oh dacht dat jullie mijn lotgenoten warenquote:
dacht je datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dacht dat jullie mijn lotgenoten waren
En heb je al matches?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk wel link uit. Tegenwoordig staan er meteen boze menigtes voor je huis.
[..]
Jaja. Ik heb een hele charmante foto met mijn in een ver warm oord, een drankje aan het drinken met een gekleurde parasolletje er in, terwijl de zon ondergaat. Mijn ogen zie je nog net zo onder mijn zonnebril. Geweldig charmant allemaal.
fuck vrienden heb FOK! tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:54 schreef Moccie het volgende:
[..]
volgende stap is de trekker overhalen en drukken met je wijsvinger
Wat ben je toch een dondersteenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef bondage het volgende:
Ik heb net lekker ouderwets een SMS verstuurd.
Hoe kwam je op dit tijdstip binnen bij het historisch museum?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef bondage het volgende:
Ik heb net lekker ouderwets een SMS verstuurd.
kom eindje danquote:
Ik heb geweldig veel matches, daarom baal ik ook dat het eruit lig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef ntm het volgende:
[..]
En heb je al matches?Wat heb je als minimumleeftijd ingesteld dan
Gewoon aangebeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoe kwam je op dit tijdstip binnen bij het historisch museum?
Haha grapjasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geweldig veel matches, daarom baal ik ook dat het eruit lig.
Ik heb matches onder de 25 ingesteld, daarboven wordt het atletische lichaam - wat je uiteraard heel subtiel ziet, als je uitzoomt - te veel voor die vrouwen.
ik ook, maandag pas weer doekoequote:
Ga je maar naar een concentratiekamp. Hier hoeven anderen niet de dupe van te worden!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Storing is vervelend maar komt me anderzijds goed uit
Moet leren voor mijn tentamens volgende week. Al die whatsapp groepen die de hele dag doorratelen zijn geen goede stimulans voor een goede concentratie.
Vraag dan ook meteen ff een ban aan zodat je hier niet meer kunt posten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Storing is vervelend maar komt me anderzijds goed uit
Moet leren voor mijn tentamens volgende week. Al die whatsapp groepen die de hele dag doorratelen zijn geen goede stimulans voor een goede concentratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |