Ik zie anders ook hogere cijfers vallen dus ik zou me niet blind staren op cijfersquote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Cid het volgende:
[..]
Noooooo..... en ik had er zo'n zin in
Nou ja, voor alle andere spellen heb je wel PS+ nodig, dus of het nu veel uitmaakt dat FF daar geen gebruik van maaktquote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Yup!
[..]
Uiteraard, als de look/feel hetzelfde zou zijn is het hetzelfde spel. Het zijn beide FPS spellen, schieten op iets vanuit first person perspectief. Er zit verschil in de gameplay natuurlijk, maar dat is tussen WoW en FFXIV niet anders.
[..]
Nope, geen PS+ nodig voor FFXIV:ARR op PS4. (In tegenstelling tot de Xbone btw hehe)
quote:"Some might be able to look past Thief's shortcomings and instead only focus on the moments of brilliance. However, I imagine long-time Thief fans hoping for Garrett's grand return might be somewhat disappointed."
Wat word nu je volgende game?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef lipjes het volgende:
Well, ik ga m'n pre-order van Thief cancellen
Dit vat het mooi samen voor mij
[..]
Nog geen idee, wacht nog steeds op destiny en the division.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat word nu je volgende game?
Zou ik eerst voor Watchdogs kiezen, die komt volgende maand al.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nog geen idee, wacht nog steeds op destiny en the division.
Ach, heb nog tomb raider en AC BF om me mee te vermaken.
Daarnaast straks nieuwe PS+ game en ben nog niet aan outlast toegekomen.
Plus south park komt binnenkort uit voor de PC.
Ah, beoordeeld op wat het niet is dus. Met nostalgie in het achterhoofd. Jammer.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef lipjes het volgende:
Well, ik ga m'n pre-order van Thief cancellen
Dit vat het mooi samen voor mij
[..]
Metro sla ik ook liever over.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Conquest in operation locker is wel een beetje
Is toch ook uitgesteld, op z'n vroegst april pas?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou ik eerst voor Watchdogs kiezen, die komt volgende maand al.
tja, ik ga niet voor nog een fiasco zoals DNF de volle mep betalen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, beoordeeld op wat het niet is dus. Met nostalgie in het achterhoofd. Jammer.
Niet volgens de site waar ik mijn preorders bestel:quote:Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is toch ook uitgesteld, op z'n vroegst april pas?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Dagger87 het volgende:
kut ik had al de 3=2 actie van saturn gebruikt. infamous, watch dogs en thief. Misschien toch een beetje spijt van thief. Geen idee of ik dat nog kan veranderen.
The Cynical Brit is alleen grappig, soms wat te geforceerd imho. Imago-reviews dus, niet daadwerkelijk nuttig bij het beslissen of een game tof is of niet. Hij zeikt namelijk alles af.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, beoordeeld op wat het niet is dus. Met nostalgie in het achterhoofd. Jammer.
Dat is niet waar, er zijn genoeg games die hij wel leuk vind. Hij is bijvoorbeeld ook erg te spreken over de customization opties van Thief.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
The Cynical Brit is alleen grappig, soms wat te geforceerd imho. Imago-reviews dus, niet daadwerkelijk nuttig bij het beslissen of een game tof is of niet. Hij zeikt namelijk alles af.
Silk road in China rising is trouwens ook geweldig.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:51 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Metro sla ik ook liever over.
Gulf of Oman is daarentegenimo.
Sla Thief ook over ,na het zien van verschillende filmpjes en reviews pas ik er effe voor.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nog geen idee, wacht nog steeds op destiny en the division.
Ach, heb nog tomb raider en AC BF om me mee te vermaken.
Daarnaast straks nieuwe PS+ game en ben nog niet aan outlast toegekomen.
Plus south park komt binnenkort uit voor de PC.
Ik las op Budgetgaming dat je bij Infamous niet de normale editie, maar de special edition van 70 euro moet nemen. Dan werkt het wel. Scheelt maar 5 euro met de normale editie trouwens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:39 schreef lel86 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan?
Als ik watch dogs, infamous, en lego marvel bestel krijg ik de korting niet?
Hij is juist redelijk enthousiast over Thiefquote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
The Cynical Brit is alleen grappig, soms wat te geforceerd imho. Imago-reviews dus, niet daadwerkelijk nuttig bij het beslissen of een game tof is of niet. Hij zeikt namelijk alles af.
Thnx! Het is gelukt nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik las op Budgetgaming dat je bij Infamous niet de normale editie, maar de special edition van 70 euro moet nemen. Dan werkt het wel. Scheelt maar 5 euro met de normale editie trouwens.
Thief heb ik nu gratis. Lees echt verschillende reviews, maar meer negatief. Ach de game is toch gratis :-). Zal vast wel leuk zijn, mijn eerste thief game.(of dat moet ik mijzelf wijs maken)
Niet heel verassendquote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Thief reviews:
Eurogamer 6/10
Polgyon 6/10
Gamespot 6/10
IGN 6.8/10
Pre-orders vallen toch buiten deze actie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik las op Budgetgaming dat je bij Infamous niet de normale editie, maar de special edition van 70 euro moet nemen. Dan werkt het wel. Scheelt maar 5 euro met de normale editie trouwens.
Thief heb ik nu gratis. Lees echt verschillende reviews, maar meer negatief. Ach de game is toch gratis :-). Zal vast wel leuk zijn, mijn eerste thief game.(of dat moet ik mijzelf wijs maken)
Dat staat er ja, maar het is mij toch gelukt. Velen hebben deze combinatie besteld. Thief, Infamous Second Son en Watch Dogs. Ik heb de korting gekregen, dus kennelijk niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pre-orders vallen toch buiten deze actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |