Die term kende ik al. Kan ik ook over jouw zeggen, maar dan de westerse belangen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef waht het volgende:
[..]
Useful idiot, zoek die term eens op.
Net zoals jij er beter van denk te worden om op demonstranten te schieten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die mensen denken daar vast beter van te worden.
Prima vergelijking. Dat je tot St. Juttemis mag regeren, betekend niet dat het moet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Er goede vergelijking maar niet heus
Klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:46 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Die term kende ik al. Kan ik ook over jouw zeggen, maar dan de westerse belangen.
Zie je nu die berichten uit Parijs? Zo begint het. Steken dingen in de fik en vallen de politie aan. Wat je nu zegt is in feite dat de politie zich maar in moet houden en de relschoppers hun gang moeten laten gaan totdat het overwaait. Ik ben daar nooit voorstander van, als auto's de fik in gaan en winkels worden geplunderd moet je de oproer keihard neerslaan want vreedzame mensen verliezen hun bezit en bovendien kunnen de vreedzame mensen de straat niet meer op en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geweld is niet per definitie excessief
En demonstreren lijkt mij net een recht in een democratie en de boel was vreedzaam begonnen. Dat het nu totaal uit de hand gelopen is, ligt aan beide partijen lijkt mij. En democratie is neit eens zo zeer het onderwerp van al deze protesten, hoewel de boodschap totaal verneukt is doordat Timosjenko ineens naar voren wordt gebracht
Waarom zou hij weg moeten? De rebellen stemde eerst ook niet op hem.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima vergelijking. Dat je tot St. Juttemis mag regeren, betekend niet dat het moet.
Janoekovitz, ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef waht het volgende:
[..]
Useful idiot, zoek die term eens op.
twitter:shaunwalker7 twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 15:16:02Yanukovych: "I'm won't sign anything with bandits who are terrorising Ukraine". Guess he's been on the phone to Moscow since yesterday reageer retweet
Interessant, ben ik een pure anarchist of ben ik meer voor geweld vanuit het volk tov de "machthebbers"? Of is er nog een derde mogelijkheid, het is mij niet helemaal duidelijk vandaar de vraagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zie je nu die berichten uit Parijs? Zo begint het. Steken dingen in de fik en vallen de politie aan. Wat je nu zegt is in feite dat de politie zich maar in moet houden en de relschoppers hun gang moeten laten gaan totdat het overwaait. Ik ben daar nooit voorstander van, als auto's de fik in gaan en winkels worden geplunderd moet je de oproer keihard neerslaan want vreedzame mensen verliezen hun bezit en bovendien kunnen de vreedzame mensen de straat niet meer op en dergelijke.
Bovendien vind ik dat wanneer je stenen en molotov-cocktails naar de politie gaat gooien, auto's in de fik gaat steken en winkels gaat plunderen dat je gewoon neergeschoten mag worden.
Dat is geen argument om te blijven als ze je hoofdstad in brand zetten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Waarom zou hij weg moeten? De rebellen stemde eerst ook niet op hem.
Dat is Nantes. Word je niet moe van je leugens?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zie je nu die berichten uit Parijs?
En wat jij zegt is dat mensen elke vorm van gezag maar moeten accepteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zie je nu die berichten uit Parijs? Zo begint het. Steken dingen in de fik en vallen de politie aan. Wat je nu zegt is in feite dat de politie zich maar in moet houden en de relschoppers hun gang moeten laten gaan totdat het overwaait. Ik ben daar nooit voorstander van, als auto's de fik in gaan en winkels worden geplunderd moet je de oproer keihard neerslaan want vreedzame mensen verliezen hun bezit en bovendien kunnen de vreedzame mensen de straat niet meer op en dergelijke.
Bovendien vind ik dat wanneer je stenen en molotov-cocktails naar de politie gaat gooien, auto's in de fik gaat steken en winkels gaat plunderen dat je gewoon neergeschoten mag worden.
Juist wel, om te strijden tegen de rebellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen argument om te blijven als ze je hoofdstad in brand zetten.
Dat is nogal stemmingmakerij, de oppositie heeft precies hetzelfde. Veder hebben alle politici in de VS ook allemaal dure huizen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:55 schreef J.B. het volgende:
Die foto's van het huis van Janoekovitsj zijn wel absurd, manmanman wat een zelfverrijking :/
Precies, maar een aantal mensen hier doen alsof het alleen maar anarchistisch tuig is dat daar de straat op gaat. De beelden spreken hun tegen. Daarnaast gaat niemand maanden lang in de kou - het is daar echt door en door koud - elke dag opnieuw de straat op omdat ze van rellen houden..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De huidige president moet weg, omdat als hij blijft zitten, het land nog verder verscheurt raakt op den duur. Het is het beste voor het land, ook al is het misschien onredelijk.
Het gaat er niet om of iemand al dan niet democratisch gekozen is. Het gaat erom dat een groot deel van de bevolking zodanig een punt van woede heeft bereikt dat er wel iets moet gebeuren. Mensen gaan niet zomaar massaal de straat op.
Hun waren in 2010 ook al tegen hem, er is niks veranderd. De rebellen geloven heilig in de EU..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Precies, maar een aantal mensen hier doen alsof het alleen maar anarchistisch tuig is dat daar de straat op gaat. De beelden spreken hun tegen. Daarnaast gaat niemand maanden lang in de kou - het is daar echt door en door koud - elke dag opnieuw de straat op omdat ze van rellen houden..
Maar wat denk je dat er dan gebeurd als hij dat doet? Sowieso gaat de EU/Amerika nog veel harder hameren op sancties, en het enige wat bereikt wordt is meer woede onder de bevolking.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:55 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Juist wel, om te strijden tegen de rebellen.
Uitstekend argument, hier kan ik niet tegenopquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:56 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Veder hebben alle politici in de VS ook allemaal dure huizen.
Ja gelden oude vrouwtjes die duidelijk nu op de beelden staan ook als rebellen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Hun waren in 2010 ook al tegen hem, er is niks veranderd. De rebellen geloven heilig in de EU..
Dat vind ik wel het kromme. Burgers mogen een land terroriseren, politie aanvallen, vermoorden, plunderen, brand steken etc etc, maar als je wat terug doet krijg je sancties om je oren. Niet specifiek deze situatie ook, dit verbaast me elk geweldadig protest weerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er dan gebeurd als hij dat doet? Sowieso gaat de EU/Amerika nog veel harder hameren op sancties, en het enige wat bereikt wordt is meer woede onder de bevolking.
Soms is het gewoon het beste om af te treden ookal is het volledig democratisch gekozen.
Niet onder de bevolking, maar een deel van de bevolking. Als hij het leger inzet is hij de rebellen zo de baas. En Rusland kan gewoon de gaskraan dichtdraaien als er sancties komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er dan gebeurd als hij dat doet? Sowieso gaat de EU/Amerika nog veel harder hameren op sancties, en het enige wat bereikt wordt is meer woede onder de bevolking.
Soms is het gewoon het beste om af te treden ookal is hij/zij volledig democratisch gekozen.
twitter:BreakingNews twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 16:57:25Ukraine's President Viktor Yanukovych 'doesn't accept' his dismissal by Ukraine's parliament, spokeswoman says - @BBCBreaking reageer retweet
Het is tegenwoordig ook heel makkelijk geworden om met de term rebellen en terroristen te gooien, merk ik. Het is nog steeds gewoon een groep demonstranten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ja gelden oude vrouwtjes die duidelijk nu op de beelden staan ook als rebellen?
Lekker boeiend of ik rebellen zeg of demonstranten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ja gelden oude vrouwtjes die duidelijk nu op de beelden staan ook als rebellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |