Bijna lente, heel verschil met vorig jaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:09 schreef Steven184 het volgende:
Weer lijkt dit jaar wel een stukje beter te zijn...
Enige van de voorjaarskoersen die Boonen nog niet gewonnen heeft inderdaad, Omloop heeft vrijwel nooit de winnaar die je vooraf verwacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Rudieh het volgende:
OPQS zal wel weer domineren ja, al wil er nog wel eens een outsider winnen in de Omloop.
dus dan kom je bij uit Chavanel, Vanmarcke, Ciolek, Langeveld, Burghardt en dergelijke
IAM ookquote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enige van de voorjaarskoersen die Boonen nog niet gewonnen heeft inderdaad, Omloop heeft vrijwel nooit de winnaar die je vooraf verwacht.
Denk dat BMC ook wel sterk is overigens.
Terpsta mag hier ook wel bij. Langeveld is nog niet in topvorm:quote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Rudieh het volgende:
OPQS zal wel weer domineren ja, al wil er nog wel eens een outsider winnen in de Omloop.
dus dan kom je bij uit Chavanel, Vanmarcke, Ciolek, Langeveld, Burghardt en dergelijke
Dat is inderdaad wel een misser, die hoort er gewoon op te staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:52 schreef baggerbaas het volgende:
Een Wuyts bingo zonder "ribbedebie" kan ik helaas niet serieus nemen
En nog wennen aan de shirts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het leukste van de eerste koersen van het jaar zijn de verhalen over ploegwissels en wie wat heeft gedaan in de winter
twitter:mrconde twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 19:46:58Rumors have it that @AndreGreipel is out of #KBK due to a cold. If that's true, @ArnaudDemare is my the top favorite for the win. reageer retweet
Lekker een beetje lullen voor de koers begint. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:05 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza begint trouwens al aardig op tijd: 13.35.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef TheArt het volgende:
Belkin heeft nr. 15 geloot bij de ploegleidersauto's. Wedden dat OPQS #1 heeft
twitter:Lotto_Belisol twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 12:15:33Front group of 8: Kuchynski, Laborie, Lemoine, Paterski, Schillinger, Sinkeldam, Steels and Veuchelen. They have 38" after 14 km. #ohn reageer retweet
waar volg je het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:14 schreef TheArt het volgende:
Wtf Ramon, doe normaal en laat je zo snel mogelijk terugzakken uit die kopgroep. Ik zie hem heel ver komen en hij is eindelijk kopman en dan gaat ie in zo'n kopgroep zitten
Die actie volg ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:14 schreef TheArt het volgende:
Wtf Ramon, doe normaal en laat je zo snel mogelijk terugzakken uit die kopgroep. Ik zie hem heel ver komen en hij is eindelijk kopman en dan gaat ie in zo'n kopgroep zitten
https://twitter.com/TeamRadiotourquote:
dankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
https://twitter.com/TeamRadiotour
De koersradio van de Vlaamse koersen via Twitter. Tweeten alles.
Stukje spanning, actie zien gebeuren, als automatisme erop gesprongen en nu in de kansloze ontsnapping van de dag zitten. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die actie volg ik ook niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |