Het interesseert mij niks. Natuurlijk denk je zo'n 1e koers van oeff.. Maar het spul is om te gebruiken en als je geen krasjes op je materiaal wil moet je gaan toeren. Een wedstrijd is geen modeshow.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef Oksel het volgende:
Patroon, precies de reden dat ik goedkopere koersfiets wil..
http://www.matrabike.nl/product/1385/matra-pursuit-road-bikequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef Oksel het volgende:
Patroon, precies de reden dat ik goedkopere koersfiets wil..
Niet van alibaba, gekregen van mn lekkere wijf.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:27 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.matrabike.nl/product/1385/matra-pursuit-road-bike
Je zegt in je vorige post het tegenovergestelde.. dat je direct aan je Canyon dacht toen de valpartij plaatsvond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het interesseert mij niks. Natuurlijk denk je zo'n 1e koers van oeff.. Maar het spul is om te gebruiken en als je geen krasjes op je materiaal wil moet je gaan toeren. Een wedstrijd is geen modeshow.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit weekend Open kampioenschap van het Groene Hart zou gaan fietsen of op zaterdag weer bij Ahoy. Uiterlijk voor Ahoy gekozen want Gouda is weer wat ver en er zouden teammaten starten vandaag. Uiterlijk goed gekozen want ik ben als eerste over de streep gekomen.Vorige week had ik mijn energie slecht verdeeld, wat wel een goede training was, maar deze keer wat beter getimed met hard fietsen.
@Kaas, succes morgen.
Zoals ik zei, 1e wedstrijd dus dan hou je dat wel ff in je achterhoofd. Maar als ik hier een paar keer op heb gereden is dat wel weg. Op mijn oude fiets dacht ik ook altijd oef, als ik het aluminium/carbon weer op het asfalt hoor schaven. Gewoon koersen man, die Biankie is al lang afgeschreven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je zegt in je vorige post het tegenovergestelde.. dat je direct aan je Canyon dacht toen de valpartij plaatsvond.
Thanks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Heb je ook iets gewonnen?
Vind het eigenlijk wel mooi zoals op de 1e foto. Net een Pegoretti.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest met mijn schatje. Ze was een beetje zwart ipv wit.
[ afbeelding ]
Geen wonder trouwens, parcour vol zand en het regende nog toen in aankwam.
Na de start lekker voorin meegereden, natuurlijk te veel op kop voor mijn doen en toen opeens gebeurde het. Ik demareerde en won de koers ik hoorde kaas in mijn oor fluisteren "Doe eens niet zo gek pannekoek, laat andere het werk doen!"
Dus alzo geschiede het. Ik liet me wat terug zakken en deed wat minder op kop. Nog een paar keer kwam er een neger tegen mij praten. Geen idee wat hij moest. Later zag ik toevallig dat hij dezelfde fiets en kleren als Marco aanhad.
Ik heb verder lekker meegereden. In de laatste ronde zat ik wat achterin en probeerde naar voren te kruipen voordat we bij het viaduct waren. Helaas reden er een paar wielrenners in de weg dus ik kwam neit zo ver naar voren als ik had gehoopt. Achteraf bleek dat Marco in mijn wiel zat maar eruit gedrukt werd door een mooiweertoerder. In de eindsprint bleek ik wel over wat te weinig kracht/energie te beschikken want er kwamen er nog wat voorbij. Wel verder minder mensen voor me als de vorige keer dus de volgende keer moet een leuke plek er wel in zitten. Denk dat ik nu 20/25ste van de groep was.
Top 10 moet echt wel een keer lukken [sub]Zei hij stoer[/sb]
Op de heenweg kwam ik nog een A rijder tegen. Ik vraag zo, ga jij ook naar sloten? Ik ken de weg niet helemaal. Vond ie wel grappig. Dus hij zegt, ja, ik ben ook onderweg. Zeg ik, start je om 1 uur? Neuh, 3 uur. Hij was vast warmrijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna lekker douchen
[ afbeelding ]
Hoppa! Vorige week was je ook al 6e toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit weekend Open kampioenschap van het Groene Hart zou gaan fietsen of op zaterdag weer bij Ahoy. Uiterlijk voor Ahoy gekozen want Gouda is weer wat ver en er zouden teammaten starten vandaag. Uiterlijk goed gekozen want ik ben als eerste over de streep gekomen.Vorige week had ik mijn energie slecht verdeeld, wat wel een goede training was, maar deze keer wat beter getimed met hard fietsen.
@Kaas, succes morgen.
Wat een leuk verslag, en wat een smeerboel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest met mijn schatje. Ze was een beetje zwart ipv wit.
[ afbeelding ]
Geen wonder trouwens, parcour vol zand en het regende nog toen in aankwam.
Na de start lekker voorin meegereden, natuurlijk te veel op kop voor mijn doen en toen opeens gebeurde het. Ik demareerde en won de koers ik hoorde kaas in mijn oor fluisteren "Doe eens niet zo gek pannekoek, laat andere het werk doen!"
Dus alzo geschiede het. Ik liet me wat terug zakken en deed wat minder op kop. Nog een paar keer kwam er een neger tegen mij praten. Geen idee wat hij moest. Later zag ik toevallig dat hij dezelfde fiets en kleren als Marco aanhad.
Ik heb verder lekker meegereden. In de laatste ronde zat ik wat achterin en probeerde naar voren te kruipen voordat we bij het viaduct waren. Helaas reden er een paar wielrenners in de weg dus ik kwam neit zo ver naar voren als ik had gehoopt. Achteraf bleek dat Marco in mijn wiel zat maar eruit gedrukt werd door een mooiweertoerder. In de eindsprint bleek ik wel over wat te weinig kracht/energie te beschikken want er kwamen er nog wat voorbij. Wel verder minder mensen voor me als de vorige keer dus de volgende keer moet een leuke plek er wel in zitten. Denk dat ik nu 20/25ste van de groep was.
Top 10 moet echt wel een keer lukken [sub]Zei hij stoer[/sb]
Op de heenweg kwam ik nog een A rijder tegen. Ik vraag zo, ga jij ook naar sloten? Ik ken de weg niet helemaal. Vond ie wel grappig. Dus hij zegt, ja, ik ben ook onderweg. Zeg ik, start je om 1 uur? Neuh, 3 uur. Hij was vast warmrijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna lekker douchen
[ afbeelding ]
Beetje spoelen met water en heen en weer halen. En de volgende keer natuurlijk niet op kop rijden maar wel voorin blijven hé? Dat is de kunst. Als je in de laatste tour nog naar voren moet ben je meestal te laat, het tempo gaat dan pfieuw omhoog en anders wil iedereen dan wel voorin zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Oja en mijn balhoofd kraakt Zit blijkbaar een hoop zand in. Hoe krijg ik dat eruit?
Dat ging ook best vaak goed. Maar soms brak het en gingen er 3 tot 5 vandoor en dan zit je er opeens weer. Sowieso vond ik het vandaag lastiger om goed in het wiel/uit de wind te zitten dan vorige week. Soms zat ik op de derde plek terwijl ik liever op de 10de plek zou zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje spoelen met water en heen en weer halen. En de volgende keer natuurlijk niet op kop rijden maar wel voorin blijven hé? Dat is de kunst.
Hoe spoelen trouwens? Dan die topcap eraf halen ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje spoelen met water en heen en weer halen. En de volgende keer natuurlijk niet op kop rijden maar wel voorin blijven hé? Dat is de kunst. Als je in de laatste tour nog naar voren moet ben je meestal te laat, het tempo gaat dan pfieuw omhoog en anders wil iedereen dan wel voorin zitten.
Nee gewoon in elkaar laten zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe spoelen trouwens? Dan die topcap eraf halen ofzo?
Hoe ken ik dan spoelen? Alleen onder zit een gat? Gewoon de douchekop op de kop houden en erin stralen en heen en weer bewegen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee gewoon in elkaar laten zitten.
Ze zien natuurlijk wel daar dat jij nieuw bent, dan rijden ze daar zo op dat als je hard gaat rijden, dan laten ze je gaan en sterven in je eentje. Beter meet je jezelf een beetje een defensieve tactiek aan en neem je zelf geen initiatief. Wel meedemarreren als je andere goede renners ziet gaan. Ik ben ook niet goed in een spurt hoor, dat gedrang vind ik niks en de pure snelheid heb ik ook niet. Daarom probeer ik altijd met een groepje weg te raken.
Ja 't knarst er vanzelf weer uit. Je kan het ff demonteren en opnieuw vetten alst heel dramatisch is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe ken ik dan spoelen? Alleen onder zit een gat? Gewoon de douchekop op de kop houden en erin stralen en heen en weer bewegen?
ff proberen. Straks post ik de resultaten en waarschijnlijk ook dat ik zeiknat benquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja 't knarst er vanzelf weer uit. Je kan het ff demonteren en opnieuw vetten alst heel dramatisch is.
Het zijn wel onderhoudsvrije industrielagers dus eiks hoef je er nix an te doen.
Lekker getimed dus van de NSquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:00 schreef ddx het volgende:
Nee Sloterdijk, stoptrein komt precies minuut later aan dan de ic naar Vlissingen vertrekt. (en in vroege ochtend dus bijna uur extra onderweg)
Dus hadden we maar besloten om op fiets warmup te doen.
Volgens MyLaps wel. 1e van het peloton, maar 'k had niet gemerkt dat we ook nog een deel van de kopgroep hadden teruggepakt. Misschien reden er een paar mee in de kopgroep zonder transponder. Sowieso denk ik dat het systeem niet waterdicht is. Vorige week reed ik vlak voor iemand over de finish en volgens MyLaps reed iemand daar nog tussen. Snap jij trouwens die "Lap Chart"?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoppa! Vorige week was je ook al 6e toch?
Nee volgens mij reed iereen voor jou met transponder want ik was 5e en laatste vd kopgroep. Hoe heb je trouwens vandaag gewonnen? In de sprint? Jij bent wel rap volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Volgens MyLapse wel. 1e van het peloton, maar 'k had niet gemerkt dat we ook nog een deel van de kopgroep hadden teruggepakt. Misschien reden er een paar mee in de kopgroep zonder transponder. Sowieso denk ik dat het systeem niet waterdicht is. Vorige week reed ik vlak voor iemand over de finish en volgens MyLapse reed iemand daar nog tussen. Snap jij trouwens die "Lap Chart"?
Mooie tocht ddx!
Is het ook niet afhankelijk van wanneer je over de start gaat? Of is de start voor iedereen hetzelfde?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Volgens MyLapse wel. 1e van het peloton, maar 'k had niet gemerkt dat we ook nog een deel van de kopgroep hadden teruggepakt. Misschien reden er een paar mee in de kopgroep zonder transponder. Sowieso denk ik dat het systeem niet waterdicht is. Vorige week reed ik vlak voor iemand over de finish en volgens MyLapse reed iemand daar nog tussen. Snap jij trouwens die "Lap Chart"?
Mooie tocht ddx!
Dan zou ik 20 seconden laten starten en het gat dichtrijden. Vervolgens in de sprint max 10 seconden verliezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het ook niet afhankelijk van wanneer je over de start gaat?
Na een poging in een kopgroep halverwege de race heb ik mijn energie bespaard voor het einde. Ik ben totaal geen sprinter, maar ik kan wel een korte tijd hard tempo fietsen. Half rondje voor het einde ging ik in de aanval en niemand kwam mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee volgens mij reed iereen voor jou met transponder want ik was 5e en laatste vd kopgroep. Hoe heb je trouwens vandaag gewonnen? In de sprint? Jij bent wel rap volgens mij.
Dat is handig! Zou mooi zijn als dit opensource is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ] Bij ons doen ze ook wel leuke dingen met die mylaps, zo kan je achteraf het koersverloop zien.
Haha schitterend. Mooi man.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:00 schreef FastFox91 het volgende:
Na een poging in een kopgroep halverwege de race heb ik mijn energie bespaard voor het einde. Ik ben totaal geen sprinter, maar ik kan wel een korte tijd hard tempo fietsen. Half rondje voor het einde ging ik in de aanval en niemand kwam mee.
Inderdaad, je goede fiets is om op te koersen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het interesseert mij niks. Natuurlijk denk je zo'n 1e koers van oeff.. Maar het spul is om te gebruiken en als je geen krasjes op je materiaal wil moet je gaan toeren. Een wedstrijd is geen modeshow.
Dat ziet er wel geinig mooi uit,quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ] Bij ons doen ze ook wel leuke dingen met die mylaps, zo kan je achteraf het koersverloop zien.
http://www.mylaps.com/en/classification/2971315quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
De start is voor iedereen hetzelfde, bij ons zeggen ze altijd dat je goed op de baan moet staan bij de start en nie langs de rand, anders denkt de registratie dat je pas start na de 1e ronde. Iedereen moet bij de start dus over de meet rijden.
Hmm das wel raar ja. Bij ons ziet 't er iets anders uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.mylaps.com/en/classification/2971315
De 5de persoon was al DNF in de eerste ronde, maar toch staat er "total time" 4 secondes. Waarschijnlijk zat de #1 een beetje voorop bij de start en de #5 achterop. Ik vertrouw het systeem nog niet 100%.
Bij ons komt het bijna altijd op een kopgroep of meerdere groepen aan. De koers wordt altijd hard gemaakt en parcours in Leeuwarden is ook vrij selectief met een steil viaduct met klinkers en daarna nog glooiing over klinkers.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef MarcoD het volgende:
Jup de slag gemist, ik zat dus op dat moment op een meter of 100 voor het peloton alleen daarvoor was ik dus al met iemand anders 'ontsnapt' en samen tegen de wind aan het rijden, daardoor had ik even geen kracht om nog die 10 meter naar dat andere net weggereden groepje te overbruggen, een ontsnapping te vroeg mee gegaan.
Tja 90% van de ontsnappingen wordt teruggereden en ik zat er net 1 te vroeg, viel me al wel op dat ik makkelijk weg kon rijden en dat het peloton wat rustig aan deed,
Vorig jaar de laatste rit is het me wel gelukt om bij het juiste groepje te zitten maar toen was ik er na 30 minuten in het rood rijden wel even klaar mee, terug laten zakken naar de grote massa die op een halve ronde achterstand reed.
Mijn tijd komt nog wel, ik denk dat ik met nog een paar koersjes ervaring wel goed kan inschatten wanneer het juiste moment is om weg te rijden.
www.indekken.nlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:40 schreef Patroon het volgende:
Ik vandaag ook slag gemist. Ze gingen 1 voor 1 en pakten verder samen. Ik zag het gebeuren en zat voorin. Maar reageerde niet..
Daarna maar goede training van gemaakt in peloton. Constant bij eerste 5 gereden, mijn kopwerk gedaan en het nog 3x geprobeerd als training.
Waar dek ik mij in dan? Geef aan dat de fout volledig bij mezelf lag. Stond erbij en keek ernaarquote:
Wanneer was datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef MarcoD het volgende:
Jup de slag gemist, ik zat dus op dat moment op een meter of 100 voor het peloton alleen daarvoor was ik dus al met iemand anders 'ontsnapt' en samen tegen de wind aan het rijden, daardoor had ik even geen kracht om nog die 10 meter naar dat andere net weggereden groepje te overbruggen, een ontsnapping te vroeg mee gegaan.
Waar niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 01:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waar dek ik mij in dan? Geef aan dat de fout volledig bij mezelf lag. Stond erbij en keek ernaar
Uh, op het rechte stuk met de wind in de rug reed ik naar voren om het gat dicht te gaan rijden met een groepje ontsnapte mensen, dat ging best goed dus zoefde zo door het peloton naar dat groepje en er voorbij, toen zag ik dat er nog iemand voor fietste vervolgens daar naar toe gereden en ook hem voorbij, nog even gewacht en die fietste mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer was datDat heb ik niet gezien!
ja. 1 uur trimmers en 3 uur elite en blijkbaar ook de dames want er liep heel wat moois rondquote:Op zondag 23 februari 2014 10:15 schreef Patroon het volgende:
Maken ze uitzondering tussen trimmers en licentiehouders op Sloten?
Bij ons rijdt alles door elkaar in de voorjaarscompetitie. Elites-beloften, junioren, amateurs, sportklasse etc. Trimmers mogen niet meedoen. Gisteren voordat het brak waren er steeds 2 Elites van onze club die het steeds weer op het stuk zijwind op de kant zetten. Ik zat voorin dus kon de communicatie volgen. Die ene gast (ex winnaar Ronde van Groningen) had het net op de kant gegooid en een ronde later zei hij "nog maar eens". Bam weer 56km/h vol wind van schuin tegen. Even later kwam ook de beslissende ontsnapping. Wel mooi om te zien hoe die jongens koersen.
Zijn er hier veel mensenuit Overijssel? Ik woon vlak bij de grens en ik zou graag wat meer heuvels fietsen,veel verder dan de holterberg kom ik niet.. Is er in de omgeving van almelo nog wat? Kan er evt.ook met de auto toe.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
Met we bedoel ik jullie en dan hoop ik erachter te kunnen blijven hangen
Die vraag is toch al een keer of 3 beantwoord?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zijn er hier veel mensenuit Overijssel? Ik woon vlak bij de grens en ik zou graag wat meer heuvels fietsen,veel verder dan de holterberg kom ik niet.. Is er in de omgeving van almelo nog wat? Kan er evt.ook met de auto toe.
Volgens mij niet hoor? Graag even een verwijzing dan.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die vraag is toch al een keer of 3 beantwoord?
* Omgeving Vasse/ Ootmarsum (heuvels)quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zijn er hier veel mensenuit Overijssel? Ik woon vlak bij de grens en ik zou graag wat meer heuvels fietsen,veel verder dan de holterberg kom ik niet.. Is er in de omgeving van almelo nog wat? Kan er evt.ook met de auto toe.
Ja daar stel ik een vraag, maar niet deze. Zijn er in de omgeving van Almelo heuvels op de holterberg na? Ik wil er ook wel een uurtje voor rijden met de auto..quote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
SPT / Recreatief Wielrennen #272 Met het Fok!team in de bergen
Danks! Veel ken ik al maar zal even kijken bij vasse!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
* Omgeving Vasse/ Ootmarsum (heuvels)
* Omgeving Nijverdal/ Rijssen/ Holten (heuvels)
* Lemelerberg (heuvels)
* Ommen/ Hardenberg/ Marienberg (vlak, maar mooi fietsen)
* In de buurt van De Lutte/ Losser/ Oldenzaal kan je ook mooi fietsen
Als je ook wel een uur in de auto wil zitten dan is de Posbank en omgeving ook zeker een aanrader!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja daar stel ik een vraag, maar niet deze. Zijn er in de omgeving van Almelo heuvels op de holterberg na? Ik wil er ook wel een uurtje voor rijden met de auto..
Mooi man, word je sterk van! En straks als je geen MTB stuur meer hebt kun je je gewoon klein maken met wind tegenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef ddx het volgende:
Kan iemand die windmachine eens uitzetten, stond weer veel wind vandaag.
Reden de treinen niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:41 schreef ddx het volgende:
Kan iemand die windmachine eens uitzetten, stond weer veel wind vandaag.
Meneer heeft ook weer eens gefietst hoor..quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi man, word je sterk van! En straks als je geen MTB stuur meer hebt kun je je gewoon klein maken met wind tegen
Doe jij iets met muziek geloof ik toch? Wat speel je? Blokfluit of piano?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meedoen met de trimmers officieel hé?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
Kaas, gripper, patrooneke en alle andere die zich aangesproken voelen, wanneer gaan we met team FOK! de boel op de kant zetten daar?
En zelfs als ik dat niet gedaan had mocht ik opmerkingen maken over de wind en dat je daar sterk van wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Meneer heeft ook weer eens gefietst hoor..
Zal vast, maar dagje wat minder wind zou ook leuk zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi man, word je sterk van! En straks als je geen MTB stuur meer hebt kun je je gewoon klein maken met wind tegen
Vast wel maar soms is rondje in de buurt ook wel leukquote:
Haha hap hapquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef ddx het volgende:
[..]
Zal vast, maar dagje wat minder wind zou ook leuk zijn.
[..]
Vast wel maar soms is rondje in de buurt ook wel leuk
En ookal heb je veel stukken wind mee zoals gisteren, dan nog is 200km+ best pittig.
Op tijd voorband en achterband omwisselen verlengt de levensduur wel watquote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef dop het volgende:
ik weet het , moet eerlijk zeggen dat ik het verder geen probleem vind , ze rijden nog prima
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef FastFox91 het volgende:
Wanneer zijn ze vierkant versleten? Waaraan merk je dat? Bochten nemen ging gisteren in ieder geval prima.
Zie je vanzelf idd.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef MarcoD het volgende:
Ze zijn vierkant 'versleten' als het loopvlak gewoon horizontaal loopt, als je het ziet weet je genoeg.
ik zal niets verklappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meedoen met de trimmers officieel hé?
Tommeke, kom je zaterdag 1 maart ook trainingsklassieker/omloop van Sleen rijden? Amateurs en Sportklasse rijden gezamenlijk. 5 rondes, totaal 65km. Indekken.nl kan wel weer een update gebruikenquote:
Beetje lame hé? Met een amateurlicentie de boel op de kant gaan zetten bij de trimmers.quote:
Goeie indekker!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beetje lame hé? Met een amateurlicentie de boel op de kant gaan zetten bij de trimmers.
gr gr fromage
Helaas niet. 's Ochtends werken en 's middags 55 jarig huwelijk van de grootouders van m'n famke.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke, kom je zaterdag 1 maart ook trainingsklassieker/omloop van Sleen rijden? Amateurs en Sportklasse rijden gezamenlijk. 5 rondes, totaal 65km. Indekken.nl kan wel weer een update gebruiken
Ik heb nog geen post fietsenmakertje!quote:Op zondag 23 februari 2014 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Helaas niet. 's Ochtends werken en 's middags 55 jarig huwelijk van de grootouders van m'n famke.
Wel jammer, is een leuk koers. Twee jaar geleden reed ik daar wel redelijk, nog 3e sportklasse renner in de uitslag geworden.
Wil je nog weten die er goed zijn?
Gewoon doen jong. Criteriums liggen me niet, maar ze zijn vaak wel leuk. Het sfeertje eromheen enzo...quote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet van mijn neefje een sportlicentie gaan aanvragen zodat ik criteriums kan rijden. Zal ik dat dan maar gaan doenOf is dat nog een beetje te gek?
Rustig maat! Heb 'm vrijdagavond op de post gedaan (vergeten overdagquote:Op zondag 23 februari 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen post fietsenmakertje!
Als 2 mensen uit 't noorden het zeggen zal het wel moeten. Is er nog veel verschil in criteriums? Qua zwaarte van het parcour en de deelnemers?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gewoon doen jong. Criteriums liggen me niet, maar ze zijn vaak wel leuk. Het sfeertje eromheen enzo...
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rustig maat! Heb 'm vrijdagavond op de post gedaan (vergeten overdag)
Weet niet of de bussen hier zaterdag worden geleegd...
Probeer der eerst maar es een op Sloten te winnen. Niveau nationale competitie ligt een stuk hoger.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet van mijn neefje een sportlicentie gaan aanvragen zodat ik criteriums kan rijden. Zal ik dat dan maar gaan doenOf is dat nog een beetje te gek?
Op Sloten winnen=leuk meekomen in criteriums?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Probeer der eerst maar es een op Sloten te winnen. Niveau nationale competitie ligt een stuk hoger.
Weer een avondje bier gedronkenquote:
En alleen een criterium meerijden om eens te proberen dat kan toch wel?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Probeer der eerst maar es een op Sloten te winnen. Niveau nationale competitie ligt een stuk hoger.
Nou weet je wat het is? Je leert pas wielrennen als je koersbepalend kan meefietsen. Je kan wel een niveau hoger gaan maar als je dan in de mongolwaaier zit te rijje kan je beter nog efkes een jaartje een klasje lager doen. Dan leer je ook beter koersen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op Sloten winnen=leuk meekomen in criteriums?
Je kan het altijd proberen natuurlijk, alleen kan je met een licentie ook niet meer met de trimmers mee. Eerlijk = eerlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef MarcoD het volgende:
[..]
En alleen een criterium meerijden om eens te proberen dat kan toch wel?
Veel duur/uren maken doen Okkelario, daar krijg je inhoud van.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:01 schreef Oksel het volgende:
Sleen inderdaad, en ook weer Enter. Als de zomertijd ingaat ga ik vaker trainen op snelheid en interval, want op di en do op t parcours. Tot die tijd conditie, vond t erg zwaar vandaag.
Moet je koersbepalend meefietsen om met een criterium mee te kunnen doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is? Je leert pas wielrennen als je koersbepalend kan meefietsen. Je kan wel een niveau hoger gaan maar als je dan in de mongolwaaier zit te rijje kan je beter nog efkes een jaartje een klasje lager doen. Dan leer je ook beter koersen.
Dat is ook zo, maar is dat zo zwart/wit?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk, alleen kan je met een licentie ook niet meer met de trimmers mee. Eerlijk = eerlijk.
Nee je kan ook meefietsen als pelotonhvulling, en ook daar leer je van.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je koersbepalend meefietsen om met een criterium mee te kunnen doen?
Ja, de trimmers zijn niet- licentiehouders, als licentiehouder kan je daar mss een keer meerijden maar koersbepalend meefietsen is gewoon not done imo.quote:Dat is ook zo, maar is dat zo zwart/wit?
Heb je ook wel weer gelijk in. Maar mezelf overschatten ben ik goed in en misschien heb ik er daarna helemaal geen trek meer in en ga ik gewoon lekker met de trimmers meerijden. Of misschien blijk ik wel een criteriumgod.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Patroon het volgende:
Kano je moet wel ff alles goed op waarde schatten nu. Je rijdt bij de trimmers. Probeer eerst eens bij de licentiehouder mee te rijden. Criteriums is dan weer een stap hoger, de bochten in een centrum of woonwijk zijn vaak niet rond he. Ken een paar jongens die op de wielerbaan leuk meekomen maar bij elke criterium eraf moeten omdat ze geen bocht doorkomen.
Criterium is uur lang knallen met hartslag op max. Sprinten van bocht naar bocht op rondje van ong 1km. Afremmen bocht door en weer aanzetten etc. Op 1 lang lint.
Dat is bij de ICW koersjes hier wel leuk. Je hebt gewoon een paar sterke blokken en een hoop gasten die er graag invliegen. Er wordt wel tactisch gereden, maar het is bijna nooit een massasprint omdat ploeggenoten elkaar niet terughalen en men hier wel durft te rijden. Bij Snits is dat soms om te janken.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef Patroon het volgende:
Denk dat trimmers een beetje zoals bij ons de B's. Allemaal laffe rijders die bang zijn op een harde koers en wachten op de sprint. Easy om daar wat uitslagen te rijden. Ben blij dat ik nu bij de licentiehouders rij. Uitslag rijden is knap lastiger nu, maar de koersen zijn een stuk harder en levendiger, ook wat waard.
Je had er mooi weer bij!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef ultra_ivo het volgende:
't was druk vandaag op de 200. Alles bij elkaar 53 starters en 52 finishers voor dit brevet. De enige uitstapper brak z'n achterpad.
Klopt. Als je ziet wat daar aan de start staat soms...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Patroon het volgende:
Klopt Tom. Bij de A's daarin tegen is het altijd een harde koers, maar zijn ook allemaal amateurs, elites of ex elite/continentaal renners.
Echt niet hoor van bodiepump en zumba ga je keihard rijjequote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Patroon het volgende:
Voor het fietsen heb je niet zoveel aan gymnastieken.
Tis gewoon irritant als je vol in de ankers moet omdat je anders van je sokken gereden wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
De Schrik van Mokum slaat weer toe mensen.
Ervaring?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, anders zit je na 20 minuten weer in de kleedkamer.
Haha ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ervaring?(Ronde van Pijnacker & Maassluis)
Dat nog net nietquote:Op maandag 24 februari 2014 08:14 schreef ddx het volgende:
Zeker ook opmerking of je niet kan bellen. (en tegelijk vol kan remmen)
quote:Op maandag 24 februari 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen was er nog iemand boos op me. Hij gaat opeens naar links toen ik vlak achter/naast hem zat. Dus ik zeg "kijk uit idioot".
Wordt hij boos op mij. Want hij gaf richting aan (nadat hij naar links ging ja) en kwam door mij, maar was niet mijn schuld omdat ik van achter kwam.
Was jij het JohnDDD?
Dat is ook waar. Ben ik aan de dood ontsnapt.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
John zou je hebben geslagen met z'n pomp dus denk dat hij het niet was.
Heel mooi Jasperquote:Op maandag 24 februari 2014 09:02 schreef jsprbcn het volgende:
Afgelopen weekend zijn we weer op bezoek geweest bij een vriendin die in Torredembarra (20Km van Tarragona) woont.
Op zondag zijn de dames lekker gaan wandelen (lees: kletsen) op het strand zodat ik dan kan fietsen![]()
![]()
Via Garmin Connect had ik een paar routes gevonden die ik had samengevoegd tot 1 langere route.
[ link | afbeelding ]
Gezien ik via Garmin Connect de route met geen mogelijkheid naar mijn Edge 500 kon sturen (verhalen online hebben dit bevestigd, en ik vermoed dat dit is vanwege de implementatie van de nieuwe site/portal die ze aan het maken zijn) had ik voor de zekerheid een route beschrijving gemaakt met Google Maps/Street View zodat ik onderweg niet zou verdwalen.
Om 7:00 de auto gepakt naar het dorpje vanwaar ik wilde starten en het was toch wel erg fris voor de zon op kwam. De fiets in elkaar gezet, toch nog even wat kleding gewisseld voor iets warmer en vertrokken. Na 5Km meteen een korte klim van 11% voor de kiezen, en de kou was eigenlijk meteen over.
Een paar sfeer foto’s:
Lange klimmen van 6-11% met rotsen links een muur rechts met daarachter een mooi uitzicht.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie haarspeld bochten
[ link | afbeelding ]
Slingerende wegen door het bos
[ link | afbeelding ]
Stripjes asflat in de middle of nowhere
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fantastisch uitzicht!
[ link | afbeelding ]
Deze bocht was super mooi, tussen de rotsen door en met die betonnen pilonnen beneden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie slingerwegen
[ link | afbeelding ]
Mijn trouwe Canyon SLX in zijn element: klimmen!
[ link | afbeelding ]
Deze bocht was fantastisch, helaas was de batterij van mijn GoPro rond die tijd helemaal leeg….
[ link | afbeelding ]
Mooie slingerwegen
[ link | afbeelding ]
En weer terug bij de auto…
[ link | afbeelding ]
Mocht je in de buurt van Tarragona zitten tijdens je vakantie, dit is een hele mooie route met heel goed asfalt.
http://connect.garmin.com/course/5754655
http://app.strava.com/activities/115559220
Niks aan zeg stomme foto'squote:Op maandag 24 februari 2014 09:02 schreef jsprbcn het volgende:
Afgelopen weekend zijn we weer op bezoek geweest bij een vriendin die in Torredembarra (20Km van Tarragona) woont.
Op zondag zijn de dames lekker gaan wandelen (lees: kletsen) op het strand zodat ik dan kan fietsen![]()
![]()
Via Garmin Connect had ik een paar routes gevonden die ik had samengevoegd tot 1 langere route.
[ link | afbeelding ]
Gezien ik via Garmin Connect de route met geen mogelijkheid naar mijn Edge 500 kon sturen (verhalen online hebben dit bevestigd, en ik vermoed dat dit is vanwege de implementatie van de nieuwe site/portal die ze aan het maken zijn) had ik voor de zekerheid een route beschrijving gemaakt met Google Maps/Street View zodat ik onderweg niet zou verdwalen.
Om 7:00 de auto gepakt naar het dorpje vanwaar ik wilde starten en het was toch wel erg fris voor de zon op kwam. De fiets in elkaar gezet, toch nog even wat kleding gewisseld voor iets warmer en vertrokken. Na 5Km meteen een korte klim van 11% voor de kiezen, en de kou was eigenlijk meteen over.
Een paar sfeer foto’s:
Lange klimmen van 6-11% met rotsen links een muur rechts met daarachter een mooi uitzicht.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie haarspeld bochten
[ link | afbeelding ]
Slingerende wegen door het bos
[ link | afbeelding ]
Stripjes asflat in de middle of nowhere
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fantastisch uitzicht!
[ link | afbeelding ]
Deze bocht was super mooi, tussen de rotsen door en met die betonnen pilonnen beneden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie slingerwegen
[ link | afbeelding ]
Mijn trouwe Canyon SLX in zijn element: klimmen!
[ link | afbeelding ]
Deze bocht was fantastisch, helaas was de batterij van mijn GoPro rond die tijd helemaal leeg….
[ link | afbeelding ]
Mooie slingerwegen
[ link | afbeelding ]
En weer terug bij de auto…
[ link | afbeelding ]
Mocht je in de buurt van Tarragona zitten tijdens je vakantie, dit is een hele mooie route met heel goed asfalt.
http://connect.garmin.com/course/5754655
http://app.strava.com/activities/115559220
Jij vindt ze wel heel stom.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niks aan zeg stomme foto's
[..]
Niks aan zeg en stomme foto's.
Natuurlijk wel. Waarom denk je dat al die fietsers zoveel core-training doen. Juist op dat vlak kun je winst boeken, je lichaam is helemaal gewend aan altijd maar fietsen, juist door eens wat anders te doen zet je ze weer aan 't werk. Betekent niet dat je niet meer hoeft te fietsen (zoals ik doe), maar het is absoluut een goede toevoeging. Maar dat weet je zelf ook, dus begrijp ook niet waarom je deze onzin uitkraamt?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Patroon het volgende:
Voor het fietsen heb je niet zoveel aan gymnastieken.
Duh, voor Patroon ben jij maar een ordinaire Trimmer. Alles wat je doet is op voorhand stom en kut.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Waarom denk je dat al die fietsers zoveel core-training doen. Juist op dat vlak kun je winst boeken, je lichaam is helemaal gewend aan altijd maar fietsen, juist door eens wat anders te doen zet je ze weer aan 't werk. Betekent niet dat je niet meer hoeft te fietsen (zoals ik doe), maar het is absoluut een goede toevoeging. Maar dat weet je zelf ook, dus begrijp ook niet waarom je deze onzin uitkraamt?
Patroon zit je te trollenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Waarom denk je dat al die fietsers zoveel core-training doen. Juist op dat vlak kun je winst boeken, je lichaam is helemaal gewend aan altijd maar fietsen, juist door eens wat anders te doen zet je ze weer aan 't werk. Betekent niet dat je niet meer hoeft te fietsen (zoals ik doe), maar het is absoluut een goede toevoeging. Maar dat weet je zelf ook, dus begrijp ook niet waarom je deze onzin uitkraamt?
Ja jong. Je hebt 't allemaal niet meer door. Tijd om die oltre uit elkaar te slopen en er een rollator met 50mm velgen van te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef Oksel het volgende:
Ook al. Mijn god, ik ben wel echt goed trollbaar de laatste tijd.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja jong. Je hebt 't allemaal niet meer door. Tijd om die oltre uit elkaar te slopen en er een trollator met 50mm velgen van te maken
Haha!quote:
Wel een licentiehouder die het hoge tempo niet aankan. Dus wat heb je er dan aan dat je -op papier- bij de amateurs rijdt??quote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef Oksel het volgende:
Overigens ben ik qua niveau trimmer, maar ben 't niet want licentie
Oh, dus eigenlijk werk je gewoon voor de Catalaanse VVV ?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Haha!
Ik plaats eigenlijk voornamelijk deze foto's om te laten zien dat je niet enkel op de "exotische" fiets plekken goed en mooi kunt fietsen. Veel mensen gaan nabij Barcelona/Tarragona op vakantie, en wellicht door mijn foto's dat de mensen eerder hun fiets meenemen of een fiets huren.
Wanneer kom je naar sloten dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel een licentiehouder die het hoge tempo niet aankan. Dus wat heb je er dan aan dat je -op papier- bij de amateurs rijdt??
Ik zeg niet dat ambitieus zijn niet goed is hoor (want ik verdien geen 4x modaal) maar ik heb voor mn eerste jaar koersen bewust gekozen voor een simpel basislidmaatschapje en lekker op het eigen clubparcours of een keer in Sloten rijden...
Zie mezelf ook echt niet dit jaar al naar allerlei dorpjes in de omtrek afreizen om aan een lokale ronde mee te doen.
Ik wil het fietsen promoten hier, dus wellicht is het een goed idee om een keer de route te rijden met een goede camera en dan die foto's te verpatsen aan Fiets.nl ofzo :-Pquote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk werk je gewoon voor de Catalaanse VVV ?
Denk dat je best eens wielrenblad of ander magazine zou kunnen benaderen, die willen wel een stuk + mooie foto's publiceren.
Wijk bij Duurstede is wel een leuke ronde vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel een licentiehouder die het hoge tempo niet aankan. Dus wat heb je er dan aan dat je -op papier- bij de amateurs rijdt??
Ik zeg niet dat ambitieus zijn niet goed is hoor (want ik verdien geen 4x modaal) maar ik heb voor mn eerste jaar koersen bewust gekozen voor een simpel basislidmaatschapje en lekker op het eigen clubparcours of een keer in Sloten rijden...
Zie mezelf ook echt niet dit jaar al naar allerlei dorpjes in de omtrek afreizen om aan een lokale ronde mee te doen.
Onbekende klim in fiets is wel een goede om te beginnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Ik wil het fietsen promoten hier, dus wellicht is het een goed idee om een keer de route te rijden met een goede camera en dan die foto's te verpatsen aan Fiets.nl ofzo :-P
Heb je addblocker aan waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef jsprbcn het volgende:
Ik denk dat veel Nederlanders i.p.v. klimmen ook wel eens kanonnenhard een berg af willen knallen
(ben ik dat of werken de smiley's niet? Ook werkt de quote/edit knop vaak niet en moet ik de pagina herladen voor het werkt. Chrome)
Dat vind ik het leukste van de heuvels waar ik hier naar boven rijquote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef jsprbcn het volgende:
Ik denk dat veel Nederlanders i.p.v. klimmen ook wel eens kanonnenhard een berg af willen knallen
Nou, zo zie je maar. Al die rare dingen doen ipv fietsen is alleen maar slecht voor de renner!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:55 schreef keesfietst het volgende:
Mooie foto's weer, echt prachtig! Ik ga eind april een weekje 50km ten oosten van Malaga zitten. Fiets staat daar al klaar. Lekker toeren door de heuvels en langs de kust. Kan niet wachten![]()
Morgen naar de fysio. Heb al een week last van m'n lies/rug. Waarschijnlijk verpest met krachttraining. Als 't meevalt ben ik er na een paar behandelingen weer vanaf. Ging net zo lekker met trainen dus dat hoop ik dan maar
Zo werd ik gisteren in Groesbeek ook van de weg gereden door een luid toeterende auto waardoor er bijna een botsing ontstond met wandelaars langs de weg .quote:Op maandag 24 februari 2014 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis gewoon irritant als je vol in de ankers moet omdat je anders van je sokken gereden wordt.
Dat zijn ook wel 2 uiterste zeg. Ik ga in de auto echt niet stoppen voor wielrenners tenzij het moet van de verkeersregels.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef No-P het volgende:
[..]
Zo werd ik gisteren in Groesbeek ook van de weg gereden door een luid toeterende auto waardoor er bijna een botsing ontstond met wandelaars langs de weg .
In Duitsland op de plattelandsweggetjes gingen 2 auto's in de berm stilstaan om mij langs te laten, zo kan het dus ook.
Oksel heeft verder gelijk hoor met z'n core stability. Ik ben gewoon een brekebeentje. Heb geen wedstrijden nodig om op m'n bek te gaan of wat inwendig te verpesten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, zo zie je maar. Al die rare dingen doen ipv fietsen is alleen maar slecht voor de renner!
Moie fotos kaasquote:Op maandag 24 februari 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker zandhappen kano!
Ik had ook nog een mooi plaatje van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Even op ABP drukken, waarschijnlijk is hij bij jou rood ingekleurd met een 1tje, addblocker dan even uitschakelen op deze site.
t is alleen een beetje jammer dat veel vlaklanders voor geen meter kunnen dalen. Waardoor je er bij bergcyclo's en tochten in de Ardennen altijd wel een paar kermend in de berm ziet liggen. Die zelfoverschatting van ons is soms aardig gevaarlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik het leukste van de heuvels waar ik hier naar boven rij
Ik heb idd weinig daalervaring. Kom je ook maar op 1 manier aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
t is alleen een beetje jammer dat veel vlaklanders voor geen meter kunnen dalen. Waardoor je er bij bergcyclo's en tochten in de Ardennen altijd wel een paar kermend in de berm ziet liggen. Die zelfoverschatting van ons is soms aardig gevaarlijk
Klopt, maar wel door de eerste paar keren niet zo hard als je maar kan die berg af te jagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb idd weinig daalervaring. Kom je ook maar op 1 manier aan.
Neuh, dat is ook niet mijn planning. Liever 10 minuten later beneden dan in 't ziekenhuisquote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Klopt, maar wel door de eerste paar keren niet zo hard als je maar kan die berg af te jagen.
Ik ging daar juist bijtrappen zodat ik een max van 75 haaldequote:Op maandag 24 februari 2014 14:31 schreef muzas het volgende:
Ik vind afdalen kut btw. Scheet mn broek al vol van de amerongseberg af. Naar boven rijden vind ik dan wel weer leuk. Kan ik alleen niet.
Naar boven neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ging daar juist bijtrappen zodat ik een max van 75 haalde
er staat 75, niet 7.5quote:
Hoeveel rpm trap je dan wel niet ? (en dan heb je wel een 53 blad voor?)quote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ging daar juist bijtrappen zodat ik een max van 75 haalde
120-130 oid?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:46 schreef ddx het volgende:
[..]
Hoeveel rpm trap je dan wel niet ? (en dan heb je wel een 53 blad voor?)
haha dikzak.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel eens afgestapt op de zevenheuvelenweg in Nijmegen. 5% max.
Ik ben gisteren nog moeten afstappen. Mijn achter derrie staat na mijn laatste poetsbeurt niet meer helemaal recht op de tandwielen (vergeten goed te zetten). Toen ik wilde gaan staan op de pedalen trapte ik door, en ik kon op dat stukje helaas niet blijven zitten...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zat op de Amerongse berg vorige ritje zo kapot dat ik m'n lichtste verzet nodig had en dacht aan afstappen![]()
En de Oude Kleefsebaan ook 5% max.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wel eens afgestapt op de zevenheuvelenweg in Nijmegen. 5% max.
uhu. Heb ik ook wel eens gedaan. Maar niet hard genoeg want hij ging niet koquote:Op maandag 24 februari 2014 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bewussie van die linker.
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
jspbrns en Ivo stappen ook altijd af, maar die doen dan alsof ze een foto willen maken van het uitzicht.
Klopt, alles bij elkaar 53 deelnemers, 1 uitvaller (gebroken achterpad), sommigen waren anderhalf uur sneller dan vorig jaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:47 schreef Gripper het volgende:
Speaking about Ivo! Hoe was de 200 gisteren? Heel stuk comfortabeler uit te rijden dan die ellendige versie van vorig jaar denk ik?
Ik ben er helaas niet bij.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De route van dit jaar is makkelijker dan die van vorig jaar.
Oh ja voor die lunch met biefstuk en eendenborst?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:37 schreef Patroon het volgende:
Vanavond ff. Ben weer onderweg naar Breukelen.
Ja, zo'n batterij gaat maar anderhalf uur mee toch? Dat is wel jammer ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:15 schreef jsprbcn het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de batterij van de GoPro toen leeg was.
Nee joh, veel langer. Alleen als je wifi aanzet gaat het heel hard.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, zo'n batterij gaat maar anderhalf uur mee toch? Dat is wel jammer ja.
Ik gebruik alleen die 1080p superview functie met max fps.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:16 schreef jsprbcn het volgende:
+/-4-4,5 uur met een volle batterij en battery bacpac, zonder WiFi, 720p 30fps.
Mijn batterijen zijn 2 keer leeg voor ik de 32Gb sd kaart vol heb....
Je moet iig opletten dat je die wifi niet aanzet. Dan zie je letterlijk je batterij leeglopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien is mijn batterij een beetje gaar dan. Ga er sowieso nog ff 2 bestellen voordat ik naar AUS ga
Niemand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef jsprbcn het volgende:
De battery bacpac (70¤) geeft al heel veel extra rust wat battery life betreft.
Toch zit ik er aan te denken om wellicht een extra batterij er bij te halen voor de hele lange routes, maar dan nog, wie zit er te wachten op 7uur footage op Youtube?
Je kan ze toch ook wel wat inknippen? Dat je 1 kort filmpje maakt met highlights en dan losse filmpjes van de beklimmingen oid?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef jsprbcn het volgende:
De battery bacpac (70¤) geeft al heel veel extra rust wat battery life betreft.
Toch zit ik er aan te denken om wellicht een extra batterij er bij te halen voor de hele lange routes, maar dan nog, wie zit er te wachten op 7uur footage op Youtube?
Het is wel handig voor als je net langs een bankoverval of een orgie fietst. Als je dan nog je gopro aan moet zetten mis je de climax op zeker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook wel wat inknippen? Dat je 1 kort filmpje maakt met highlights en dan losse filmpjes van de beklimmingen oid?
Dan ga je dat rondje toch nog een keer rijden? Dan kan je het opnieuw zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:15 schreef jsprbcn het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat de batterij van de GoPro toen leeg was.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:16 schreef jsprbcn het volgende:
+/-4-4,5 uur met een volle batterij en battery bacpac, zonder WiFi, 720p 30fps.
Mijn batterijen zijn 2 keer leeg voor ik de 32Gb sd kaart vol heb....
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen die 1080p superview functie met max fps.
Maar iig heb je veel meer batterij dan die 1.5 uur
Weet je niet waar het over gaat?quote:
Hij voelt zich buitengeslotenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je niet waar het over gaat?
Zo... netjes hoor! Fiets je al het meest van fok of is kaas je nog voor?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
Doel: Morgenavond op de 1250 zitten deze maand.
Die staat op 1950. Patroon op 1975quote:
Jij hebt 1 jaar - 1 maand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
In 1 jaar 75 75+ ritten. Zou dat te doen zijn?
Voor volgend jaar hoor.quote:
Zou kunnen. Moet ik alleen wel terug fietsen vanuit maastricht anders wordt 't OV zo duur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ivoos 200 30 maart, mischien ga 'k daar wel heen. Nog andere Fokkers van alhier interesse?
Het is op zondag, misschien vind ik het wel leuk om zaterdag naar Maastricht te rijden vanuit Rotterdam, dan daar B&B zondag 200 en met de trein retour. Moet het geen kloteweer zijn alleen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Moet ik alleen wel terug fietsen vanuit maastricht anders wordt 't OV zo duur.
Hoe ver is Rotterdam - Maastricht wel nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is op zondag, misschien vind ik het wel leuk om zaterdag naar Maastricht te rijden vanuit Rotterdam, dan daar B&B zondag 200 en met de trein retour. Moet het geen kloteweer zijn alleen.
Ga je mee?
185km.. viel me best mee.. ik dacht ook dat dat veel verder zou zijn..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ver is Rotterdam - Maastricht wel niet
Wordt qua tijd wel lastig als ik ook om 1 uur nog wil trimmen. Van mijn huis naar r'dam naar maastricht is 250 km, dan nog 60 km koers erbij is 310 km korste route Ben ik pas om 10 uur 's avonds in maastricht. En de volgende dag 200 is wel wat zwaar denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is op zondag, misschien vind ik het wel leuk om zaterdag naar Maastricht te rijden vanuit Rotterdam, dan daar B&B zondag 200 en met de trein retour. Moet het geen kloteweer zijn alleen.
Ga je mee?
Maar jij hebt geen gps dus nog paar keer fout.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
Goggelmaps zegt 167km kortste afstand. Over Breda en Turnhout.
Skip je die trimmerskoers es voor een keer op zaterdag, tegen die tijd kan je er ook doordeweeks terecht denk ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wordt qua tijd wel lastig als ik ook om 1 uur nog wil trimmen. Van mijn huis naar r'dam naar maastricht is 250 km, dan nog 60 km koers erbij is 310 km korste route Ben ik pas om 10 uur 's avonds in maastricht. En de volgende dag 200 is wel wat zwaar denk ik.
Daarom probeer ik kano mee te lokken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen gps dus nog paar keer fout.
2x 200![]()
Kaas is verdomme fietskoerier, die komt er wel!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen gps dus nog paar keer fout.
2x 200![]()
Tsja, daar gaat mijn klasseringquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Skip je die trimmerskoers es voor een keer op zaterdag, tegen die tijd kan je er ook doordeweeks terecht denk ik?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kaas is verdomme fietskoerier, die komt er wel!
[..]
Tsja, daar gaat mijn klassering![]()
Maar ik vind 't goed. Mooi avontuur! Kom ik 's ochtends met de trein naar rotjeknor en kunnen we daarna naar Maastricht. Maar dan zal ik die 200 van ivo niet al te rap rijden want ik heb wel wat tekortkomingen qua duur.
stop eens mijn kilometers te vergelijken. Als je beetje efficient traint heb je minder km's nodig. Ben geen sterritrijder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die staat op 1950. Patroon op 1975
Heb je hem weer met zen effiesiente schema's. Uren mot je maken tedoeme.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
stop eens mijn kilometers te vergelijken. Als je beetje efficient traint heb je minder km's nodig. Ben geen sterritrijder.
Als ik in Rotterdam woon ga ik stiekem met een noteblock achter je aanfietsen om aantekeningen te maken van al deze wielerwijsheden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Die HF variatie krijg je vanzelf ook wel door heuvels en wind. Ga jij maar neurotisch naar een piepende meter zitten luisteren op de fiets.
Ik heb het genoteerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
De oldschool is de coolste school.
Schrijf die maar vast op als TT voor 't volgende deeltje.
Ben ook wel in voor zo'n avontuur, en dicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien willen er nog wel meer mee dan kunnen we lekker met een groepje rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |