Tja, het moet maar.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Rodawa het volgende:
Jongens ik word echt helemaal gek nu, zowel whatsapp als telegram werken niet en ik heb geen beltegoed!!!!!
Toch niet weer schoolmeisjes van 14 Frank?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja, het moet maar.
Ik had net succes met tinderen.
Zozo Frank ook al aan de Tinder?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja, het moet maar.
Ik had net succes met tinderen.
Je nichtjes van 12 vrouwen noemenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Piger het volgende:
Eindelijk rust in mijn leven.
effe geen aandacht van al die vrouwen
Reactie van een echte FOK!ker dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Piger het volgende:
Eindelijk rust in mijn leven.
effe geen aandacht van al die vrouwen
Ik krijg toevallig wel gemiddeld 3 berichten per uur, dus je kan wel stoer doen maar mijn sociale leven staat op de rand van een afgrond.quote:
Neuh, ik kijk wel link uit. Tegenwoordig staan er meteen boze menigtes voor je huis.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch niet weer schoolmeisjes van 14 Frank?
Jaja. Ik heb een hele charmante foto met mijn in een ver warm oord, een drankje aan het drinken met een gekleurde parasolletje er in, terwijl de zon ondergaat. Mijn ogen zie je nog net zo onder mijn zonnebril. Geweldig charmant allemaal.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik krijg toevallig wel gemiddeld 3 berichten per uur, dus je kan wel stoer doen maar mijn sociale leven staat op de rand van een afgrond.
HOT / NOTquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk wel link uit. Tegenwoordig staan er meteen boze menigtes voor je huis.
[..]
Jaja. Ik heb een hele charmante foto met mijn in een ver warm oord, een drankje aan het drinken met een gekleurde parasolletje er in, terwijl de zon ondergaat. Mijn ogen zie je nog net zo onder mijn zonnebril. Geweldig charmant allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |