An 3 goudenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben niet-russische Russen meer gouden medailles voor het land binnengehaald dan 'echte' Russen dit keer? Statistieken, ik wil ze.
Je hebt een rijk levenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:12 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen heb ik gewoon mijn boodschapjes uitgepakt. Ha!
Dan hangt het af of ze die acne in de inkepingen hebben of juist niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat als golfballetjes nu acne hebben?
Herhalingen van skieen zijn toch belangrijker manquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik dacht dat het om 14:51 zou beginnen?
Ik heb hem tegen de muur kapot gegooid toen we onderuit gingen in de relay.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest nog steeds naar de tv lopen om te schakelen?
Ik dacht dat we in Kattuk achterliepen, maar in Sassem kunnen ze er ook wat van.
Het zijn booschappen van de voedselbank, maar dat zeggen we er niet bij. Ha!quote:
Zoals een goed sporter betaamt.quote:
TS kijkt naar skiën. Moet ie in een ander topic zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze schaatsen toch altijd rondjes
Dat noemt zich een fan.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Laat me raden.. Nu herhalingen langlaufen
Ik neem aan dat ze alles uitzenden maar dan straks om dan niet gestoord te worden door een dweilpauze. Maar goed als dat zo is kun je dat ook wel gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:18 schreef Infection het volgende:
De NOS is het schaatsen een beetje zat volgensmij.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:
Toen was het ook al een herhalingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Cee het volgende:
Langlaufen, dat was nog geen uur geleden ook al uitgezonden.
Canada tegen Amerika.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Wat moeten ze anders doen? Naar de dweil kijken?
Interessanter dan langlaufen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Heather. Ook leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Ja want hebben we nog maar 3 keer gezien vandaag. Wie weet wint nu die andere Noor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Er wordt gewoon geschaatst. Voor domme mensen als jij doet de NOS dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de langlaufthee waar ze het steeds over hadden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef marcodej het volgende:
Clean sweep voor Noorwegen, denk ik. Spannend.
Dat valt ook wel weer mee, sneeuw is erg glad dus daar glij je zo overheen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Alleen is dit 150x zo zwaar
Oh, ik dacht dat Finale C al was geweest. Dan is het wel duidelijk, maar na 3 minuten is dat ook over en moet je nog een half uur doorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Hege Bokkoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
Dat meisje in de OP![]()
![]()
![]()
Naam, adres en telefoonnummer?
Den Haag, Katwijk, Sassenheim, Tilburg en nog veel meerquote:
Over 10 minuten live biatlon bij de NOS, heerlijk man!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Om 14:51 begon de C/D finale bij de mannen en vrouwen voor de 5e tot en met de 8e plaats. De A/B finale is pas om 15:53, zoals in de OP staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mis ik iets of is de wedstrijd om 1451 Amerikaanse tijd?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mansjester het volgende:
De HEGEmonie
Hoorden jullie het ook?
Hege bellen, die weet er wel weg mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Jezus er zit gewoon een enorme puist achter mijn oor, wat zal er ik er mee doen?
Zie je, die oude pakken zijn veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Falco het volgende:
Beste prestatie van de Amerikanen wordt toch nog zesde
Eerst een rondje hardlopen, dan uitknijpen, dan een rondje hardlopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Jezus er zit gewoon een enorme puist achter mijn oor, wat zal er ik er mee doen?
Achter elke deur een Sanibroyeurquote:
Heather gaat trouwen met Jorrit.quote:
Honderdmiljoen keer al genoemd in dit topicquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat zijn de Nederlandse finales eigenlijk?
Ik haat het dat ik hierom hardop zit te lachen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Eerst een rondje hardlopen, dan uitknijpen, dan een rondje hardlopen.
Dan uitrekenen hoeveel sneller of juist langzamer je gaat zonder puist.
Ze kunnen het niet wijten aan Under Armor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Falco het volgende:
Beste prestatie van de Amerikanen wordt toch nog zesde
Ik heb al heel lang de 'achterlijke deur een sanibroyeur' reclame niet meer gezien.quote:
Nee dus...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Ga je daarna in Nederland wonen?"
"Dat is nog niet duidelijk."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Kom maar, ik zuig hem wel leeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik versta steeds 'achterlijke deur'....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Achter elke deur een Sanibroyeur!
Ah, ik was al bang dat ik de enige was die steeds 'achterlijke deur' verstond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang de 'achterlijke deur een sanibroyeur' reclame niet meer gezien.
10.000 - 15.000 euro voor een halve minuut reclame rond deze tijd las ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang de 'achterlijke deur een sanibroyeur' reclame niet meer gezien.
Maar ik heb het niet gevolgdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Honderdmiljoen keer al genoemd in dit topic
Hij moet haar wel snel ontvoeren naar een Fries gehucht voor ze een vlotte Amerikaan tegenkomt die haar wil palen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heather gaat trouwen met Jorrit.
Zag net een interview:
"Jorrit, jullie gaan dan in Nederland wonen?"
"Ja, eerst het seizoen afmaken, dan trouwen en dan is het de bedoeling dat ze in Nederland komt wonen. Ik heb al een huis gekocht."
Even later...
"Heather, jullie gaan trouwen?
"Ja, maar niet voor 2015."
"Dat is nog niet duidelijk."![]()
Nee...ik ga hem niet inkoppen vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat ik de enige was die steeds 'achterlijke deur' verstond.
Die hele relatie is gewoon een mediagrap.:')quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef marcodej het volgende:
Zag net een interview:
"Ja, eerst het seizoen afmaken, dan trouwen en dan is het de bedoeling dat ze in Nederland komt wonen. Ik heb al een huis gekocht."
Even later...
Ja en dan ook nog die Bob de Bouwer stemquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat ik de enige was die steeds 'achterlijke deur' verstond.
In de OP staan de tijden van de finales. Daarin moeten de nederlanders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet gevolgd![]()
Ik kom net binnenvallen
Waarom draagt die keeper een helm ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Honderdmiljoen keer al genoemd in dit topic
De A finale komt na de B finale en die komt weer na de C finale, graag gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet gevolgd![]()
Ik kom net binnenvallen
Ik snap echt niet dat al die bedrijven nog winst makenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
10.000 - 15.000 euro voor een halve minuut reclame rond deze tijd las ik.
Dan tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarom draagt die keeper een helm ?
Wat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat doet heel Nederland toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik versta steeds 'achterlijke deur'....
Vandaag zei iemand "HEY! HOE GAAT HET?" En ik zei "Goed!" "JA?" en ik zei "ja, alles goed" en toen had ik door dat diegene het tegen iemand die achter me stond had.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...ik ga hem niet inkoppen vandaag
Daardoor heeft hij minder luchtweerstandquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zag net een interview:
Even later...
Ja inderdaad, je ziet ook steeds dezelfde bedrijven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat al die bedrijven nog winst maken
Alleen al die tv reclames kosten miljoenen
Oh ik sta ook regelmatig terug te zwaaien naar mensen die ik niet ken....en die niet naar mij zwaaienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaag zei iemand "HEY! HOE GAAT HET?" En ik zei "Goed!" "JA?" en ik zei "ja, alles goed" en toen had ik door dat diegene het tegen iemand die achter me stond had.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Op zo'n moment wil ik altijd gelijk van een gebouw springen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaag zei iemand "HEY! HOE GAAT HET?" En ik zei "Goed!" "JA?" en ik zei "ja, alles goed" en toen had ik door dat diegene het tegen iemand die achter me stond had.
En valt hij sneller, dus is handig als hij naar de bal duikt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Daardoor heeft hij minder luchtweerstand
Die weet wel raad met een flinke puist.quote:
Bergsma is gewoon reserve voor het huwelijk. Maar hij heeft het zelf nog niet door.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zag net een interview:
Even later...
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bergsma is gewoon reserve voor het huwelijk. Maar hij heeft het zelf nog niet door.
[..]
Bergsma is gewoon reserve voor het huwelijk. Maar hij heeft het zelf nog niet door.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan volgend jaar; ik voel me niet serieus genomen...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik voelde me buiten de relatie gezetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan volgend jaar; ik voel me niet serieus genomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |