Het mag duidelijk zijn dat jij nooit met mijn Tinder-album in aanraking ben geweest.quote:
heb vandaag gewerktquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook, maandag pas weer doekoe
Banaanvragen zijn zo 2008quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag dan ook meteen ff een ban aan zodat je hier niet meer kunt posten.
en toch geen geld hebben, harde struggles broeder.quote:
meteen opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toch geen geld hebben, harde struggles broeder.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:59 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ga je maar naar een concentratiekamp. Hier hoeven anderen niet de dupe van te worden!!!!!!!!!
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Ambicioso het volgende:
Ik bevestig dat FOK! nog online is
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 20:52:13This is crazy. We'are getting 100 new registrations every second. Trying hard to prevent connection issues in Europe. reageer retweet
Beter stapt iedereen over.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:05 schreef marcel-o het volgende:
twitter:telegram twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 20:52:13This is crazy. We'are getting 100 new registrations every second. Trying hard to prevent connection issues in Europe. reageer retweet
Aaah, dit bevestigd dus waarom ik geen smscode van Telegram ontvang op dit moment omdat de server gewoon overbelast wordt op het momentquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:05 schreef marcel-o het volgende:
RIP aan de naabestaandenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Kijk al die sociale mensen eens in paniek raken, heb ik gelukkig geen last van!
Die krijg ik altijd als de minuut voorbij is. En dan hoef ik hem ineens niet meer in te vullen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Aaah, dit bevestigd dus waarom ik geen smscode van Telegram ontvang op dit moment omdat de server gewoon overbelast wordt op het moment
Heb je niemand die je even appt of?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Kijk al die sociale mensen eens in paniek raken, heb ik gelukkig geen last van!
Ja ik ook normaal maar als de minuut voorbij is, geeft ie een error aan. Ik heb van de week al een code gehad maar die is niet meer geldigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Die krijg ik altijd als de minuut voorbij is.
waaarom zou je dat willen??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:07 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Heb je niemand die je even appt of?
Ik heb niemand nee. En geen telefoon waar het op kan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:07 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Heb je niemand die je even appt of?
Ik mis avatar Aang..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Ambicioso het volgende:
Alles veranderde, toen Facebook aanviel![]()
[ afbeelding ]
OPEN JE OGEN!!!
Omdat iedereen van WhatsApp nu overstapt op Telegram (omdat WhatsApp down is). Telegram kan dit niet verwerken, al die aanmeldingen ineens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Telegram staat ook de hele tijd op Updating....
Dat bedoel ik jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef marcel-o het volgende:
Wel episch..!
net gekocht door facebook..
Storinkje van n paar uur en iedereen is over op n andere client..
dag miljarden![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Omdat iedereen van WhatsApp nu overstapt op Telegram (omdat WhatsApp down is). Telegram kan dit niet verwerken, al die aanmeldingen ineens.
Huilen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
JaHet nadeel is dat ik dus niet kan whatsappen of telegrammen.
Badoo werkt nog prima hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef JenHermes het volgende:
Hoelang duurt dit nog man? Ik moet nog hosselen vanaaf
Rusland gaat ons straffen omdat we YMCA gespeeld hebben bij een schaatswedstrijd daar. Nu zullen we een jaar zonder stroom moeten doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef tja77 het volgende:
Tis het einde van de wereld, ook al bij verschillende voetbalwedstrijden valt het licht (gedeeltelijk) uit.
Omdat dat kutorkest dat zo nodig moest doen, zijn wij er goffedomme de dupe van.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Rusland gaat ons straffen omdat we YMCA gespeeld hebben bij een schaatswedstrijd daar. Nu zullen we een jaar zonder stroom moeten doen.
De eindceremonie van de Olympische spelen morgen zal worden afgesloten met een kernbom op Amsterdam, het huis van Gordon en het huis van Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat dat kutorkest dat zo nodig moest doen, zijn wij er goffedomme de dupe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |