6 pound overweight op 145,lolquote:Op zondag 23 februari 2014 03:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig heet jij geen Nostradamus.
Cyborg, interessant!quote:Op zondag 23 februari 2014 03:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cyborg heeft aangekondigd dat ze op 135 gaat vechten in Invicta en aan het eind van het jaar in de UFC wil zitten.
Hoop dat het allemaal doorgaat, haar zie ik sowieso wel van Rousey winnen.
Dat is al vijf jaar geleden en toen was ze waarschijnlijk nog flink aan het roiden.quote:
Denk dat ie 'm hierna wel krijgt (als Uriah geen rematch krijgt), hij heeft nu de beste papieren.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:32 schreef Broempoe het volgende:
Wanneer zou die een titleshot krijgen? 6x winst op rij is best behoorlijk...
Worstelen vs Judo, zeg 't maar...quote:Op zondag 23 februari 2014 03:44 schreef Broempoe het volgende:
Ben toch stiekem wel benieuwd of Mcmann gejudo-tossed gaat worden
zinganoquote:Op zondag 23 februari 2014 03:59 schreef Hooidraad het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende title shot krijgt, Zingano of Alexis Davis.
Denk het ook, vind het wel weer kut geregeld.quote:
Ik ken alleen Rogan van NewsRadio en Fear Factor. Acteert of presenteert hij nog iets of alleen UFC?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mike Goldberg, één der commentatoren.
Oh, die ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rogan van NewsRadio en Fear Factor.
rogan is comedian en podcaster naast ufc commentator.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rogan van NewsRadio en Fear Factor. Acteert of presenteert hij nog iets of alleen UFC?
Is hij ook eigenaar van Onnit (van Alpha Brain) of adverteert hij daar gewoon voor?quote:Op zondag 23 februari 2014 04:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rogan is comedian en podcaster naast ufc commentator.
net worth 22 million, nice knowing you
hij adverteert voor alpha brain, kettlebells en een hoster van websites op zijn podcast.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is hij ook eigenaar van Onnit (van Alpha Brain) of adverteert hij daar gewoon voor?
Hij zal ongetwijfeld wel een paar miljoen hebben, maar 22 miljoen dollar is 15 miljoen euro en nee ik heb ze niet maar het scheelt wel wat.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rogan is comedian en podcaster naast ufc commentator.
net worth 22 million, nice knowing you
vroeger ook voor de fleshlight, daar heeft hij een kast vol van liggen,lolquote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij adverteert voor alpha brain, kettlebells en een hoster van websites op zijn podcast.
http://www.celebritynetwo(...)joe-rogan-net-worth/quote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld wel een paar miljoen hebben, maar 22 miljoen dollar is 15 miljoen euro en nee ik heb ze niet maar het scheelt wel wat.
En een kast vol voedingssupplementen, niet normaal hoeveel pillen hij vreetquote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger ook voor de fleshlight, daar heeft hij een kast vol van liggen,lol
foei, foei, foeiquote:Op zondag 23 februari 2014 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
Kut, zat er nog aan te denken om Thompson als underdog pick te pakken maar ik durfde het risico niet te nemen.
Inderdaad, wat een verschil tussen beide stoppages.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:50 schreef Nober het volgende:
Herb heeft geleerd van die te vroege stop bij Faber, dat overkomt hem niet nog eens.
En daarna Cormier KO en daarna Rousey verloren met armbar. #Believequote:Op zondag 23 februari 2014 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
Nu een saaie kickboksmatch tussen Rory en Damian.
Ik lach me rot als DC KO gaat, op papier is het een zware mismatch maar het kan altijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:56 schreef Nober het volgende:
[..]
En daarna Cormier KO en daarna Rousey verloren met armbar. #Believe
En dat is nog 10 jaar geleden ook, nu kan ie er al helemaal niks meer van.quote:Op zondag 23 februari 2014 05:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Cormier was 4de op de Spelen, geen schijn van kans dus tegen Cummins.
Was ook al jaren te dik, die vetzak, en nu die eindelijk afgevallen is gaat ie KO.quote:Op zondag 23 februari 2014 05:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dat is nog 10 jaar geleden ook, nu kan ie er al helemaal niks meer van.
ooh al 3 uur geledenquote:Op zondag 23 februari 2014 05:33 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie de nieuwe cutwoman al gespot?
[ afbeelding ]
Naam?quote:Op zondag 23 februari 2014 05:33 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie de nieuwe cutwoman al gespot?
[ afbeelding ]
Swayze Valentine.quote:Op zondag 23 februari 2014 05:41 schreef Nober het volgende:
Wanneer Jones vs Cummins? Hij had gewoon pech net.
[..]
Naam?
Maar wat moet Cormier nog allemaal doen voor een title shot? Denk dat hij ook van Evans gewonnen had.quote:Op zondag 23 februari 2014 05:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo lijkt ie weer een beetje op Black Fedor.
Wat ie moet doen? Wat mij betreft moet ie eerst een top 5-LHW verslaan maar die liggen niet voor het oprapen.quote:Op zondag 23 februari 2014 05:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar wat moet Cormier nog allemaal doen voor een title shot? Denk dat hij ook van Evans gewonnen had.
Lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 23 februari 2014 05:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat ie moet doen? Wat mij betreft moet ie eerst een top 5-LHW verslaan maar die liggen niet voor het oprapen.
Zou me niks verbazen als ze hem nu al een title shot geven.
Iemand maakte ergens de referentie naar Cees vs. Browne, wat dat betreft had dit wat langer mogen durenquote:
Jep slechte avond voor Herbquote:Op zondag 23 februari 2014 10:22 schreef samirz het volgende:
Kan die Herb Dean met pensioen? Ik denk dat hij moeite heeft met kleinere vechters (Faber, vrouwen) en daar te snel in grijpt. TJ Waldburger's gevecht door laten gaan maar dit meteen stoppen?
40(!!!) vechters wilden niet tegen Pat Cummins vechtenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef slashdotter3 het volgende:
- Herb had de Mike Pyle partij 10 seconden eerder moeten stoppen
- Rory met een bril op ziet eruit als een nerd
- Joe Rogan: "I've seen Pat Cummins dominate UFC fighters at the gym", maar natuurlijk![]()
- Herb had die McMann partij wel wat langer kunnen afwachten
watered down cards.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Vind het sowieso de laatste tijd allemaal matig of 'net niet' events of ligt dat aan mij?
Te veel cards met te weinig populaire vechters.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Vind het sowieso de laatste tijd allemaal matig of 'net niet' events of ligt dat aan mij?
Nicequote:Op maandag 24 februari 2014 07:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Melendez heeft bijgetekend en gaat samen met Pettis TUF20 coachen.
Heb ik wat gemist...? Ik dacht dat hij van plan was om weg te gaan van de UFC?quote:Op maandag 24 februari 2014 07:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij had een aanbod liggen van bellator idd maar als UFC dat bod zou evenaren dan zou hij bij UFC blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist...? Ik dacht dat hij van plan was om weg te gaan van de UFC?
die Rebey staat nu echt voor schut, whahhahahaquote:Op maandag 24 februari 2014 07:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat mij betreft kunnen we die wel overslaan, zeer matige card. Hoe denk de rest erover?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:59 schreef THEFXR het volgende:
Telt de Fightpass card van komende zaterdag mee voor de TUP?
Nee gewoon doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen we die wel overslaan, zeer matige card. Hoe denk de rest erover?
Als die kut TUF cards tellen moet je deze ook doen zo simpel is het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de vorige keer telde ie niet mee, he, schavuit...
dan heb je ook nog tuf international, tuf brazil, tuf china, tuf usa en tuf indiaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die kut TUF cards tellen moet je deze ook doen zo simpel is het.
Ja dus? Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan heb je ook nog tuf international, tuf brazil, tuf china, tuf usa en tuf india
het gaat erom dat dit een totale fightpass card is, snap je dat niet?
daar heb je vaker last van, dat je dingen niet ziet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zie het probleem niet
Maar dan wel alle kut cards en niet zo selectief. Die vorige TUF card met Rousey en Tate moest wel gedaan wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:01 schreef n00cL30n het volgende:
Wat mij betreft mogen kudt cards vermeden worden.
dat zijn vrouwen, ronde vormen enzo, volgens dana is rousey zijn nr 1quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan wel alle kut cards en niet zo selectief. Die vorige TUF card met Rousey en Tate moest wel gedaan worden
Begin januari hebben we die hele discussie gehad met de Singapore card (die we uiteindelijk wél overgeslagen hebben) en afgesproken om voortaan kutcards over te slaan of het in ieder geval te bespreken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan wel alle kut cards en niet zo selectief. Die vorige TUF card met Rousey en Tate moest wel gedaan worden
Volgende keer ook gewoon geen TUF cards doen danquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin januari hebben we die hele discussie gehad met de Singapore card (die we uiteindelijk wél overgeslagen hebben) en afgesproken om voortaan kutcards over te slaan of het in ieder geval te bespreken.
Waarom blijf je er nou over doordrammen?
Dat "maar die TUF card telde wel mee" is geen argument want dat hebben we allang uitgepraat.
dat zei hij nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende keer ook gewoon geen TUF cards doen dan
Ik dacht ook dat dit echt wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goede manier om Uncle Dana boos te maken dit
Maakt het iets minder erg, maar dan ook maar ietsquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dit echt was![]()
Maar zijn echte haircut heeft een groot kruis:
[ afbeelding ]
'Jesus bla bla'
wtf?twitter:NateDiaz209 twitterde op woensdag 26-02-2014 om 23:01:33@ufc @danawhite I would like to request to be released from the @ufc Its time for me to be on my way .. ? reageer retweet
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Uhmmm.. wacht effe!
Ik vind dat we dit case by case moeten bekijken, of is dit ook de bedoeling?
Yep, dat is wat ik bedoel. Als er een matige card komt dan gooit iemand het op tijd in de groep (zoals FXR nu deed) en dan bepaalt de meerderheid of die wel of niet meetelt voor TUP.quote:
Zo doorzichtig, Natequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef THEFXR het volgende:
wtf?twitter:NateDiaz209 twitterde op woensdag 26-02-2014 om 23:01:33@ufc @danawhite I would like to request to be released from the @ufc Its time for me to be on my way .. ? reageer retweet
ik kan daar mee levenquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Yep, dat is wat ik bedoel. Als er een matige card komt dan gooit iemand het op tijd in de groep (zoals FXR nu deed) en dan bepaalt de meerderheid of die wel of niet meetelt voor TUP.
Kunnen jullie ermee leven als die van komend weekend wordt overgeslagen?
Ik kan daar mee levenquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Yep, dat is wat ik bedoel. Als er een matige card komt dan gooit iemand het op tijd in de groep (zoals FXR nu deed) en dan bepaalt de meerderheid of die wel of niet meetelt voor TUP.
En dat doe je dan op twitterquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef THEFXR het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat we nu gaan kiezen welke cards wel of niet mee tellen maar goedquote:
we hebben nu ineens neppe en echte ufc cards?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden dat we nu gaan kiezen welke cards wel of niet mee tellen maar goed
Dan kun je net zo goed alleen echte UFC cards doen
UFC # cards danquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we hebben nu ineens neppe en echte ufc cards?
Graag overslaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Maakt het er imo niet spannender op maar goed als iedereen dat wil dan is het zoquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap Litmanen wel.. maarja, ben ook blij dat we dit soort kutcards overslaan
9/10 dat ie weer een injury krijgtquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Breaking: NSAC passes motion to ban all TRT use in Nevada, affecting several prominent UFC/MMA fighters
Whehehe @ Vitor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Machida vs Weidman ipv Belfort.
Je verwacht het niet.
shit, ik dacht dat je aan het trollen was, holy fuck, hij valt zomaar uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Machida vs Weidman ipv Belfort.
Je verwacht het niet.
was dat niet hetzelfde met Cees?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij had laatst toch een onverwachte dopingtest? Ze mogen de uitslag daar niet van bekend maken als je niet applied voor een license
nadat hij in eindhoven heeft gevochten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Badr naar glory volgens mixfight.
quote:VITOR BELFORT HASN'T GIVEN UP THE FIGHT, WAS FORCED TO RETIRE ".
"I never gave up fighting in UFC 173 and never mentioned it. Therefore, all information posted in any mass media advertising that is not true.
What I announced was that I will be resigning "TRT" and not "giving up the fight" to continue my dream of fighting.
The UFC decided to put another opponent in my place because I didn't have time to fit the new rules of the NSAC. According to the UFC, I will face the winner of Weidman vs Lyotto within the new regulations of all the Athletic Commissions.
I'm sorry that this happened, and I appreciate the strength and understanding of all fans, sponsors, UFC and athletic commissions ".
Vitor Belfort
Zal tijd worden, dan word ie nog eens kampioen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Badr naar glory volgens mixfight.
quote:
lijkt meer op een tranny dan een wijfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat wijf van 'm is nog irritanter dan hijzelf
Ik troll niet johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
shit, ik dacht dat je aan het trollen was, holy fuck, hij valt zomaar uit.
Maar aangezien Belfort van '77 is zou het weleens einde carrière kunnen zijn indien schorsing?quote:
tors wel, maar usenet is down?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef stoeltafel het volgende:
Heeft iemand een werkende nzb link gevonden van ufc 170? Alles is down, grrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:41 schreef Hooidraad het volgende:
De finish waar ik het over had:Mama miaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, werd tijd voor een andere avatar.... Alleen ben ik nogsteeds zoekende.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh, werd tijd voor een andere avatar.... Alleen ben ik nogsteeds zoekende.
hahahah, gina heeft nog nooit 135 gehaald.quote:On Saturday nights Observer Radio, Dave mentions that the big Rousey announcement this week may not be an immediate Rousey vs Cyborg fight. There are those in UFC who believe, and he agrees, that a Cyborg fight needs to be built up and most importantly that Cyborg needs to make 135 a few times.
Dave mentions that UFC is in dire need for a big time main event for July 5 because most champions will be unavailable. While a Cyborg fight would fit that bill, Dave prefers the Rousey vs Carano idea instead. He mentions the rumor of UFC having approached Gina Carano for that show. Dave hopes they can make a deal because a big Rousey fight coupled with a possible Welterweight title defense is the only mega show possibility they have available for July.
Plus dat Cyborg Gina weer zal slopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hahahah, gina heeft nog nooit 135 gehaald.
Hahahahahaha!quote:
al gezien, nooit meer iets van die gast gehoordquote:
Hunt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:49 schreef Klaphark het volgende:
The Reem kan dus blij zijn. Ben benieuwd tegen wie hij nu gematched wordt.
Misschien is de Cees wel niet 100% in de UFC en wil hij weten hoeveel hij waard is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:49 schreef Klaphark het volgende:
The Reem kan dus blij zijn. Ben benieuwd tegen wie hij nu gematched wordt.
Cees loopt nog steeds het risico dat hij gecut wordt als hij verliest. Hij gaat natuurlijk voorlopig voor wat 'makkelijkere' tegenstanders dan JDS totdat hij weer een win streak heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Misschien is de Cees wel niet 100% in de UFC en wil hij weten hoeveel hij waard is.
telt deze card mee? is nl een fightpass cardquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:27 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Fight card (UFC Fight Pass)
Light Heavyweight Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Lightweight Michael Johnson vs. Melvin Guillard
Flyweight Brad Pickett vs. Neil Seery
Welterweight Gunnar Nelson vs. Omari Akhmedov
Preliminary card (UFC Fight Pass)
Light Heavyweight Cyrille Diabaté vs. Ilir Latifi
Middleweight Luke Barnatt vs. Mats Nilsson
Middleweight Brad Scott vs. Cláudio Henrique da Silva
Bantamweight Davey Grant vs. Roland Delorme
Welterweight Igor Araújo vs. Danny Mitchell
Flyweight Phil Harris vs. Louis Gaudinot
Tenzij er een enorme zak geld tegenover staat zie ik niet waarom Carano hier op in zou gaan. Ze heeft het prima voor elkaar in Hollywood en ze is uberhaupt kansloos tegenover Rousey. Slaat trouwens nergens op dat Carano zomaar uit het niets een titleshot krijgt.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef THEFXR het volgende:
On Saturday nights Observer Radio, Dave mentions that the big Rousey announcement this week may not be an immediate Rousey vs Cyborg fight. There are those in UFC who believe, and he agrees, that a Cyborg fight needs to be built up and most importantly that Cyborg needs to make 135 a few times.
Dave mentions that UFC is in dire need for a big time main event for July 5 because most champions will be unavailable. While a Cyborg fight would fit that bill, Dave prefers the Rousey vs Carano idea instead. He mentions the rumor of UFC having approached Gina Carano for that show. Dave hopes they can make a deal because a big Rousey fight coupled with a possible Welterweight title defense is the only mega show possibility they have available for July.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als we zulke cards al gaan skippen kunnen we beter helemaal stoppen imoDan is het voor elke casual nog mogelijk om 80% te scoren.
ja, want er staan nog 10 andere fights op, 1 fight met gusta gaat dat niet goedmaken, ufc 151 in the rebound.quote:
Dit. Sommige, op papier, waardeloze cards blijken achteraf best de moeite waard en vice versa.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Stelletje zeikerds... Een kut kaart op papier hoeft nog niet voor mindere fights te zorgen.
Ze doen hier liever alleen de easy cardsquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Sommige, op papier, waardeloze cards blijken achteraf best de moeite waard en vice versa.
Voor mijn part mag 'ie best tellen voor TUP, maar ik weet niet hoe de rest erover denkt.
Wat mij betreft gewoon alle cards. Maakt het alleen maar leuker en moeilijker, omdat niet alle fighters bekend zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:50 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Sommige, op papier, waardeloze cards blijken achteraf best de moeite waard en vice versa.
Voor mijn part mag 'ie best tellen voor TUP, maar ik weet niet hoe de rest erover denkt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon alle cards. Maakt het alleen maar leuker en moeilijker, omdat niet alle fighters bekend zijn.
Amen broeder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Geo4kant het volgende:
2 cards op rij nu al.. met dit jaar met bijna elke week een event zul je vast veel onbekende fighters hebben, dan gaan we elkek eer stemmendat is stom..
Hoe hypocriet het ook is omdat ik de vorige graag deed overslaan, misschien moeten we maar gewoon alles tellen..
En bij onbekende cards zal er ook weinig vreanderen denk ik in de score omdat iedereen elkaar kopierd
omdat de UFC dat gevecht heeft laten lekken van Sonnen en wand? dat betekent dat hun hype gewerkt heeft voor jou.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kijk anders wel uit naar TUF Brasil!Zou die niet deze week beginnen?
Misschien vind hij Sonnen ook wel gewoon een mooi characterquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat de UFC dat gevecht heeft laten lekken van Sonnen en wand? dat betekent dat hun hype gewerkt heeft voor jou.
"Gevecht"quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat de UFC dat gevecht heeft laten lekken van Sonnen en wand? dat betekent dat hun hype gewerkt heeft voor jou.
Je hoeft natuurlijk niet elke keer mee te doen. Zolang het cards zijn die door meer dan de helft wordt bekeken is het prima. Wat mij betreft komen sommige niet-UFC cards (Bellator 120 bijv.) eerder in aanmerking dan sommige UFC cards.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Geo4kant het volgende:
2 cards op rij nu al.. met dit jaar met bijna elke week een event zul je vast veel onbekende fighters hebben, dan gaan we elkek eer stemmendat is stom..
Hoe hypocriet het ook is omdat ik de vorige graag deed overslaan, misschien moeten we maar gewoon alles tellen..
En bij onbekende cards zal er ook weinig vreanderen denk ik in de score omdat iedereen elkaar kopierd
Ditquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles behalve TUF lijkt me zeer eerlijk
maar,maar, TUF brazil komt eraan met Wand en sonnen, kunnen we niet maken die niet mee te tellen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles behalve TUF lijkt me zeer eerlijk
Zoals ik al zei TUF is een reallife soapquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar,maar, TUF brazil komt eraan met Wand en sonnen, kunnen we niet maken die niet mee te tellen.
Ik zeg 2 per jaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok, we gaan het als volgt doen.
Alle UFC events tellen mee voor TUP behalve TUF cards.
Dit wil dus zeggen.. Fight Night London van a.s. zaterdag telt mee!
Vanaf nu bestaat een TUP seizoen uit 24 events, waardoor je 2 TUP champions per jaar hebt,
doe je minder events heb je 3 of 4 TUP winners per jaar en is het speciale er ook wel af.
Hierdoor weet je ook van te voren waar je aan toe bent en is het geen ramp als je een keer een event ZOU missen..
All in favor?
Perfectquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Vanaf nu bestaat een TUP seizoen uit 24 events, waardoor je 2 TUP champions per jaar hebt,
doe je minder events heb je 3 of 4 TUP winners per jaar en is het speciale er ook wel af.
Hierdoor weet je ook van te voren waar je aan toe bent en is het geen ramp als je een keer een event ZOU missen..
All in favor?
nee, dan daalt de interesse met maar 2 champs per jaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tazmaniac het volgende:
All in favor?
Ik ben voor!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tazmaniac het volgende:
All in favor?
Hebben nu altijd 2 gehad en kwaliteit over kwantiteit als ik het voor het zeggen heb!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, dan daalt de interesse met maar 2 champs per jaar
wie heeft het voor het zeggen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hebben nu altijd 2 gehad en kwaliteit over kwantiteit als ik het voor het zeggen heb!
Ik doe het nog steeds met plezier maar als we iedere keer moeten gaan stemmen of hij meetelt of niet dan gaat dat snel voorbij.quote:
Het gaat hier alleen nog maar over de TUP de laatste tijdquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik doe het nog steeds met plezier maar als we iedere keer moeten gaan stemmen of hij meetelt of niet dan gaat dat snel voorbij.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:15 schreef THEFXR het volgende:
Vanwege de comments zal ik nogmaals mij visie uitleggen.
Zelf vind ik dat de fightpass cards niet moeten meetellen, omdat fightpass niet beschikbaar is in NL. Als je dan de uitslag wil zien ben je dus gedwongen om illegale acties te ondernemen, ik vind dat niet kunnen, dat kunnen we ook niet verwachten van de TUP deelnemers.
Dus alleen de cards meetellen die legaal te zien zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:15 schreef THEFXR het volgende:
Vanwege de comments zal ik nogmaals mij visie uitleggen.
Zelf vind ik dat de fightpass cards niet moeten meetellen, omdat fightpass niet beschikbaar is in NL. Als je dan de uitslag wil zien ben je dus gedwongen om illegale acties te ondernemen, ik vind dat niet kunnen, dat kunnen we ook niet verwachten van de TUP deelnemers.
Dus alleen de cards meetellen die legaal te zien zijn.
Gewoon nu wat duidelijke regels afspreken dan ontstaan er ook geen verdere discussies. Dat hele stemmen over events die wel of niet mee tellen gaat toch niet werken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het gaat hier alleen nog maar over de TUP de laatste tijd
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 06-03-2014 om 15:15:17You guys are good. RT @__Jr_: @arielhelwani so Dana White just followed Gina Carano on Twitter... reageer retweet
echt kut, als het Siyar zou zijn.twitter:shaunalshatti twitterde op donderdag 06-03-2014 om 01:21:53Denis Siver and Siyar Bahadurzada's drug tests from UFC 168 came back "inconclusive," per @arielhelwani. NSAC now testing 'B' sample. reageer retweet
Welk gevecht....?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:In just 2 days the UFC takes over London hosting an entire night of exciting fights. Start your FREE trial today and don't miss UFC Fight Night: Gustafsson vs. Manuwa live on UFC Fight Pass: http://at.ufc.com/qYrQ
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:12 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC announces return to Germany with May 31 'Fight Night' card in Berlin
Hoppa! Berlijn here we come!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |