondert heb je veel pijn
Beeld loopt achter, zap maar eens naar de Belg.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Hoe komt het dat Mart alles eerder ziet dan wij?
Mart is een visionairquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
God bepaalt wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat ze elkaar niet afslachten.quote:
Sowieso.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God bepaalt wat er gebeurt.
He Johannes geniet jij ook zo?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/slachtveld-slagveld
quote:
Die van OPQS pakken ook joh, we moeten wel mee blijven doen.quote:
En melk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem een snee met pindakaas.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar zit snee op ook al een keer of 3.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:14 schreef Slobeend het volgende:
Erkende hardrijder heb ik ook al 3x gehoord vandaag.
Pizza met melk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel, ja natuurlijk met melk.
Dan hebben we de finish al gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Boom is er niet bij, we zullen wel boven de 200km grens zitten.
Pizza burro di arachidi.quote:
As je geen goeie benen hebt kun je niet winnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Boom is er niet bij, we zullen wel boven de 200km grens zitten.
Terpstra volgens mij wel, Sinkeldam in de kopgroep natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Flink gat al. Geen Nederlanders in de 1e groep ?
Sinkeldam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:17 schreef Pedroso het volgende:
Flink gat al. Geen Nederlanders in de 1e groep ?
Oh, ja Terpstra. Mijn minst favoriete Nederlander.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terpstra volgens mij wel, Sinkeldam in de kopgroep natuurlijk.
Syntix?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is de Team Sky bazen aanhanger eigenlijk?
Froome doet niet mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke aanhanger..?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sky is ook niet zo succesvol in voorjaarskoersen.quote:
Een heel dope is ook wel heel slecht voor de gezonheidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sky is ook niet zo succesvol in voorjaarskoersen.
Zeker in de regen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Koers.
Vlaamse voorjaar blijft het allermooiste in het wielrennen.
Met zijn tweeën?quote:
Chaos zoals het hoort bij dit soort koersen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe staat het ervoor? Zit in de trein
Kopgroep van 4 , achter is tutti frutti volgens Mart.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe staat het ervoor? Zit in de trein
Neem je niet de snee van J.Alba?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar wijd ik niet over uit op dit forum, voor je het weet heb ik de Story of de Privé aan de deur.quote:
Uiteindelijk wordt Boonen wel weer tweede of derde.quote:
Het is ook nog bijna 50 kilometer.quote:
Rebellin weet niet van ophouden...die gaat dit jaar een Hornertje doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:36 schreef OProg het volgende:
Valverde wint in marcia.
Rebellin derde. Op naar de Amstel.![]()
Alweer de vijfde overwinning voor Alejandro van dit seizoen volgens Sporza.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:36 schreef OProg het volgende:
Valverde wint in marcia.
Rebellin derde. Op naar de Amstel.![]()
Zes. Met een wielplakkersoeuvreprijs erbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alweer de vijfde overwinning voor Alejandro van dit seizoen volgens Sporza.
Je kan beter hopen dat hij zich nu een beetje in zalhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |