6 pound overweight op 145,lolquote:Op zondag 23 februari 2014 03:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig heet jij geen Nostradamus.
Cyborg, interessant!quote:Op zondag 23 februari 2014 03:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cyborg heeft aangekondigd dat ze op 135 gaat vechten in Invicta en aan het eind van het jaar in de UFC wil zitten.
Hoop dat het allemaal doorgaat, haar zie ik sowieso wel van Rousey winnen.
Dat is al vijf jaar geleden en toen was ze waarschijnlijk nog flink aan het roiden.quote:
Denk dat ie 'm hierna wel krijgt (als Uriah geen rematch krijgt), hij heeft nu de beste papieren.quote:Op zondag 23 februari 2014 03:32 schreef Broempoe het volgende:
Wanneer zou die een titleshot krijgen? 6x winst op rij is best behoorlijk...
Worstelen vs Judo, zeg 't maar...quote:Op zondag 23 februari 2014 03:44 schreef Broempoe het volgende:
Ben toch stiekem wel benieuwd of Mcmann gejudo-tossed gaat worden
zinganoquote:Op zondag 23 februari 2014 03:59 schreef Hooidraad het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende title shot krijgt, Zingano of Alexis Davis.
Denk het ook, vind het wel weer kut geregeld.quote:
Ik ken alleen Rogan van NewsRadio en Fear Factor. Acteert of presenteert hij nog iets of alleen UFC?quote:Op zondag 23 februari 2014 03:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mike Goldberg, één der commentatoren.
Oh, die ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rogan van NewsRadio en Fear Factor.
rogan is comedian en podcaster naast ufc commentator.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rogan van NewsRadio en Fear Factor. Acteert of presenteert hij nog iets of alleen UFC?
Is hij ook eigenaar van Onnit (van Alpha Brain) of adverteert hij daar gewoon voor?quote:Op zondag 23 februari 2014 04:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rogan is comedian en podcaster naast ufc commentator.
net worth 22 million, nice knowing you
hij adverteert voor alpha brain, kettlebells en een hoster van websites op zijn podcast.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is hij ook eigenaar van Onnit (van Alpha Brain) of adverteert hij daar gewoon voor?
Hij zal ongetwijfeld wel een paar miljoen hebben, maar 22 miljoen dollar is 15 miljoen euro en nee ik heb ze niet maar het scheelt wel wat.quote:Op zondag 23 februari 2014 04:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
rogan is comedian en podcaster naast ufc commentator.
net worth 22 million, nice knowing you
vroeger ook voor de fleshlight, daar heeft hij een kast vol van liggen,lolquote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij adverteert voor alpha brain, kettlebells en een hoster van websites op zijn podcast.
http://www.celebritynetwo(...)joe-rogan-net-worth/quote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld wel een paar miljoen hebben, maar 22 miljoen dollar is 15 miljoen euro en nee ik heb ze niet maar het scheelt wel wat.
En een kast vol voedingssupplementen, niet normaal hoeveel pillen hij vreetquote:Op zondag 23 februari 2014 04:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger ook voor de fleshlight, daar heeft hij een kast vol van liggen,lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |