Idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Dit is alleen tof als het spannend is. Het probleem van het schaatsen zit niet in de mass start, 10km, team pursuit of andere noviteiten, het probleem zit hem in de diepte van het deelnemersveld.
Gelukkig niet de kussens uit je vulling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Cee het volgende:
Heel de vulling uit m'n kussens getrokken van de spanning.
Is mogelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:40 schreef kilon het volgende:
En in de finale gaan ze voor het WR en vallen ze.
In de finale hebben ze een fris iemand.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:40 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden al wat eerder rustig aan mogen doen zeg
Hege Bokko.quote:
Genoeg topics waar deze grappen wekelijks worden gemaaktquote:
Ja, klinkt logisch.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef marcodej het volgende:
In de finale Wust, Leenstra en Van Beek lijkt me.
twitter:InfostradaGold twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:39:26#Sochi2014 Ireen WÜST (NED) equals a Winter Olympic record by winning FIVE medals at a single Winter Games. 10th person to achieve this. reageer retweet
briljant idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ericr het volgende:
Goede taktiek weer, OR rijden terwijl het niet hoeft.
Ik snap daar ook geen reet van.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ericr het volgende:
Jip, wel van gehoord hoor van dat zusje van die Noorquote:
Ja want dan is Nederland niks meer en wint Polen easy goud.quote:
Heiden had 5x goud. Dat was pas een baas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:InfostradaGold twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:39:26#Sochi2014 Ireen WÜST (NED) equals a Winter Olympic record by winning FIVE medals at a single Winter Games. 10th person to achieve this. reageer retweet
Leenstra is mooi en is het meisje dat op zondagmiddag een lekkere appeltaart maakt. Van Beek heeft misschien niet de looks, maar daarmee kun je wel een lekker biertje doen in de kroeg.quote:
Misschien hebben ze het nodig, maar anders wel vreemd idd met 8s voorsprong.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ericr het volgende:
quote:
Nee, maar ik zou het wel sneu voor haar vinden....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja want dan is Nederland niks meer en wint Polen easy goud.
Leenstra twee keer 6 rondjes laten rijden, kan ook tricky zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef -0- het volgende:
Lijkt mij dat ter Mors aan de kant blijft zoals ze nu uitrijden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leenstra is mooi en is het meisje dat op zondagmiddag een lekkere appeltaart maakt. Van Beek heeft misschien niet de looks, maar daarmee kun je wel een lekker biertje doen in de kroeg.
Ik ga toch voor Leenstra.
Ach, daar kan naderhand toch ook een zamboni overheen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat je een bak ijs hebt meegenomen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zouden de dames ook veel snelheid tussen de benen hebben?
Of ze dachten dat als ze eerder klaar waren, ze langer kunnen rusten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het nodig, maar anders wel vreemd idd met 8s voorsprong.
Tja, hoe meer nummers er toegevoegd worden hoe vaker dit voor gaat komenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Pino112 het volgende:
Ja, ook maar een verval van 3 centimeter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je een rotopmerking maakt knijpen ze hem erafquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, ook maar een verval van 3 centimeter.
Beetje Nederlandse shorttracker is dan ook gewend om om te vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef b2py het volgende:
Gewoon het verschil tussen shorttrack & langebaan. Na een OR rijden als langebaanschaatster sta je nog gewoon overeind, een shorttracker valt gewoon om.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leenstra is mooi en is het meisje dat op zondagmiddag een lekkere appeltaart maakt. Van Beek heeft misschien niet de looks, maar daarmee kun je wel een lekker biertje doen in de kroeg.
Middelvinger naar de coach ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje Nederlandse shorttracker is dan ook gewend om om te vallen.
Marrit Leenstraquote:
Gisteren ook al bij de mannen.quote:
Een OR stelt dan ook niet heel veel voor op een onderdeel dat voor de derde keer wordt verreden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef b2py het volgende:
Gewoon het verschil tussen shorttrack & langebaan. Na een OR rijden als langebaanschaatster sta je nog gewoon overeind, een shorttracker valt gewoon om.
Wat vind je van Paulien van Deutekom? Ik kan haar moeilijk plaatsen, als ik haar zo zie in de studio. In Expeditie Poolcirkel was ze wel echt leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen, maar dan is de NOS er ook achterquote:
eentje te weinigquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:46 schreef Remzz het volgende:
Zowel bij de mannen als de vrouwen trouwnes totaal geen vreugde bij het halen van de finale over arrogantie gesproken
Ik vind haar liefquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat vind je van Paulien van Deutekom? Ik kan haar moeilijk plaatsen, als ik haar zo zie in de studio. In Expeditie Poolcirkel was ze wel echt leuk.
Ik wil ze vanuit hier wel verzenden. Maar dat kan een paar dagen duren dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:47 schreef marcodej het volgende:
Wie wil me even helpen met de boodschappen? Ik heb geen zin.
Nee ik ben het er ook helemaal mee eens hoor. Alles minder dan goud valt tegen op dit onderdeel. Maar vooral omdat de de voorgaande 2 spelen zo mis is gegaan, is het opvallend hoe sterk ze er nu voor gaan. Ik bedoelde het eigenlijk positiefquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent echt de gedoodverfde favoriet, zilver zou een enorme domper zijn. Dan ga je niet staan juichen omdat je in de finale staat, want daar hoor je gewoon te staan.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan hebben we Van Calker nog niet meegerekend.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Leenstra lijkt mij ook wel iemand die af en toe bier drinkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarvan 23 bij het schaatsen, je kan dus makkelijk 60 medailles halen als je investeert in skiërs en snowboarders.quote:
Zat ik me laatst ook te bedenken. We kunnen best hoog eindigen op die manierquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarvan 23 bij het schaatsen, je kan dus makkelijk 60 medailles halen als je investeert in skiërs en snowboarders.
Ze lijkt me wel een tof wijf. Alleen niet als analist.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat vind je van Paulien van Deutekom? Ik kan haar moeilijk plaatsen, als ik haar zo zie in de studio. In Expeditie Poolcirkel was ze wel echt leuk.
Right, alsof we dit ooit nog gaan evenarenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarvan 23 bij het schaatsen, je kan dus makkelijk 60 medailles halen als je investeert in skiërs en snowboarders.
die gaat echt geen medaille halenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Een medaille haal je niet, een medaille verdien je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die gaat echt geen medaille halen
natuurlijk welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die gaat echt geen medaille halen
alleen doen ze dat deze keer, terwijl er schaatsen is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:50 schreef Remzz het volgende:
De NOS zend gewoon een keer iets niet uit van het schaatsen
De Jong?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien nog eentje met de Bob
Als je dan ook nog investeert in rodelen, skeleton, bobsleeën, ijshockey, curling en kunstschaatsen moeten de 100 medailles haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Of 98.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je dan ook nog investeert in rodelen, skeleton, bobsleeën, ijshockey, curling en kunstschaatsen moeten de 100 medailles haalbaar zijn.
Keep the rel alive.twitter:erbenwennemars twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:51:13“@marktuitert: De beste TP rijders van de afgelopen jaren staan aan de start. Geen plek voor ego's of kadootjes.Tijd voor goud!!” Eens! reageer retweet
quote:
Erben!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:52 schreef Montov het volgende:
Keep the rel alive.twitter:erbenwennemars twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:51:13“@marktuitert: De beste TP rijders van de afgelopen jaren staan aan de start. Geen plek voor ego's of kadootjes.Tijd voor goud!!” Eens! reageer retweet
Laurientje is mijn guilty pleasure. Maar dat heb ik al een keer gezegd.quote:
Zo extreem opgemaakt zijn ze lelijk.quote:
Wat is er guilty pleasure aan Laurien?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laurientje is mijn guilty pleasure. Maar dat heb ik al een keer gezegd.
Omdat iedereen het maar heeft over Gerritsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is er guilty pleasure aan Laurien?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo extreem opgemaakt zijn ze lelijk.
Liever dat dan die opgemaakte popjes inderdaad.quote:
Dan kijk je niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar om schaatsers in de zomer/in zomerse outfits te zien.
Anema.quote:
Degelijke meisjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Marit is veel te degelijk, ik word er niet warm van.
Maar er is nog een herhaling te herhalen van het snowboard-falenquote:
Die Jillert heeft echt de tijd van z'n leven daar in Sochiquote:
kan die man in de zomer geen eigen tv programma krijgen ofzoquote:
Bouwmeester?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
Marit is veel te degelijk, ik word er niet warm van.
Voor de tweede keer het snowboarden herhalen is belangrijker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Zorro het volgende:
Ze slaan de C en D finales maar over bij de NOS?
Ja, prima is ook niet om aan te gluren, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat ze nu aan het dweilen zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Zorro het volgende:
Ze slaan de C en D finales maar over bij de NOS?
Marit "seker wetuh" Bouwmeesterquote:
Hebben we de hele week al op gewacht. Eindelijk de battle tussen de Russen en de Noren.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Die sparen zich voor de sluitingsceremonie.
dan rollen ze makkelijker de berg afquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef Lemans24 het volgende:
Snowboardsters met overgewicht, blijft vreemd. Is dat een voordeel ofzo?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan rollen ze makkelijker de berg af
Wet van de zwaartekracht F = m*a, hoe zwaarder hoe hard je omlaag gaat. En meer spierkracht om uit de hekken te springen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, jullie kijken niet door op TV...
Daal je sneller; ik vind die alpine-skiërs er trouwens ook niet extreem afgetraind uitzien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, jullie kijken niet door op TV...
Toch goed dat ze die 10km hiervoor hebben laten schieten, zie je meteen het resultaat van.quote:
An.quote:
Omdat herhaling snowboardenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef exile79 het volgende:
Waarom zendt de NOS het niet op tv uit nu??
Omdat ze op deze manier 2 dweilpauzes kunnen missen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef exile79 het volgende:
Waarom zendt de NOS het niet op tv uit nu??
Hebben niet-russische Russen meer gouden medailles voor het land binnengehaald dan 'echte' Russen dit keer? Statistieken, ik wil ze.quote:
Ja, logisch, maar er is een punt dat lenigheid en fitheid belangrijker worden, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Wet van de zwaartekracht F = m*a, hoe zwaarder hoe hard je omlaag gaat. En meer spierkracht om uit de hekken te springen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch goed dat ze die 10km hiervoor hebben laten schieten, zie je meteen het resultaat van.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Wet van de zwaartekracht F = m*a, hoe zwaarder hoe hard je omlaag gaat. En meer spierkracht om uit de hekken te springen.
Nee. Versnelling is gelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, de wet van de traagheid.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet de wet van de zwaartekracht
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch goed dat ze die 10km hiervoor hebben laten schieten, zie je meteen het resultaat van.
twitter:marktuitert twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:49:22Nee dat afzeggen van afstanden helpt wel. Doei. reageer retweet
Idd, de wet van de zwaartekracht is, dat altijd alles naar beneden flikkert zodanig dat je er niet bij kan met 1 hand.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Mark en ik, wij begrijpen hetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:marktuitert twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:49:22Nee dat afzeggen van afstanden helpt wel. Doei. reageer retweet
Bergsma in beeld?quote:
Bij Kramer hielp het idd ook niet zo erg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:marktuitert twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:49:22Nee dat afzeggen van afstanden helpt wel. Doei. reageer retweet
twitter:NOSschaatsen twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 15:04:43Finales ploegenachtervolgingMannen: Nederland - Korea 16.00 uurVrouwen: Nederland - Polen 16.22 uur reageer retweet
Ideale sport dat bobsleeën...dat kan ook met een bierbuik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:05 schreef Fer het volgende:
Wet van newton dan.
Maar wil je echt overgewicht zien, bobslee-dames doen ook bijna 80kg.
Steen van 10 kilo valt net zo hard als een steen van 20 kilo. Enige wat invloed kan hebben is de vorm dus weerstand.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Bobbers zijn iig lang.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:05 schreef Fer het volgende:
Wet van newton dan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:05 schreef Fer het volgende:
Wet van newton dan.
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Steen van 10 kilo valt net zo hard als een steen van 20 kilo. Enige wat invloed kan hebben is de vorm dus weerstand.
Uhh nee, op de website van NOCNSF staat het anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef Montov het volgende:
twitter:NOSschaatsen twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 15:04:43Finales ploegenachtervolgingMannen: Nederland - Korea 16.00 uurVrouwen: Nederland - Polen 16.22 uur reageer retweet
Is dat die Chinese bobsleer?quote:
Oh ja, steen en veertje in een vacuumbuis. Das lang geleden hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Steen van 10 kilo valt net zo hard als een steen van 20 kilo. Enige wat invloed kan hebben is de vorm dus weerstand.
Nee, meer gewicht is ook beter om de weerstand van de lucht tegen te gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
5 goud door geimporteerde Russen die Victor heten. De andere 5 door echte Russen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben niet-russische Russen meer gouden medailles voor het land binnengehaald dan 'echte' Russen dit keer? Statistieken, ik wil ze.
Nee dat is niet zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, meer gewicht is ook beter om de weerstand van de lucht tegen te gaan.
Dat geldt toch alleen in een vacuüm omgeving??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jeetje, weer zo een wannabe-fysicus die de klok heeft horen luiden.......quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, meer gewicht is ook beter om de weerstand van de lucht tegen te gaan.
Zo gaat het inderdaad jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:08 schreef Montov het volgende:
Oh, dus zo ook nog de D- en C- finale bij de vrouwen. Dan weer een dweilpauze en dan de echte finales.
Gooi eens een bal van piepschuim en een bal (zelfde grootte) van lood naar beneden. Zul je zien hoe groot de invloed van luchtweerstand is.quote:
Van alle markten niet thuisquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel als dat gewicht dezelfde oppervlakte heeft.
Kleintje Pils word je ook zat na een kwartiertje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:10 schreef Susi het volgende:
Wederom opera als achtergrondmuziek bij het schaatsen ! Who needs Kleintje Pils.
Dat hangt van verschillende factoren af. O.a. hoe ruim zijn kleding zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..], wat de vraag op roept of iemand met acne langzamer valt.
Kleintje Pils heeft maar twee dagen opgetreden? Zitten die nu in een goelag na die YMCA ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:10 schreef Susi het volgende:
Wederom opera als achtergrondmuziek bij het schaatsen ! Who needs Kleintje Pils.
Daarvoor moet je wel veel pils in een kwartierte drinken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kleintje Pils word je ook zat na een kwartiertje.
Zijn naar een Siberisch werkkamp gestuurd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kleintje Pils heeft maar twee dagen opgetreden? Zitten die nu in een goelag na die YMCA ofzo?
Nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kleintje Pils heeft maar twee dagen opgetreden? Zitten die nu in een goelag na die YMCA ofzo?
Piepschuim heeft dan ook meer weerstand. Doe eens hetzelfde experiment met een gladde houten bal.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Gooi eens een bal van piepschuim en een bal (zelfde grootte) van lood naar beneden. Zul je zien hoe groot de invloed van luchtweerstand is.
Dat zou ik wel opvallend vindenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef Max23 het volgende:
Volgens de Sochi site blijft Leenstra rijden en dus geen Van Beek
De versnelling die het ondervind is gelijk. In vaccuum vallen ze evensnel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ze hadden gehoord dat ze Pussy Riot konden vervangen en dachten "ha, eindelijk een ander publiek"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, er moet nog skien herhaald wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Kowloon het volgende:
Gaan ze die C en D finales ook uitzenden? Kijk nu op de stream en ze gaan zo beginnen.
Een golfbal heeft niet voor niets allemaal bobbeltjes erin zitten, dat is voor snelheid en richting vast te houden volgens mij. Dat zal voor acne dus wel hetzelfde werken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..], wat de vraag op roept of iemand met acne langzamer valt.
Met welke valversnelling?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Yessssss mijn nieuwe afstandsbediening valt net op de deurmat!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met welke valversnelling?
En wat was de luchtweerstand?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vaag idd, alsof de eerste ritten op de individuele afstanden wel boeiden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Infection het volgende:
Waarom is dit niet op Nederland 1?
Nou ik heb hem gisteravond nog besteld en hij is er nu al, dat moet wel een nieuwe wereldrecord zijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon schaatsverslaafd denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er moet nog skien herhaald worden
Alpineskiën vinden ze blijkbaar belangrijker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vaag idd, alsof de eerste ritten op de individuele afstanden wel boeiden.
Jij moest nog steeds naar de tv lopen om te schakelen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Yessssss mijn nieuwe afstandsbediening valt net op de deurmat!
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon schaatsverslaafd denk ik.
En wat als golfballetjes nu acne hebben?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Een golfbal heeft niet voor niets allemaal bobbeltjes erin zitten, dat is voor snelheid en richting vast te houden volgens mij. Dat zal voor acne dus wel hetzelfde werken.
Ik denk dat met veel bochtenwerk acne aan een kant van je gezicht gunstig is, of dat dan links of rechts moet zijn durf ik niet te zeggen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef Wombcat het volgende:
Nu Hege, dus het kwijlen kan beginnen.
quote:
Plaats 8 7 6 5 4 3 2 1quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef exile79 het volgende:
Wie legt met dat met finale a, b, c, d even snel uit?
A=1,2quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef exile79 het volgende:
Wie legt met dat met finale a, b, c, d even snel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |