Dordrecht gaat het niet redden. We mogen waarschijnlijk weer met z'n allen naar Tilburg.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach ze mogen er opzich wel in blijven, als het alternatief FC Dordrecht is ofzo.
Willem II vind ik net zo'n saaie club als Roda JC.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dordrecht gaat het niet redden. We mogen waarschijnlijk weer met z'n allen naar Tilburg.
Dat geldt voor 75% van de clubs in Nederland natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik denk dat -behalve fans van Roda JC- niemand in Nederland een traan laat als Roda JC degradeert danwel ophoudt te bestaan.
Complimenten voor de 'gast' in het uitvak die 40-45 heeft ingestuurdquote:
VauVauVau komt gewoon terug hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nooit meer naar Limburg
Als je te weinig punten haalt, degradeer je gewoon. Identiteit en geschiedenis of niet...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:17 schreef o.us2.0 het volgende:
Sparta heeft meer identiteit en geschiedenis dan Roda. Die club had nooit mogen degraderen.
Niet alleen Roda JC, Willem II speelde rond de eeuwwisseling Champions League....quote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben opgegroeid in de jaren 80 en 90, en vooral in de jaren 90 was Roda JC een club om rekening mee te houden en hoorden ze gewoon bij de subtop in Nederland. Ongelooflijk hoe snel daarna het verval heeft ingezet bij Roda, als je ziet dat ze nu al zeker 10 jaar structureel in het rechterrijtje spelen.
Er spelen nu 4 Belgen en als je Ramos en Kali meetelt 2 Afrikanen.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:20 schreef Tommeke het volgende:
In de tijd van Eric vd Luer was Roda idd een club om rekening mee te houden en straalde het ook wel iets uit.
De laatste jaren spelen er vooral nietszeggende Belgen en Afrikanen.
Kun je nagaan hoe goed ik het volgquote:Op zondag 2 maart 2014 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er spelen nu 4 Belgen en als je Ramos en Kali meetelt 2 Afrikanen.
Telstar uit, altijd lastigquote:zaterdag 1 maart 2014 13:55[/url] schreef Guus_Geluk7 het volgende:[/b]
VauVauVau komt gewoon terug hoor.
Wel via de play-offs, maar daar hebben we, m.u.v. vorig seizoen, altijd mazzel.
VVV mag ook hartstikke dood.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De play-offs lopen we echt niet meer mis hoor.
Dordt en Sparta. Helemaal prima.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II vind ik net zo'n saaie club als Roda JC.![]()
Doe maar Sparta terug
Fuck dat. Prima stadion met echt bier. Maargoed, jij komt nooit in stadionsquote:Op maandag 3 maart 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft ook niet echt een basis om een structurele Eredivisie club te worden.
Wijze opmerkingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:22 schreef Vermecelli het volgende:
Elk seizoen weer zo'n takke eind rijden voor die 3 punten, opbokken met die club.
Er is geen club in de Eredivisie met potentie meer over man. Fucking PEC promoveert twee jaar terug en staat zevende o.i.d.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
dordt
graag wel een club met een beetje potentie
Hé ze hebben er echt bier volgens HMF, dat is genoeg volgens die debielquote:Op maandag 3 maart 2014 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
dordt
graag wel een club met een beetje potentie
goed stadion en redelijke begroting zijn wel basisdingen, kom je toch uit bij het gebruikelijke rijtje willem ii, sparta, graafschap en evt mvv of vvvquote:Op maandag 3 maart 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen club in de Eredivisie met potentie meer over man. Fucking PEC promoveert twee jaar terug en staat zevende o.i.d.
Gaan dalijk waarschijnlijk nog Europa in.
Waar lul je over man. De competitie is compleet naar de tering..
Dordt heeft tenminste echt bier. Dat zijn zaken waar het nowadays om draait..
niks mis met nog zo'n ouderwetse sfeer waar de biertjes nog in de koelkast staan, alleen hou dat wel lekker in de eerste divisie.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé ze hebben er echt bier volgens HMF, dat is genoeg volgens die debiel
Dat kan prima bij de amateurclubs ook. Als je naar het profvoetbal gaat moet er gewoon wat potentie zijn om een goede selectie neer te zetten. Is beter voor de competitie.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:27 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis met nog zo'n ouderwetse sfeer waar de biertjes nog in de koelkast staan, alleen hou dat wel lekker in de eerste divisie.
PEC. STAAT. ZEVENDE. OFZO.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan prima bij de amateurclubs ook. Als je naar het profvoetbal gaat moet er gewoon wat potentie zijn om een goede selectie neer te zetten. Is beter voor de competitie.
PEC had dan wel wat meer potentie dan Dordrecht, beter stadion, hogere begroting en groter achterlandquote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PEC. STAAT. ZEVENDE. OFZO.
Wat begrijp je niet. Deze competitie komt nooit meer goed. Nooit. Meer.
Deze competitie komt echt wel weer goed hoor. Als de clubs de financiën eens op orde hebben, jouw eigen cluppie o.a. , gaat het niveau echt wel weer omhoog.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PEC. STAAT. ZEVENDE. OFZO.
Wat begrijp je niet. Deze competitie komt nooit meer goed. Nooit. Meer.
Ben ik met je eens, maar die mogen natuurlijk no way zo hoog staan al twee jaar op rij.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef Adames het volgende:
[..]
PEC had dan wel wat meer potentie dan Dordrecht, beter stadion, hogere begroting en groter achterland
nee is al faillietquote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze competitie komt echt wel weer goed hoor.
Volgens mij hebben de clubs de financiele zaken nu juist op orde (op een paar notoire gevallen na, zoals bv. NAC).quote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze competitie komt echt wel weer goed hoor. Als de clubs de financiën eens op orde hebben, jouw eigen cluppie o.a. , gaat het niveau echt wel weer omhoog.
Daarbij heeft PEC een stuk meer potentie dan Dordt.
Sparta ook niet meer. Dat is de laatste jaren toch wel gebleken?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht heeft ook niet echt een basis om een structurele Eredivisie club te worden.
this is the end my friendsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:36 schreef arjan1112 het volgende:
Roda mag niet degraderen !
Altijd een mooie club geweest
[ afbeelding ]
Sinds 1974 in de eredivisie
1 keer 2de
3 keer 4de
6 keer 5de
7 keer 6de
Roda hoort gewoon in het linkerrijtje
Mwah. Wellicht is dit een goede wake up call. Moeten ze wel in één keer promoveren. 2014/2015 wordt wel een vrij cruciaal jaar voor Roda JC. Gaat het de kant op van NAC of de kant van MVV en Fortuna?quote:
Dat waren wel andere tijden. Intussen hebben er wel wat clubs structurele stappen gemaakt. Ik zou het overigens ook wel doen. Een mooi organisatiemodel is vaak overschat bij clubs. Je hebt soms meer aan iemand die en geld heeft en de juiste spelers kan halen.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:10 schreef arjan1112 het volgende:
Dat moeten ze dan maar doen, met hem als de baas werden ze steeds 5de enzo
Het was ook wel raar dat een club geld kon vangen voor een speler die niet eens meer een contract bij de desbetreffende clubs had?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:13 schreef arjan1112 het volgende:
mja het bosman arrest heeft wel veel clubs arm gemaakt, vroeger verkochten clubs als roda hun beste spelers voor 3 miljoen aan ajax feyenoord en psv... nu lopen ze gratis naar de uitgang
Met hem als "Baas" eindigden ze hoog doordat hij spelers uitbuite, hij kocht spelers om erop te verdienen, dat trucje gaat na het bosman arest niet meer werken. Voor die periode heeft hij veel geld verdiend.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:10 schreef arjan1112 het volgende:
Dat moeten ze dan maar doen, met hem als de baas werden ze steeds 5de enzo
Of nog beter. iemand die de juiste spelers kan halen zonder geld. Zoals Marco Boogers bij Dordrecht. Wat Dordrecht heeft gepresteerd vind ik echt heel knap.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat waren wel andere tijden. Intussen hebben er wel wat clubs structurele stappen gemaakt. Ik zou het overigens ook wel doen. Een mooi organisatiemodel is vaak overschat bij clubs. Je hebt soms meer aan iemand die en geld heeft en de juiste spelers kan halen.
Die heeft ongeveer een heel elftal gehuurd, waarbij in de winterstop bv. Van Nieff werd teruggeroepen door Groningen. Dat was een van de belangrijkste spelers.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of nog beter. iemand die de juiste spelers kan halen zonder geld. Zoals Marco Boogers bij Dordrecht. Wat Dordrecht heeft gepresteerd vind ik echt heel knap.
Guus Huppertsquote:Op zondag 4 mei 2014 11:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
en de laatste doorgebroken jeugdspeler bij Roda die het heeft weten te maken speelt nu ergens bij de plaatstelijke amateurs
Ja klopt, maar ik bedoel dat hij wel de juiste spelers telkens weet te vinden, ook al zijn ze gehuurd. Volgens mij is het budget van Dordrecht echt enorm laag, daarom vind ik het knap. Zullen komend seizoen wel weer terugzakken ja (als ze niet promoveren)quote:Op zondag 4 mei 2014 11:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heeft ongeveer een heel elftal gehuurd, waarbij in de winterstop bv. Van Nieff werd teruggeroepen door Groningen. Dat was een van de belangrijkste spelers.
Dit jaar was een positieve uitschieter. Dordrecht speelt meestal rond de 10e plaats.
Dat budget is ook laag, normaal goed voor +/- de 10e plek. Dit jaar pakt het goed uit, maar van structureel ver boven je kunnen presteren is geen sprake, denk ik. Meestal staan ze gewoon waar je ze zou verwachten.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel dat hij wel de juiste spelers telkens weet te vinden, ook al zijn ze gehuurd. Volgens mij is het budget van Dordrecht echt enorm laag, daarom vind ik het knap. Zullen komend seizoen wel weer terugzakken ja (als ze niet promoveren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |