SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:54 schreef TheArt het volgende:
Normaal gun ik de Duitse biatleten alles, maar vandaag niet
Omdat we voor het eerst ooit voor een verenigd Duitsland kunnen eindigen op een medaillespiegel van de Spelen, zowel zomer als winter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet
Ik gun het ze eigenlijk meer dan ooit, na die zwarte dag van gisteren.
Oh, dat kan me echt helemaal niks schelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat we voor het eerst ooit voor een verenigd Duitsland kunnen eindigen op een medaillespiegel van de Spelen, zowel zomer als winter.
Ik zou dat té mooi vinden, dus doe maar eventjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat kan me echt helemaal niks schelen![]()
![]()
Of nou ja, ik zou het leuk vinden, maar Duits goud hier zou ik leuker vinden
Goed nieuws: Noorwegen won de afgelopen drie WK's terwijl Duitsland de afgelopen 2 WK's derde werd omdat Frankrijk er tussen zat maar dat wist jij natuurlijk al.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou dat té mooi vinden, dus doe maar eventjes
Heeft die ondertussen al een naam?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Echt, ik word al 2 weken knettergek van die wolf bij ZDF steeds
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft die ondertussen al een naam?
Traditionell zu Olympia hat auch das ZDF ein eigenes Maskottchen. In Vancouver 2010 war's der Biber "Vancy", in London 2012 der Hund "Lympi". In Sotschi haben wir einen Plüschwolf dabei. Die Abstimmung ist beendet - der ZDF-Wolf heißt "Wotschi".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft die ondertussen al een naam?
Bazennaam.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Traditionell zu Olympia hat auch das ZDF ein eigenes Maskottchen. In Vancouver 2010 war's der Biber "Vancy", in London 2012 der Hund "Lympi". In Sotschi haben wir einen Plüschwolf dabei. Die Abstimmung ist beendet - der ZDF-Wolf heißt "Wotschi".
Om de estafettes spannend te krijgen? Geen idee haha, als je hem zo ziet dan zou je denken dat ie nog vier jaar doorkanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef Columbiafan het volgende:
OEB, waarom stopt die man eigenlijk?
Ik geef hem groot gelijk, gewoon rustig blijven, zo weer 5 keer raken en dan volle bak naar de wissel knallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:15 schreef franklop het volgende:
Hij doet rustig aan met het langlaufen of niet, normaal nam hij afstand, nu loopt de rest iets in
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:18 schreef franklop het volgende:
Ik wou op zijn Leon Haan's meedoen, maar toen ik bij de tweede was had ie alles al raak
Moeten de langlaufers niet vroeg?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Dit wordt echt genieten in de volledige herhaling morgenochtend met Leon, als hij de schoten van Bjoerndalen ook mee gaat tellen
Maar dat weet u niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Moeten de langlaufers niet vroeg?
11.00 uur pas, genoeg tijd ervoorquote:
Sochi-tijd ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
11.00 uur pas, genoeg tijd ervoor
ow ja, de tijd op Sochi site staat hele spelen bij mij gelijk op 'onze tijd; en nu opeens weer op Sochi tijdquote:
Mooie wedstrijd.quote:
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef franklop het volgende:
Svendsen beste sprinter van de vier of niet?
Met de vriendelijke groeten van Emil.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat een stalen zenuwen moet je nu als slotloper hebben. Ik ben heel benieuwd wie er gaat bezwijken, ik zie zeker 1 persoon wel 2 of 3 keer missen.
Strafrondje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:39 schreef -0- het volgende:
Svendsen, dat is nog eens schietbeurt verneuken.
Hoe werkt het eigenlijk als je al je reservepatronen mist, tijdstraf?
Je stream loopt achter.quote:
150m extra lopenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:39 schreef -0- het volgende:
Svendsen, dat is nog eens schietbeurt verneuken.
Hoe werkt het eigenlijk als je al je reservepatronen mist, tijdstraf?
Ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe Rusland dan maar winnen... anders is onze top 5 klassering weg
Die Rus doet een Vinokourovje?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaat Schempp dit natuurlijk niet alleen verliezen omdat Shipulin beter sprint, die heeft ook gewoon het thuispubliek uiteraard
Niet echt.quote:
Dat is morgenochtend?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef Felagund het volgende:
Rusland nu de nr. 1 in de medaillespiegel. Kan Noorwegen in principe alleen nog bij de 50 km klassiek inhalen.
Ja, bedoelde natuurlijk de 50km vrije stijl.quote:
Rusland kan ook nog goud pakken bij bobsleequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef Felagund het volgende:
Rusland nu de nr. 1 in de medaillespiegel. Kan Noorwegen in principe alleen nog bij de 50 km klassiek inhalen.
De mannen hebben het niet slecht gedaan, deze spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Tja, helaas was Shipulin aan het eind gewoon de beste. Heel jammer, maar toch een mooie opsteker gelijk voor het Duitse biatlon.
Broer en zus nu goud. Want Shipulin is de broer van Anastasia Kuzmina.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Tja, helaas was Shipulin aan het eind gewoon de beste. Heel jammer, maar toch een mooie opsteker gelijk voor het Duitse biatlon.
Oh ja, das ook wel leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Broer en zus nu goud. Want Shipulin is de broer van Anastasia Kuzmina.
Inderdaad. Intussen heeft iemand als Svendsen ook alweer vier keer goud en elf wereldtitels.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef wimderon het volgende:
Toch weer knap van de NOS om bij de samenvatting van vijf minuten van deze wedstrijd twee minuten te besteden aan Bjoerndalen
NOSquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef wimderon het volgende:
Toch weer knap van de NOS om bij de samenvatting van vijf minuten van deze wedstrijd twee minuten te besteden aan Bjoerndalen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef Columbiafan het volgende:
Overigens zeer treurig nieuws vanuit Duitsland. Julia Pieper (19) die te boek stond als een groot talent (en vorig jaar nog deelnam aan het junioren wk) is overleden.
kan zo zijn maar die faalde vandaag echt hopeloos bij het staand schietenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Intussen heeft iemand als Svendsen ook alweer vier keer goud en elf wereldtitels.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef Columbiafan het volgende:
Overigens zeer treurig nieuws vanuit Duitsland. Julia Pieper (19) die te boek stond als een groot talent (en vorig jaar nog deelnam aan het junioren wk) is overleden.
Nog helemaal niets bekend over de doodsoorzaak. Op je 19-de overlijden is wel erg ongebruikelijk als er geen ongeluk gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:05 schreef Columbiafan het volgende:
waarschijnlijk zelfmoord :quote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog helemaal niets bekend over de doodsoorzaak. Op je 19-de overlijden is wel erg ongebruikelijk als er geen ongeluk gebeurd is.
Ik denk dat die laatste twee niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me ook flink zorgen maak over Preuss. Eerst hoort ze dit nieuws vlak voor de massastart, kort daarop hoort ze dat Sachenbacher-Stehle is betrapt en later die dag gaat nota bene in de estafette (waar je je ploeg wilt helpen) echt alles met haar fout wat maar fout kan gaan
Die zal toch even goed in de gaten gehouden moeten worden de komende tijd lijkt me.
Op zichzelf misschien niet, maar het gaat vooral om de combinatie van alles. Ik hoop natuurlijk dat ze er gewoon overheen komt, maar vooral die combinatie van een trainingspartner (en vriendin?) verliezen, een teamgenoot gepakt zien worden en het voor je team verkloten (al dan niet met pech) en dat alles in zo'n korte tijd kan een grotere impact hebben dan als 1 van die dingen los van de rest zou gebeuren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat die laatste twee niet zo erg zijn.
Yup....had het al in de Duitse media gelezen, waar het ook bevestigd is door haar ouders.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waarschijnlijk zelfmoord :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mpetitiegeweer.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |