quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:05 schreef Bart het volgende:
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Dat is er maar 1, Valentino in de J.P. Coen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weten jullie nog een zaak waar ze lekkere pizza's verkopen?
Omgeving straatweg, vleutenseweg...
Die wou ik eerst ook zeggen maar ik kon niet op de straatnaam komen gisterquote:Op zondag 9 maart 2014 00:36 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Dat is er maar 1, Valentino in de J.P. Coen.
Dat is de enige tent waar ik pizza's haal, andere krijg ik gewoon niet weg, daarom maak ik ze meestal ook zelf en hij zit om de hoek, dus als ik haal, dan bel ik even en staan ze met een kwartiertje voor me klaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die wou ik eerst ook zeggen maar ik kon niet op de straatnaam komen gister
Prima Pizza's![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:36 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Dat is er maar 1, Valentino in de J.P. Coen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die wou ik eerst ook zeggen maar ik kon niet op de straatnaam komen gister
Prima Pizza's![]()
En goedkoop ook! 6 euro voor een kleine, 7 euro voor een grotequote:Op zondag 9 maart 2014 01:46 schreef Warrie.in.de.Harry het volgende:
[..]
Dat is de enige tent waar ik pizza's haal, andere krijg ik gewoon niet weg, daarom maak ik ze meestal ook zelf en hij zit om de hoek, dus als ik haal, dan bel ik even en staan ze met een kwartiertje voor me klaar.
Bij mij in de straat woont een sopraan die dagelijks oefent; als het mooi weer is staat het raam open en dan hoor je dat door de hele straat. Zou daar dus ook kunnen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef _Loki het volgende:
Hebben jullie enig idee wat dat opera-gezang is in de binnenstad/oudegracht? Altijd als het mooi weer is, horen we buiten steeds een zelfde stukje opera. Heel raar, kunnen de plek ook niet echt achterhalen
Mijn toch best mooie fietsen zijn in 13 jaar Utrecht nog nooit gejat.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef _Loki het volgende:
Godverdomme man, dit méén je niet.
In december was mijn 'nieuwe' fiets binnen een week gestolen, nog geen 1 keer op kunnen rijden.
Gistermiddag had ik een 'nieuwe' gehaald van marktplaats voor 15 euro. Vanochtend was ie weer weg.
What the fuck, man.
Waar aan de Oudegracht? Beetje goed slot? Dat is het enige waar ik nooit op bezuinig.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:39 schreef _Loki het volgende:
Oudegracht.
Nieuw slot waar ie mee vast stond aan de grachthekken is ook weg
Ik gaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:05 schreef Bart het volgende:
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
ikquote:Op maandag 10 maart 2014 19:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik gaWie komen er nog meer van jullie?
Stoort dat niet hartstikke erg ?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Bij mij in de straat woont een sopraan die dagelijks oefent; als het mooi weer is staat het raam open en dan hoor je dat door de hele straat. Zou daar dus ook kunnen zijn.
Nee hoor, ze zingt best zuiver. Het stoort niet meer dan spelende kinderen of optrekkende auto's. Aan dat soort dingen storen is een keuze die je zelf maakt is mijn mening.quote:
Ik woon al 39 jaar in Utrecht en van mij is er nog nooit een fiets gejat!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn toch best mooie fietsen zijn in 13 jaar Utrecht nog nooit gejat.
Bij de winkel van sinkel.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar aan de Oudegracht? Beetje goed slot? Dat is het enige waar ik nooit op bezuinig.
Zou sowieso op dat gemeentedepot gaan kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:39 schreef _Loki het volgende:
Oudegracht.
Nieuw slot waar ie mee vast stond aan de grachthekken is ook weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |