SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 22-02-2014 13:33:14 ]
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel wat vaker anale sex, maar bloeden...euh, nee? Dat je ook al " per ongeluk " wat laat gaan is ook niet goed.
Vergeet niet dat anale sex geen grapje is ofzo, je kunt je kringspier onherstelbaar beschadigen..zo erg , dat je de rest van je leven met een pamper om kan lopen.
Het lijkt me dat je veel te ruw bent geweest. Misschien een idee eerst even te relaxen met alcohol/poppers en dan pas voorzichtig hem te laten penetreren, stukje bij beetje, tot het een beetje opgerekt is.
beetje een mannelijke kopquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft ze later wel gevonden trouwens volgens haar Facebook. Ik dacht dat logo is hier wel gepast:
[ afbeelding ]
Lol boner. Krijg er alleen niet echt een van dat hoofd..quote:
Ja, en?quote:
Just sayin' bruhquote:
Niks mis mee. Je moet je pas zorgen gaan maken als ze op die leeftijd nog vrijgezel zijn. Dan mankeert er doorgaans het een en ander aan. Ze zijn niet voor niks nog/weer vrijgezel op die leeftijd.quote:
lel, true. zelfde met knappe meiden die 50/60 fb vrienden hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je moet je pas zorgen gaan maken als ze op die leeftijd nog vrijgezel zijn. Dan mankeert er doorgaans het een en ander aan. Ze zijn niet voor niks nog/weer vrijgezel op die leeftijd.
Ik maak me eerder zorgen als knappe meiden 600+ fb vrienden hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lel, true. zelfde met knappe meiden die 50/60 fb vrienden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |