SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 22-02-2014 13:33:14 ]
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel wat vaker anale sex, maar bloeden...euh, nee? Dat je ook al " per ongeluk " wat laat gaan is ook niet goed.
Vergeet niet dat anale sex geen grapje is ofzo, je kunt je kringspier onherstelbaar beschadigen..zo erg , dat je de rest van je leven met een pamper om kan lopen.
Het lijkt me dat je veel te ruw bent geweest. Misschien een idee eerst even te relaxen met alcohol/poppers en dan pas voorzichtig hem te laten penetreren, stukje bij beetje, tot het een beetje opgerekt is.
beetje een mannelijke kopquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft ze later wel gevonden trouwens volgens haar Facebook. Ik dacht dat logo is hier wel gepast:
[ afbeelding ]
Lol boner. Krijg er alleen niet echt een van dat hoofd..quote:
Ja, en?quote:
Just sayin' bruhquote:
Niks mis mee. Je moet je pas zorgen gaan maken als ze op die leeftijd nog vrijgezel zijn. Dan mankeert er doorgaans het een en ander aan. Ze zijn niet voor niks nog/weer vrijgezel op die leeftijd.quote:
lel, true. zelfde met knappe meiden die 50/60 fb vrienden hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je moet je pas zorgen gaan maken als ze op die leeftijd nog vrijgezel zijn. Dan mankeert er doorgaans het een en ander aan. Ze zijn niet voor niks nog/weer vrijgezel op die leeftijd.
Ik maak me eerder zorgen als knappe meiden 600+ fb vrienden hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lel, true. zelfde met knappe meiden die 50/60 fb vrienden hebben
Dan weet je tenminste dat je kansloos bent, hueheu.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen als knappe meiden 600+ fb vrienden hebben.
Bij knappe meiden met 50-60 fb vrienden stel ik me altijd voor dat het van die onopvallende leuke meisjes zijn. Het type wat liever thuis met haar studie bezig is en af en toe met vriendinnen wat gaat drinken in de stad. Dat is juist de gf material.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat je kansloos bent, hueheu.
Is dat veel of weinig?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lel, true. zelfde met knappe meiden die 50/60 fb vrienden hebben
Jij bent mijn favoriete poster in deze reeks.quote:
Nee srs. Ik zit niet op facebook dus weet niet 100% hoe ik t moet interpreteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete poster in deze reeks.
WhatsApp en BBMquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef Klokov het volgende:
Fathank, heb jij Telegram of Whatsapp?
Nu heeft Facebook ook je nummer hequote:
ditquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen als knappe meiden 600+ fb vrienden hebben.
Ik weet het. Proper fucked. Maarja niks aan te doen. Als je je maar bewust bent van de situatie en niet blind roept 'maakt me niet uit ik heb toch niks te verbergen'. Dat is gewoon struisvogeltje spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nu heeft Facebook ook je nummer he
Ik wil best overstappen maar er zit niemand op al die alternatievenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet het. Proper fucked. Maarja niks aan te doen. Als je je maar bewust bent van de situatie en niet blind roept 'maakt me niet uit ik heb toch niks te verbergen'. Dat is gewoon struisvogeltje spelen.
Het is wachten op de providers die met een universeel alternatief gaan komen
http://tweakers.net/revie(...)ten-op-whatsapp.html
Maakt ook geen zak uit als je wel Facebook chat gebruikt bijvoorbeeld. Het is gewoon een grote data verzamel methode verhuld als een platform. Is ook de enige reden dat dit soort dingen kunnen bestaan overigens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik wil best overstappen maar er zit niemand op al die alternatieven
Ik moet straks 89ct betalen vriend, ik heb helemaal geen creditcard om met mijn playstore account te verbindenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef Push. het volgende:
[..]
Maakt ook geen zak uit als je wel Facebook chat gebruikt bijvoorbeeld. Het is gewoon een grote data verzamel methode verhuld als een platform. Is ook de enige reden dat dit soort dingen kunnen bestaan overigens.
Paypal en rechtstreeks aan Whatsapp betalen kan ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik moet straks 89ct betalen vriend, ik heb helemaal geen creditcard om met mijn playstore account te verbinden
Jamaar die telefoon krijg je gratisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:59 schreef Klokov het volgende:
Telefoon van 600 euro kopen maar geen euro willen betalen voor apps
huawei schijnt ook wel top te zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:03 schreef Klokov het volgende:
Wanneer ik een nieuwe telefoon ga kopen ga ik dit keer gewoon sim only met een telefoon van max 200 eu. Er zijn een paar Windows Phones belachelijk goedkoop en van relatief goede kwaliteit. Wellicht 300 eu als er echt een goede camera op zit.
Als ik nu 1 zou moeten kopen zou ik deze idd kopen:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
huawei schijnt ook wel top te zijn
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
jezus christusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:08 schreef Klokov het volgende:
Dit ga je niet geloven trouwens, ik heb het verhaal van SHE gevonden waardoor ze geen kans meer heeft bij Dreamer:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |