De EU-kwestie staat los van die verdreven Rus en landverrader. Hij heeft het zelf laten escaleren met zijn poging om tot de Assad-aanpak over te gaan en 80 doden op een dag. Hij betaalt nu de prijs. Wat erna gebeurt en of daadwerkelijk Oekraine bij de EU gaat valt te bezien, gaat ook om welke consequenties dat heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef WitteMuur het volgende:
Je weet er dus maar weinig van... Uit de OP:
According to December 2013 polls (by three different pollsters) between 45% and 50% of Ukrainians supported Euromaidan, while between 42% and 50% opposed it.
https://en.wikipedia.org/wiki/Euromaidan
De ene helft van de bevolking wil bij de EU en de andere helft niet.
Wat doet mijn gedachten er toe? Ik wil liever eerst meer informatie vergaren waarna ik een mening probeer te vormen ipv een kant op renderen en verzinnenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Omdat ze fascisten zijn.
Nogmaals, wat voor gedachte verwacht jij als het monument voor gestorven soldaten wordt vernield?
Nee je hebt het helemaal fout want, mensen die WWII monumenten weghalen zijn altijd fascisten dat staat vast.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De EU-kwestie staat los van die verdreven Rus en landverrader. Hij heeft het zelf laten escaleren met zijn poging om tot de Assad-aanpak over te gaan en 80 doden op een dag. Hij betaalt nu de prijs. Wat erna gebeurt en of daadwerkelijk Oekraine bij de EU gaat valt te bezien, gaat ook om welke consequenties dat heeft.
Overigens is het terecht dat dat standbeeld in Oekraine is weggehaald, Russische bezetters herdenken en onderdrukkers van de inheemse Oekraiense taal en cultuur doe je in Moskou. In NL worden nazisoldaten ook niet herdacht, behalve door linkse burgemeesters misschien.
Waarom gelden filmpjes waarbij er geschoten wordt op demonstranten dan wel als bewijs dat de politie schiet op onschuldige demonstranten? Je weet dan ook niet wat hun motivatie is.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ten eerste weten we niet welk idee achter dit standbeeld schuilt. Je weet daarnaast niet wie dit standbeeld heeft weggehaald en je weet niet wat hun motivatie is. maar ik begrijp dat je dit graag zo presenteert dat het in je straatje valt.
Jij trekt gewoon uit het luchtledige conclusies die je niet zomaar kan trekken. Valt andere mensen aan omdat ze zogenaamd geen bewijs hebben voor dingen. Je haalt (delen) van bronnen aan die in jouw straatje passen maar als je de hele bron leest spreekt het je standpunt tegen. Je spreekt daarnaast ook jezelf inhoudelijk tegen op punten. Kortom het gaat echt nergens meer over met jou. Meerdere mensen in dit topic hebben dit gevoel bij jou maar je blijft maar stug doorgaan. Dan heb je gewoon oogkleppen.
zijn je pro dictators argumenten nu op ??quote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Omdat ze fascisten zijn.
Nogmaals, wat voor gedachte verwacht jij als het monument voor gestorven soldaten wordt vernield?
Jij mag ook wel inhoudelijk reageren waarvan je mij beschuldigt niet te doen.. maar dat doe je dus niet. Jammer, versterkt alleen maar het beeld dat mensen van jou hebben in dit topic nu.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Waarom gelden filmpjes waarbij er geschoten wordt op demonstranten dan wel als bewijs dat de politie schiet op onschuldige demonstranten? Je weet dan ook niet wat hun motivatie is.
Wat een gelul allemaal...
De rebellen sloopten standbeelden, staken gebouwen in de fik, namen gebouwen in en vielen de politie aan. Lijkt me logisch dat er dan wat moet gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De EU-kwestie staat los van die verdreven Rus en landverrader. Hij heeft het zelf laten escaleren met zijn poging om tot de Assad-aanpak over te gaan en 80 doden op een dag. Hij betaalt nu de prijs. Wat erna gebeurt en of daadwerkelijk Oekraine bij de EU gaat valt te bezien, gaat ook om welke consequenties dat heeft.
Overigens is het terecht dat dat standbeeld in Oekraine is weggehaald, Russische bezetters herdenken en onderdrukkers van de inheemse Oekraiense taal en cultuur doe je in Moskou. In NL worden nazisoldaten ook niet herdacht, behalve door linkse burgemeesters misschien.
Dat heb ik nooit gezegd. Echter zie je bijna geen andere vlaggen bij de demonstranten dan die van Svoboda.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef Happel het volgende:
Oppositie bestaat uit meerdere groeperingen, waaronder dat Svoboda. Het bestaat niet compleet uit extreem-rechtse sympathisanten zoals onze communistische vriend ons wil doen geloven.
Ik wacht nog steeds op je bron.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn je pro dictators argumenten nu op ??
Die zijn beter georganiseerd. Zegt helemaal niets.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Echter zie je bijna geen andere vlaggen bij de demonstranten dan die van Svoboda.
Dat zijn gewoon jochies die beschermd moesten worden voor hun desertie, die zijn al weer naar mama denk ikquote:Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die 60 agenten die krijgsgevangen zijn gemaakt? Iets van nieuws?
Dat is gewoon een logische tegenvraag... Waarom gelden filmpjes waarbij er geschoten wordt op demonstranten dan wel als bewijs dat de politie schiet op onschuldige demonstranten? Je weet dan ook niet wat hun motivatie is.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:14 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Jij mag ook wel inhoudelijk reageren waarvan je mij beschuldigt niet te doen.. maar dat doe je dus niet. Jammer, versterkt alleen maar het beeld dat mensen van jou hebben in dit topic nu.
Het is makkelijk een tegenvraag te stellen om het vuur aan je schenen te ontwijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:16 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat is gewoon een logische tegenvraag... Waarom gelden filmpjes waarbij er geschoten wordt op demonstranten dan wel als bewijs dat de politie schiet op onschuldige demonstranten? Je weet dan ook niet wat hun motivatie is.
Dat is net zo goed een aanname waarvoor geen enkel bewijs is.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:20 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het is makkelijk een tegenvraag te stellen om het vuur aan je schenen te ontwijken.
Ik vind een vergelijking met veiligheidstroepen of anderen die op mensen schieten niet echt in vergelijking staan met het omver werpen van een standbeeld. Ik trek er ook niet zomaar wilde conclusies uit zoals jij doet. Een standbeeld kan je iig vervangen, die mensen blijven dood en de schuldige moeten vervolgd worden. Het lijkt er op dat dit pro-russische/pro-Janoekovitsj mensen zijn geweest.
Het land is gevolg van verdeel-en-heers-politiek. Daar maak je geen punt mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:05 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Je weet er dus maar weinig van... Uit de OP:
According to December 2013 polls (by three different pollsters) between 45% and 50% of Ukrainians supported Euromaidan, while between 42% and 50% opposed it.
https://en.wikipedia.org/wiki/Euromaidan
De ene helft van de bevolking wil bij de EU en de andere helft niet.
Dat is het lastige aan de situatie maar er zijn wel wat meer bewijzen voor dan dat hele standbeeld verhaal van je. Los daarvan vind ik dus dat het onderzocht moet worden en trek ik geen wilde conclusies over fascisten zoals jij dat doet.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:21 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat is net zo goed een aanname waarvoor geen enkel bewijs is.
Ik heb geen enkel bewijs gezien hoor? Alleen wat beweringenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:23 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Dat is het lastige aan de situatie maar er zijn wel wat meer bewijzen voor dan dat hele standbeeld verhaal van je. Los daarvan vind ik dus dat het onderzocht moet worden en trek ik geen wilde conclusies over fascisten zoals jij dat doet.
Precies datgene dat je doet met betrekking tot dat standbeeld. Maar dat is dus blijkbaar wel oké om daar zomaar conclusies te trekken volgens jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:24 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bewijs gezien hoor? Alleen wat beweringen
Op mensen die dat zeggen reageer je anders niet. Veder is mijn conclusie een stuk logischer.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:25 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Precies datgene dat je doet met betrekking tot dat standbeeld. Maar dat is dus blijkbaar wel oké om daar zomaar conclusies te trekken volgens jou.
En daar gaat het mis, alles wat jij zelf zegt dat zonder onderzoek is dat vind je allemaal super logisch. Wat anderen zeggen kan in jouw visie niet logisch zijn tenzij het overeenkomt met jouw mening. Dit is toch te triest voor woorden. Wat betreft dat schieten op die mensen, ik zeg dat er onderzoek moet komen en wie er verdacht zijn. Ik trek geen wilde cowboy conclusie zoals jij dat doet.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:28 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Op mensen die dat zeggen reageer je anders niet. Veder is mijn conclusie een stuk logischer.
Welk ander motief is er om een monument te slopen?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:31 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
En daar gaat het mis, alles wat jij zelf zegt dat zonder onderzoek is dat vind je allemaal super logisch. Wat anderen zeggen kan in jouw visie niet logisch zijn tenzij het overeenkomt met jouw mening. Dit is toch te triest voor woorden. Wat betreft dat schieten op die mensen, ik zeg dat er onderzoek moet komen en wie er verdacht zijn. Ik trek geen wilde cowboy conclusie zoals jij dat doet.
Stop hier nou maar mee want je wil het echt niet begrijpenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:34 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Welk ander motief is er om een monument te slopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |