De helft van het volk ja...quote:Op zondag 23 februari 2014 11:55 schreef Aloulou het volgende:
Goed dat die Russische mafketel is afgezet, sowieso met steun van het volk. Net zoals in Egypte met afzetten van Morsi heeft ook in Oekraine het volk gesproken!
die heb je onder de auto-quote staan niet, die reactiequote:Op zondag 23 februari 2014 11:57 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Rebellen die de politie aanvallen, gebouwen innemen/in de fik zetten, standbeelden slopen enz...
Ik heb ze allebei corrupt genoemd hoor... Maar die post waar ik op reageerde richtte zich nogal op Janoekovitsj terwijl bijna elke politicus daar corrupt is.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Jij neemt op basis van een paar artikelen aan dat Timosjenko een zelfverrijkster is. Zodra er foto's opduiken van Janoekovitsj's paleis plus dierentuin ga je aan zelfverrijking twijfelen.
De oppositie is net zo corrupt, waar heeft de Oranje revolutie nou toe geleid?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom al die protesten.
Een grote corrupte bende en dan heet dat zogenaamd een democratie waar het volk niks vn mag vinden volgens wittemuren
Houdt eens op joh, dat protest is er al bijna drie maanden.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:57 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Rebellen die de politie aanvallen, gebouwen innemen/in de fik zetten, standbeelden slopen enz...
Jij hebt het over demonstranten afknallen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:58 schreef Re het volgende:
[..]
die heb je onder de auto-quote staan niet, die reactie
diezelfde politie is dus overgelopen, en ik zie nu geen gebouwen meer in de brand staan eigenlijk
Ten eerste weten we niet welk idee achter dit standbeeld schuilt. Je weet daarnaast niet wie dit standbeeld heeft weggehaald en je weet niet wat hun motivatie is. maar ik begrijp dat je dit graag zo presenteert dat het in je straatje valt.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:56 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Als iemand hier een standbeeld gaat weghalen van gestorven soldaten tijdens WO2, wat vind jij daar dan van?
Van het begin:quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Houdt eens op joh, dat protest is er al bijna drie maanden.
Ja en Poetin is pislink op de mislukte klootzak, die had liever een Assad aanpak gehadquote:Op zondag 23 februari 2014 11:20 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, hij is een puppet van Poetin
nou ja, ik heb toch aardig wat filmpjes gezien van demonstranten die live werden afgeknald, aantal dodelijke slachtoffers is toch echt iets van 10:1quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Jij hebt het over demonstranten afknallen.
Meer kan WitMuurtje niet doen, hij vult voor het gemak even alle gedachten van die lieden in.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ten eerste weten we niet welk idee achter dit standbeeld schuilt. Je weet daarnaast niet wie dit standbeeld heeft weggehaald en je weet niet wat hun motivatie is. maar ik begrijp dat je dit graag zo presenteert dat het in je straatje valt.
Dit standbeeld is om de gestorven Sovjet soldaten te herdenken in WO2...quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ten eerste weten we niet welk idee achter dit standbeeld schuilt. Je weet daarnaast niet wie dit standbeeld heeft weggehaald en je weet niet wat hun motivatie is. maar ik begrijp dat je dit graag zo presenteert dat het in je straatje valt.
Alleen als ze aan vandalisme dedenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, ik heb toch aardig wat filmpjes gezien van demonstranten die live werden afgeknald, aantal dodelijke slachtoffers is toch echt iets van 10:1
Wat verwacht je voor gedachte als hier een standbeeld van gestorven soldaten in WO2 wordt vernield?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:02 schreef waht het volgende:
[..]
Meer kan WitMuurtje niet doen, hij vult voor het gemak even alle gedachten van die lieden in.
Maar goed, hoeveel inzicht moeten we uberhaupt verwachten van een communist?
De overgrote meerderheid, je hebt altijd mensen die tegen zijn. Precies zoals in Egypte. In Oekraiene ga je niet zo lang tegendemonstraties tegenkomen zoals dat nog steeds in Egypte het geval is, zegt genoeg. Die Russische boef mag in Rusland asiel aanvragen of anders wordt ie berecht voor zijn misdaden. De stem van het volk is in ieder geval gehoord, en dat is positief!quote:
Je weet er dus maar weinig van... Uit de OP:quote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid, je hebt altijd mensen die tegen zijn. Precies zoals in Egypte. In Oekraiene ga je niet zo lang tegendemonstraties tegenkomen zoals dat nog steeds in Egypte het geval is, zegt genoeg. Die Russische boef mag in Rusland asiel aanvragen of anders wordt ie berecht voor zijn misdaden. De stem van het volk is in ieder geval gehoord, en dat is positief!
Jij begrijpt het echt niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Wat verwacht je voor gedachte als hier een standbeeld van gestorven soldaten in WO2 wordt vernield?
Dat is de vraag aan jou. Jij weet het zo goed en neemt een standpunt in, waarom zou de oppositie datdoen?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Wat verwacht je voor gedachte als hier een standbeeld van gestorven soldaten in WO2 wordt vernield?
Legt het eens uit dan, als het zo duidelijk is of reageer niet.quote:
hebben ze ook grasvelden vertrapt die demonstranten ??quote:Op zondag 23 februari 2014 12:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is de vraag aan jou. Jij weet het zo goed en neemt een standpunt in, waarom zou de oppositie datdoen?
Omdat ze fascisten zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is de vraag aan jou. Jij weet het zo goed en neemt een standpunt in, waarom zou de oppositie datdoen?
En die barbaarse rebellen en hulpverleners liepen de hele tijd in het schotveld van die arme agentjes. Dus eigen schuldquote:Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hebben ze ook grasvelden vertrapt die demonstranten ??
Ten eerste weten we niet welk idee achter dit standbeeld schuilt. Je weet daarnaast niet wie dit standbeeld heeft weggehaald en je weet niet wat hun motivatie is. maar ik begrijp dat je dit graag zo presenteert dat het in je straatje valt.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:06 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Legt het eens uit dan, als het zo duidelijk is of reageer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |