Idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef marcodej het volgende:
Dit is alleen tof als het spannend is. Het probleem van het schaatsen zit niet in de mass start, 10km, team pursuit of andere noviteiten, het probleem zit hem in de diepte van het deelnemersveld.
Gelukkig niet de kussens uit je vulling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Cee het volgende:
Heel de vulling uit m'n kussens getrokken van de spanning.
Is mogelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:40 schreef kilon het volgende:
En in de finale gaan ze voor het WR en vallen ze.
In de finale hebben ze een fris iemand.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:40 schreef Mansjester het volgende:
Ze hadden al wat eerder rustig aan mogen doen zeg
Hege Bokko.quote:
Genoeg topics waar deze grappen wekelijks worden gemaaktquote:
Ja, klinkt logisch.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef marcodej het volgende:
In de finale Wust, Leenstra en Van Beek lijkt me.
twitter:InfostradaGold twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:39:26#Sochi2014 Ireen WÜST (NED) equals a Winter Olympic record by winning FIVE medals at a single Winter Games. 10th person to achieve this. reageer retweet
briljant idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ericr het volgende:
Goede taktiek weer, OR rijden terwijl het niet hoeft.
Ik snap daar ook geen reet van.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ericr het volgende:
Jip, wel van gehoord hoor van dat zusje van die Noorquote:
Ja want dan is Nederland niks meer en wint Polen easy goud.quote:
Heiden had 5x goud. Dat was pas een baas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:InfostradaGold twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:39:26#Sochi2014 Ireen WÜST (NED) equals a Winter Olympic record by winning FIVE medals at a single Winter Games. 10th person to achieve this. reageer retweet
Leenstra is mooi en is het meisje dat op zondagmiddag een lekkere appeltaart maakt. Van Beek heeft misschien niet de looks, maar daarmee kun je wel een lekker biertje doen in de kroeg.quote:
Misschien hebben ze het nodig, maar anders wel vreemd idd met 8s voorsprong.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ericr het volgende:
quote:
Nee, maar ik zou het wel sneu voor haar vinden....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja want dan is Nederland niks meer en wint Polen easy goud.
Leenstra twee keer 6 rondjes laten rijden, kan ook tricky zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef -0- het volgende:
Lijkt mij dat ter Mors aan de kant blijft zoals ze nu uitrijden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leenstra is mooi en is het meisje dat op zondagmiddag een lekkere appeltaart maakt. Van Beek heeft misschien niet de looks, maar daarmee kun je wel een lekker biertje doen in de kroeg.
Ik ga toch voor Leenstra.
Ach, daar kan naderhand toch ook een zamboni overheen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat je een bak ijs hebt meegenomen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zouden de dames ook veel snelheid tussen de benen hebben?
Of ze dachten dat als ze eerder klaar waren, ze langer kunnen rusten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het nodig, maar anders wel vreemd idd met 8s voorsprong.
Tja, hoe meer nummers er toegevoegd worden hoe vaker dit voor gaat komenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Pino112 het volgende:
Ja, ook maar een verval van 3 centimeter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je een rotopmerking maakt knijpen ze hem erafquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, ook maar een verval van 3 centimeter.
Beetje Nederlandse shorttracker is dan ook gewend om om te vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef b2py het volgende:
Gewoon het verschil tussen shorttrack & langebaan. Na een OR rijden als langebaanschaatster sta je nog gewoon overeind, een shorttracker valt gewoon om.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leenstra is mooi en is het meisje dat op zondagmiddag een lekkere appeltaart maakt. Van Beek heeft misschien niet de looks, maar daarmee kun je wel een lekker biertje doen in de kroeg.
Middelvinger naar de coach ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje Nederlandse shorttracker is dan ook gewend om om te vallen.
Marrit Leenstraquote:
Gisteren ook al bij de mannen.quote:
Een OR stelt dan ook niet heel veel voor op een onderdeel dat voor de derde keer wordt verreden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef b2py het volgende:
Gewoon het verschil tussen shorttrack & langebaan. Na een OR rijden als langebaanschaatster sta je nog gewoon overeind, een shorttracker valt gewoon om.
Wat vind je van Paulien van Deutekom? Ik kan haar moeilijk plaatsen, als ik haar zo zie in de studio. In Expeditie Poolcirkel was ze wel echt leuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen, maar dan is de NOS er ook achterquote:
eentje te weinigquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:46 schreef Remzz het volgende:
Zowel bij de mannen als de vrouwen trouwnes totaal geen vreugde bij het halen van de finale over arrogantie gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |