Veel geluk met wachtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Dat staat er ja, maar het is mij toch gelukt. Velen hebben deze combinatie besteld. Thief, Infamous Second Son en Watch Dogs. Ik heb de korting gekregen, dus kennelijk niet.
Hoezo? wordt het niet geleverd door tekort van voorraaden ofzo? Ik weet dat het pre-order games zijn. Thief komt vrijdag uit. Ik krijg ook nog FFX HD 21 maart, dus dan heb ik genoeg te doen terwijl ik wacht op de rest.quote:
Dan zou ik toch snel eens een paar games erbij kopen of een Netflix abbo afsluiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:17 schreef over_hedge het volgende:
Enige waar ik de laatste tijd met ps4 voor aanzet is om mijn mobiel op te laden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:16 schreef michel055 het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)5515.html?langId=-11
Dan betaal je bij de MM niet alleen meer voor je PS4, je weet ook niet hoe lang je uiteindelijk moet wachten erop.quote:Op dit moment betreft de levertijd meer dan 4 weken, echter kunnen wij geen garantie geven. Wanneer u een bestelling plaatst wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum.
Heb games genoeg, en netflix heb ik al. Al heb ik dat eigenlijk vooral voor mijn vriendin want kijk er zelf weinig naar omdat de series die ik kijk er of niet opstaan of maar de helft van alle seizoenen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch snel eens een paar games erbij kopen of een Netflix abbo afsluiten.
En uitverkochtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef michel055 het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Bart Smit controleerde laatst veel strenger, waardoor een hoop bestellingen (incl. die van mijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En uitverkocht![]()
Hij heeft er toch nog lang opgestaan. Toen ik mijn PS4 via de Intertoys we4bshop bestelde was hij al na 5 minuten uitverkocht. Een teken dat er minder mensen meer wanhopig aan een PS4 proberen te komen, of dat de afgeleverde voorraden groter worden.
Heb net een mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden.is dan wel lego marvel superheroes.maar hij is dus niet geannuleerd.dus dan zullen watch dogs en infamous ook nog wel volgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saturn kennende zullen ze de gemaakte bestelling gewoon na verloop van tijd annuleren. Ga er maar niet vanuit dat iets dat niet aan de voorwaarden van een actie voldoet (een pre-order) uitgeleverd wordt. Tenzij je mazzel hebt.
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef videonatic het volgende:
Is helaas een port van een vrij oude game, jongons hier koop ik geen ps4 voor!!!![]()
PS4 has no gamez
Dure zaak ook.quote:
Lekker boeiend, een tof spel is een tof spel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef videonatic het volgende:
Is helaas een port van een vrij oude game, jongons hier koop ik geen ps4 voor!!!![]()
PS4 has no gamez
Voor jou misschien niet. Vermaak me prima met NBA 2K14, Thief en Resogun. De Vita draait door de Remote Play ook overurenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef videonatic het volgende:
PS4 has no gamez
Drie maanden PS+ voor niets, drie maanden afschrijving van je console en renteverlies van aanbetaalde pre-orders.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:49 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Hoe kost geduld in dit geval geld?
In de BF3 Metro heb ik mog wel epische gevechten gehad. Nu is het zorgen dat je punt B hebt en die wint vaak. Jammer..quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Metro sla ik ook liever over.
Gulf of Oman is daarentegenimo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |