Het interesseert mij niks. Natuurlijk denk je zo'n 1e koers van oeff.. Maar het spul is om te gebruiken en als je geen krasjes op je materiaal wil moet je gaan toeren. Een wedstrijd is geen modeshow.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef Oksel het volgende:
Patroon, precies de reden dat ik goedkopere koersfiets wil..
http://www.matrabike.nl/product/1385/matra-pursuit-road-bikequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef Oksel het volgende:
Patroon, precies de reden dat ik goedkopere koersfiets wil..
Niet van alibaba, gekregen van mn lekkere wijf.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:27 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.matrabike.nl/product/1385/matra-pursuit-road-bike
Je zegt in je vorige post het tegenovergestelde.. dat je direct aan je Canyon dacht toen de valpartij plaatsvond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het interesseert mij niks. Natuurlijk denk je zo'n 1e koers van oeff.. Maar het spul is om te gebruiken en als je geen krasjes op je materiaal wil moet je gaan toeren. Een wedstrijd is geen modeshow.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit weekend Open kampioenschap van het Groene Hart zou gaan fietsen of op zaterdag weer bij Ahoy. Uiterlijk voor Ahoy gekozen want Gouda is weer wat ver en er zouden teammaten starten vandaag. Uiterlijk goed gekozen want ik ben als eerste over de streep gekomen.Vorige week had ik mijn energie slecht verdeeld, wat wel een goede training was, maar deze keer wat beter getimed met hard fietsen.
@Kaas, succes morgen.
Zoals ik zei, 1e wedstrijd dus dan hou je dat wel ff in je achterhoofd. Maar als ik hier een paar keer op heb gereden is dat wel weg. Op mijn oude fiets dacht ik ook altijd oef, als ik het aluminium/carbon weer op het asfalt hoor schaven. Gewoon koersen man, die Biankie is al lang afgeschreven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je zegt in je vorige post het tegenovergestelde.. dat je direct aan je Canyon dacht toen de valpartij plaatsvond.
Thanks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Heb je ook iets gewonnen?
Vind het eigenlijk wel mooi zoals op de 1e foto. Net een Pegoretti.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest met mijn schatje. Ze was een beetje zwart ipv wit.
[ afbeelding ]
Geen wonder trouwens, parcour vol zand en het regende nog toen in aankwam.
Na de start lekker voorin meegereden, natuurlijk te veel op kop voor mijn doen en toen opeens gebeurde het. Ik demareerde en won de koers ik hoorde kaas in mijn oor fluisteren "Doe eens niet zo gek pannekoek, laat andere het werk doen!"
Dus alzo geschiede het. Ik liet me wat terug zakken en deed wat minder op kop. Nog een paar keer kwam er een neger tegen mij praten. Geen idee wat hij moest. Later zag ik toevallig dat hij dezelfde fiets en kleren als Marco aanhad.
Ik heb verder lekker meegereden. In de laatste ronde zat ik wat achterin en probeerde naar voren te kruipen voordat we bij het viaduct waren. Helaas reden er een paar wielrenners in de weg dus ik kwam neit zo ver naar voren als ik had gehoopt. Achteraf bleek dat Marco in mijn wiel zat maar eruit gedrukt werd door een mooiweertoerder. In de eindsprint bleek ik wel over wat te weinig kracht/energie te beschikken want er kwamen er nog wat voorbij. Wel verder minder mensen voor me als de vorige keer dus de volgende keer moet een leuke plek er wel in zitten. Denk dat ik nu 20/25ste van de groep was.
Top 10 moet echt wel een keer lukken [sub]Zei hij stoer[/sb]
Op de heenweg kwam ik nog een A rijder tegen. Ik vraag zo, ga jij ook naar sloten? Ik ken de weg niet helemaal. Vond ie wel grappig. Dus hij zegt, ja, ik ben ook onderweg. Zeg ik, start je om 1 uur? Neuh, 3 uur. Hij was vast warmrijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna lekker douchen
[ afbeelding ]
Hoppa! Vorige week was je ook al 6e toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:42 schreef FastFox91 het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit weekend Open kampioenschap van het Groene Hart zou gaan fietsen of op zaterdag weer bij Ahoy. Uiterlijk voor Ahoy gekozen want Gouda is weer wat ver en er zouden teammaten starten vandaag. Uiterlijk goed gekozen want ik ben als eerste over de streep gekomen.Vorige week had ik mijn energie slecht verdeeld, wat wel een goede training was, maar deze keer wat beter getimed met hard fietsen.
@Kaas, succes morgen.
Wat een leuk verslag, en wat een smeerboel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest met mijn schatje. Ze was een beetje zwart ipv wit.
[ afbeelding ]
Geen wonder trouwens, parcour vol zand en het regende nog toen in aankwam.
Na de start lekker voorin meegereden, natuurlijk te veel op kop voor mijn doen en toen opeens gebeurde het. Ik demareerde en won de koers ik hoorde kaas in mijn oor fluisteren "Doe eens niet zo gek pannekoek, laat andere het werk doen!"
Dus alzo geschiede het. Ik liet me wat terug zakken en deed wat minder op kop. Nog een paar keer kwam er een neger tegen mij praten. Geen idee wat hij moest. Later zag ik toevallig dat hij dezelfde fiets en kleren als Marco aanhad.
Ik heb verder lekker meegereden. In de laatste ronde zat ik wat achterin en probeerde naar voren te kruipen voordat we bij het viaduct waren. Helaas reden er een paar wielrenners in de weg dus ik kwam neit zo ver naar voren als ik had gehoopt. Achteraf bleek dat Marco in mijn wiel zat maar eruit gedrukt werd door een mooiweertoerder. In de eindsprint bleek ik wel over wat te weinig kracht/energie te beschikken want er kwamen er nog wat voorbij. Wel verder minder mensen voor me als de vorige keer dus de volgende keer moet een leuke plek er wel in zitten. Denk dat ik nu 20/25ste van de groep was.
Top 10 moet echt wel een keer lukken [sub]Zei hij stoer[/sb]
Op de heenweg kwam ik nog een A rijder tegen. Ik vraag zo, ga jij ook naar sloten? Ik ken de weg niet helemaal. Vond ie wel grappig. Dus hij zegt, ja, ik ben ook onderweg. Zeg ik, start je om 1 uur? Neuh, 3 uur. Hij was vast warmrijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna lekker douchen
[ afbeelding ]
Beetje spoelen met water en heen en weer halen. En de volgende keer natuurlijk niet op kop rijden maar wel voorin blijven hé? Dat is de kunst. Als je in de laatste tour nog naar voren moet ben je meestal te laat, het tempo gaat dan pfieuw omhoog en anders wil iedereen dan wel voorin zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Oja en mijn balhoofd kraakt Zit blijkbaar een hoop zand in. Hoe krijg ik dat eruit?
Dat ging ook best vaak goed. Maar soms brak het en gingen er 3 tot 5 vandoor en dan zit je er opeens weer. Sowieso vond ik het vandaag lastiger om goed in het wiel/uit de wind te zitten dan vorige week. Soms zat ik op de derde plek terwijl ik liever op de 10de plek zou zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje spoelen met water en heen en weer halen. En de volgende keer natuurlijk niet op kop rijden maar wel voorin blijven hé? Dat is de kunst.
Hoe spoelen trouwens? Dan die topcap eraf halen ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Beetje spoelen met water en heen en weer halen. En de volgende keer natuurlijk niet op kop rijden maar wel voorin blijven hé? Dat is de kunst. Als je in de laatste tour nog naar voren moet ben je meestal te laat, het tempo gaat dan pfieuw omhoog en anders wil iedereen dan wel voorin zitten.
Nee gewoon in elkaar laten zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe spoelen trouwens? Dan die topcap eraf halen ofzo?
Hoe ken ik dan spoelen? Alleen onder zit een gat? Gewoon de douchekop op de kop houden en erin stralen en heen en weer bewegen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee gewoon in elkaar laten zitten.
Ze zien natuurlijk wel daar dat jij nieuw bent, dan rijden ze daar zo op dat als je hard gaat rijden, dan laten ze je gaan en sterven in je eentje. Beter meet je jezelf een beetje een defensieve tactiek aan en neem je zelf geen initiatief. Wel meedemarreren als je andere goede renners ziet gaan. Ik ben ook niet goed in een spurt hoor, dat gedrang vind ik niks en de pure snelheid heb ik ook niet. Daarom probeer ik altijd met een groepje weg te raken.
Ja 't knarst er vanzelf weer uit. Je kan het ff demonteren en opnieuw vetten alst heel dramatisch is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe ken ik dan spoelen? Alleen onder zit een gat? Gewoon de douchekop op de kop houden en erin stralen en heen en weer bewegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |