An 3 goudenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben niet-russische Russen meer gouden medailles voor het land binnengehaald dan 'echte' Russen dit keer? Statistieken, ik wil ze.
Je hebt een rijk levenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:12 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen heb ik gewoon mijn boodschapjes uitgepakt. Ha!
Dan hangt het af of ze die acne in de inkepingen hebben of juist niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat als golfballetjes nu acne hebben?
Herhalingen van skieen zijn toch belangrijker manquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik dacht dat het om 14:51 zou beginnen?
Ik heb hem tegen de muur kapot gegooid toen we onderuit gingen in de relay.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij moest nog steeds naar de tv lopen om te schakelen?
Ik dacht dat we in Kattuk achterliepen, maar in Sassem kunnen ze er ook wat van.
Het zijn booschappen van de voedselbank, maar dat zeggen we er niet bij. Ha!quote:
Zoals een goed sporter betaamt.quote:
TS kijkt naar skiën. Moet ie in een ander topic zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze schaatsen toch altijd rondjes
Dat noemt zich een fan.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Laat me raden.. Nu herhalingen langlaufen
Ik neem aan dat ze alles uitzenden maar dan straks om dan niet gestoord te worden door een dweilpauze. Maar goed als dat zo is kun je dat ook wel gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:18 schreef Infection het volgende:
De NOS is het schaatsen een beetje zat volgensmij.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:
Toen was het ook al een herhalingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Cee het volgende:
Langlaufen, dat was nog geen uur geleden ook al uitgezonden.
Canada tegen Amerika.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Wat moeten ze anders doen? Naar de dweil kijken?
Interessanter dan langlaufen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Heather. Ook leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Ja want hebben we nog maar 3 keer gezien vandaag. Wie weet wint nu die andere Noor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Er wordt gewoon geschaatst. Voor domme mensen als jij doet de NOS dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de langlaufthee waar ze het steeds over hadden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef marcodej het volgende:
Clean sweep voor Noorwegen, denk ik. Spannend.
Dat valt ook wel weer mee, sneeuw is erg glad dus daar glij je zo overheen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Alleen is dit 150x zo zwaar
Oh, ik dacht dat Finale C al was geweest. Dan is het wel duidelijk, maar na 3 minuten is dat ook over en moet je nog een half uur doorkomen.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Hege Bokkoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
Dat meisje in de OP![]()
![]()
![]()
Naam, adres en telefoonnummer?
Den Haag, Katwijk, Sassenheim, Tilburg en nog veel meerquote:
Over 10 minuten live biatlon bij de NOS, heerlijk man!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef SpecialK het volgende:
Om 14:51 begon de C/D finale bij de mannen en vrouwen voor de 5e tot en met de 8e plaats. De A/B finale is pas om 15:53, zoals in de OP staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mis ik iets of is de wedstrijd om 1451 Amerikaanse tijd?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mansjester het volgende:
De HEGEmonie
Hoorden jullie het ook?
Hege bellen, die weet er wel weg mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Jezus er zit gewoon een enorme puist achter mijn oor, wat zal er ik er mee doen?
Zie je, die oude pakken zijn veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Falco het volgende:
Beste prestatie van de Amerikanen wordt toch nog zesde
Eerst een rondje hardlopen, dan uitknijpen, dan een rondje hardlopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Jezus er zit gewoon een enorme puist achter mijn oor, wat zal er ik er mee doen?
Achter elke deur een Sanibroyeurquote:
Heather gaat trouwen met Jorrit.quote:
Honderdmiljoen keer al genoemd in dit topicquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe laat zijn de Nederlandse finales eigenlijk?
Ik haat het dat ik hierom hardop zit te lachen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Eerst een rondje hardlopen, dan uitknijpen, dan een rondje hardlopen.
Dan uitrekenen hoeveel sneller of juist langzamer je gaat zonder puist.
Ze kunnen het niet wijten aan Under Armor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Falco het volgende:
Beste prestatie van de Amerikanen wordt toch nog zesde
Ik heb al heel lang de 'achterlijke deur een sanibroyeur' reclame niet meer gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |