Ik zal zwaaien als ik langsfietsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Paul het volgende:
BREKEND ook Yvonne komt misschien dus jullie moeten echt ff langs komen
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Mooi zeg. Ook de windstilte is duidelijk te zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil deze zelgemaakte foto hier even kwijt
Ik kwam deze zojuist ook op reddit tegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil deze zelgemaakte foto hier even kwijt
[ afbeelding ]
http://www.hartvannederla(...)affiti-tunnel-dicht/quote:Geliefde graffiti-tunnel dicht
Treurnis bij graffiti-minnend Utrecht. De gemeente gaat het graffiti-walhalla, de fietstunnel onder het Westplein, vrijwel helemaal dichtgooien met zand.
De tunnel gaat op de schop. Maar juist die tunnel is de ‘place to be’ voor grafitti-kunstenaars. Die kunnen er nu nog volop hun creativiteit kwijt en ook de passerende fietsers vinden het prachtig. De Utrechtse fractie van Groenlinks wil de tunnel behouden voor de kunstsector.
Zonde, maar ook gewoon raar eigenlijk. Daar fietsen echt best veel mensen doorheen!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef Neelix het volgende:
Nee!
[..]
http://www.hartvannederla(...)affiti-tunnel-dicht/
Hij ligt in de weg voor de HOV baan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde, maar ook gewoon raar eigenlijk. Daar fietsen echt best veel mensen doorheen!
Weg. Foetsjie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef pokkerdepok het volgende:
bedoelen ze nou dat er dan wel een nieuwe of verbouwde tunnel komt, of dat ie gewoon helemaal verdwijnt?
ik fiets er regelmatig doorheen..
Echt belachelijk, onze kleine fietst nu zelf en heeft gitaarles in Lombok ik ga speciaal met hem door die tunnel om niet langs het station te hoevenquote:
Dat is echt een deathtrap; fietste laatst met mijn dochter voorop de fiets en waar ik links moet en keurig ook voorsoorteer daar kwam er een lompe mongool die iedereen in wilde halen en op het linker voorsoorteer vak met ellebogen en al zijn fiets naar rechts te drukken. Zo tegen mijn dochter aan. Sindsdien fiets ik juist door die fietstunnel; zoveel veiliger...quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik sta tegenwoordig weer iedere dag in de rij bij het fietsersstoplicht op het Paardenveld. Dat zal nu wel helemaal chaos worden met die tunnel ook nog dicht.
Dat kan zometeen niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:46 schreef bork het volgende:
[..]
Echt belachelijk, onze kleine fietst nu zelf en heeft gitaarles in Lombok ik ga speciaal met hem door die tunnel om niet langs het station te hoeven.
Nee hoor, voorschot op de Westpleintunnel. Die er niet komt. En hij ligt dus in de weg voor de nieuwe bus/trambaan.quote:
De meeste mensen zijn luie flikkers en blijven de roltrap nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er iemand goed van af dondert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |