Wat een vreemde foto ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:56 schreef Angelfrouk het volgende:
Ultra lang en smal bed[/url].
[ afbeelding ]
Linkje aanklikken en door de foto's bladeren, kom je het trapje vanzelf tegenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:44 schreef quirina het volgende:
http://cloud.funda.nl/valentina_media/037/043/752_grotere.jpg
Trapje ?? Waar???
"Woning is de afgelopen decennia in gebruik geweest als recreatiewoning."quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Linkje aanklikken en door de foto's bladeren, kom je het trapje vanzelf tegen
Dat laminaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef quirina het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rburgwal-93-g/fotos/
Rood lampje erbij en goan...
zitten prima, net als kniestoelen trouwens.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Jezus misschien goed voor je rug, maar lijkt me echt kut. Iemand ervaring ermee?
Ik vind het goede foto's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:32 schreef kiwiko het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)at-22/fotos/#foto-78
makelaar met wel heel veel oog voor detail
lquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef innepin het volgende:
Met z'n allen, met z'n aaahaaallleennnnnn...
[ afbeelding ]
...op de bank!
Ook een beetje jammer dat ze die naad van die betonplaten in het plafond niet dichtgesmeerd hebben, als je dan de illusie van een houten plafond wil, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:56 schreef Angelfrouk het volgende:
Wel een balken plafond willen. Maar alleen in de kamer...
[ afbeelding ]
Lekker theedrinken, waterpijpje erbij en de vrouwen in de keuken....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef innepin het volgende:
Met z'n allen, met z'n aaahaaallleennnnnn...
[ afbeelding ]
...op de bank!
Maar je kan wel lekker thuis werken ( als t net je beroep is dan he haha)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:17 schreef BartNH het volgende:
[..]
Dat laminaaten dan ook nog op de kastjes Brrr
Ik snap nooit dat mensen het zo ver laten gaan, ik heb al 10 jaar katten, maar er is geen bank bij mij zo geslooptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:37 schreef Gwywen het volgende:
Ik denk dat deze mensen een kat hebben.
[ afbeelding ]
Een kleedje erover voor als de fotograaf komt had een wat verzorgder indruk gemaakt.![]()
Van mij mag ze d'r gang gaan. Wat kan die stoel mij nou schelen?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het zo ver laten gaan, ik heb al 10 jaar katten, maar er is geen bank bij mij zo gesloopt
Hier ook niet, onze kat is gewoon goed opgevoed.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:17 schreef LittleLady het volgende:
Ik snap nooit dat mensen het zo ver laten gaan, ik heb al 10 jaar katten, maar er is geen bank bij mij zo gesloopt
Ik heb altijd een grote krabpaal staan en wat ze daarmee doen moeten ze allemaal zelf weten, maar mijn meubeltjes wel heel laten.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier ook niet, onze kat is gewoon goed opgevoed.
Maar blijft staan dat je toch nooit zo'n foto moet plaatsen als je je huis ooit kwijt wilt? Onbewust blijft toch altijd iets hangen van 'deze mensen zijn niet zuinig op hun spullen, dus dan zal de rest van het huis ook wel zo zijn'.
Het ziet er verder prima uit. Alleen de badkamer is aan modernisering toe.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar blijft staan dat je toch nooit zo'n foto moet plaatsen als je je huis ooit kwijt wilt? Onbewust blijft toch altijd iets hangen van 'deze mensen zijn niet zuinig op hun spullen, dus dan zal de rest van het huis ook wel zo zijn'.
Ik weet het ook niet hoor, dus volgens mij is het wel degelijk iets lokaals.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:11 schreef Blik het volgende:
[..]
DB is al 4 jaar op rij verkozen als meest gastvrije stad van Nederland. Dat je dat niet weet is geen punt, maar dat je het dan afschuift op dat dat iets lokaals is van wat de mensen daar denken is gewoon sneuheid. Probeer het dan in ieder geval nog bij jezelf te zoeken in plaats van bij andere neer te leggen
Ik denk dat niet iedereen zover doordenkt. Dat ze allang blij zijn dat zo foto's hebben die een beetje gelukt zijn ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vet, een lift in huis, heeft m'n tante ook, geweldig voor de kleinkinderenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Verder een prachtig oud pand hoor.
Ik vind die 'kunstkamer' (als het dat is) nog weirder hoor!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Verder een prachtig oud pand hoor.
Ik nam aan dat dat een galerie is.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind die 'kunstkamer' (als het dat is) nog weirder hoor!
Maar wat een prachtig pand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |