Ook dat kan ik me wel voorstellen. De gevolgen zijn wel voor zijn eigen rekening dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tussen dat willen en dat ook daadwerkelijk doen zitten nogal wat meters.
Dat is inderdaad een erg triest verhaal. Nou wonen er in de UK ook mensen vergeleken bij wie Ronald Groenendaal nog slim isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:22 schreef Operc het volgende:
[..]
In Bristol (UK) is een man doodgeslagen en in brand gestoken. Aangedragen reden door de daders: Hij maakte foto's van onze kinderen! Klopt, hij maakte foto's van hoe kinderen zijn tuin aan gort trapten zodat hij naar de politie kon stappen. De daders dachten echter dat hij een pedofiel was en hebben het recht in eigen hand genomen.
Je zou hier eens moeten lezen, dan kan je zien dat die niet alleen in de UK wonenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Richestorags het volgende:
Nou wonen er in de UK ook mensen vergeleken bij wie Ronald Groenendaal nog slim is
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn al die pedojagers ook tokkies?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je zou hier eens moeten lezen, dan kan je zien dat die niet alleen in de UK wonen![]()
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Op een opmerking van een huisarts dat er nog veel meer slachtoffers zijn van kindermishandeling, verwaarlozing en incest.quote:julie zyn ziek dat pode berschem stel kk megoolen en als je me huis harts was dan had nu je ........... kop stelke kk gekke hy op deese zyt hoer nuikers van kindren bleif je met goor kk pooten af stelte kk gekker juilie stuin ook party van marein pedo party ze moet julie ook dood schieten net als pedo
Inderdaad. Ik heb nog niets gelezen over Benno L. en de burgemeester die 'op hun manier'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hun deadline is nu afgelopen toch? Keiharde acties?
Wat is dat eigenlijk voor taal, opper-iq-nullisch/achterlijke-mongolisch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Op een opmerking van een huisarts dat er nog veel meer slachtoffers zijn van kindermishandeling, verwaarlozing en incest.![]()
![]()
![]()
Die huisarts wilde gewoon zijn praktijk een beetje opschonen en al het tuig naar een ander laten vertrekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Op een opmerking van een huisarts dat er nog veel meer slachtoffers zijn van kindermishandeling, verwaarlozing en incest.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor taal, opper-iq-nullisch/achterlijke mongolisch?
Ik kan 't niet lezen...
Ruwe vertaling:quote:julie zyn ziek dat pode berschem stel kk megoolen en als je me huis harts was dan had nu je ........... kop stelke kk gekke hy op deese zyt hoer nuikers van kindren bleif je met goor kk pooten af stelte kk gekker juilie stuin ook party van marein pedo party ze moet julie ook dood schieten net als pedo
quote:Jullie zijn ziek dat je pedo's beschermt stelletje kk mongolen. Als je mijn huisarts was had je nu....kop.
Stelletje kk gekken op deze site, hoerenneukers. Van kinderen blijf je met je gore kk poten af stelletje kk gekken. Jullie steunen zeker ook die pedopartij, ze moeten jullie ook doodschieten net als pedo.
Ah juist. Mafklappersk, dat is het dus.quote:
Wees maar gerust, dat stembiljet invullen of het juiste knopje vinden gaat hem niet lukken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
(en dan te bedenken dat dat volluk nog stemrecht heeft ook...)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wees maar gerust, dat stembiljet invullen of het juiste knopje vinden gaat hem niet lukken.
Mja, ze bedachten gisterenavond dat 08:00 toch wel wat vroeg was vandaag, dan slapen ze nog, dus vandaar dat het verzet is naar later op de dag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hun deadline is nu afgelopen toch? Keiharde acties?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef thabit het volgende:
"Wat is uw beroep?"
"Ik ben buurtbewoner."
Ik kan dat dus echt niet lezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik zit dit nu even door te lezen, en het is om depressief van te worden. Wat een niveautje weer zegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je zou hier eens moeten lezen, dan kan je zien dat die niet alleen in de UK wonen![]()
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Er staan ook wat meer verstandige posts.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit dit nu even door te lezen, en het is om depressief van te worden. Wat een niveautje weer zeg
quote:Had zelf ook een opmerking gepost maar onder druk van alle ophef en emoties van anderen maar weer verwijderd. Ik zeg je: als huisarts zie ik meer beschadigde kinderen door verwaarlozing, mishandeling en incest van eigen ouders dan dat ik dit veroorzaakt zie door een onder toezicht gestelde zeden-delinquent.
Depressief en bang tegelijk aangezien dit soort figuren zich wel in het milieu begeven om makkelijk aan wapens te komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit dit nu even door te lezen, en het is om depressief van te worden. Wat een niveautje weer zeg
Ik schrik juist van de hoeveelheid redeloze haatreacties die op de genuanceerde posts komen welke jij nu noemt. Als het op pedo's aankomt snap ik vaak de felheid wel, want het is een gevoelig onderwerp. Maar de opmerkingen dat die huisarts zich moet schamen en net zo dood mag gaan als Benno L., dat is gewoon van de pot gerukt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staan ook wat meer verstandige posts.
[..]
Laten we hopen dat het niet zover zal komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Depressief en bang tegelijk aangezien dit soort figuren zich wel in het milieu begeven om makkelijk aan wapens te komen.
Gelukkig zijn er ook verstandige mensen in dit land.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[Facebook-tekst] Ik weet niet wat ik enger vind; leven in een straat met een pedofiel met enkelband, begeleiding en toezicht of leven in een straat vol hysterische mensen die hem op de meest gruwelijke manieren willen vermoorden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)nno-l-in-leiden.htmlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:10 schreef Mord_Sith het volgende:
Het was redelijk druk bij de demonstratie, maar echt geen 500 manWel hadden ze de hele doorgaande weg daar afgesloten.
Veel betere schatting!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)nno-l-in-leiden.html
Ja, in de binnenstad was het gewoon druk. De meeste mensen hebben het drukker met de zaterdagkoopjeuk dan het protestquote:
En terecht, onnozel gedoe dit. Nu weten we het wel, tokkies bennen boos enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, in de binnenstad was het gewoon druk. De meeste mensen hebben het drukker met de zaterdagkoopjeuk dan het protest
Lol, hoelang hebben ze daar over na moeten denken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest ook nog rijmen.
fixedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:22 schreef Gia het volgende:
"Maak de buurt niet tot een hel, opgerot met tokkies snel."
De Publieke Omroep heeft zich definitief gediskwalificeerd. Opheffen, die subsidiespons met opa's die een belachelijk hoog salaris van ons belastinggeld krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn al die pedojagers ook tokkies?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Publieke Omroep heeft zich definitief gediskwalificeerd. Opheffen, die subsidiespons met opa's die een belachelijk hoog salaris van ons belastinggeld krijgen.
Waarom moeten ze nu weer weg?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Publieke Omroep heeft zich definitief gediskwalificeerd. Opheffen, die subsidiespons met opa's die een belachelijk hoog salaris van ons belastinggeld krijgen.
De D66-rechter heeft gesproken. Er demonstreert nooit iemand tegen een overvaller die zijn straf heeft uitgezeten. Hypocriet kutvolk is het.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom moeten ze nu weer weg?
Omdat ze demonstranten aan het woord laten?
Het verbaast mij dat zij in staat zijn woorden in een logische volgorde neer te zetten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest ook nog rijmen.
Maar wat heeft de PO daar in godsnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De D66-rechter heeft gesproken. Er demonstreert nooit iemand tegen een overvaller die zijn straf heeft uitgezeten. Hypocriet kutvolk is het.
Wat is die man dom. Benno L. draagt een enkelband en zijn boodschappen worden door anderen gedaan. Wat is er nu voor controle in een dorp voor bejaarden?quote:''Hij kan beter in een klein dorpje wonen waar de vergrijzing hoog is. Daar is meer controle. Hier gaat hij op in de massa.''
Die zien alles van achter hun geraniums en als ze 10 minuten later bij hun vaste telefoon kunnen komen en nog 10 minuten later het ze gelukt is 112 te bellen is alles weer veilig.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is die man dom. Benno L. draagt een enkelband en zijn boodschappen worden door anderen gedaan. Wat is er nu voor controle in een dorp voor bejaarden?
klinkt uitstekendquote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zien alles van achter hun geraniums en als ze 10 minuten later bij hun vaste telefoon kunnen komen en nog 10 minuten later het ze gelukt is 112 te bellen is alles weer veilig.
je hebt ook eeen leo kanner college voor autisten, vindt benno die niet leuk dan? en toch ook een cesar franckschool?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef PandaDrop het volgende:
Benno woont in mijn wijk![]()
In deze wijk zitten twee scholen voor gehandicapten.
Mytylschool de Thermiek
https://www.google.nl/map(...)S9ZrdnTQ!2e0!6m1!1e1
en
Korte Vlietschool.
https://www.google.nl/map(...)0:0x7ac6a9228a7620dc
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zien alles van achter hun geraniums en als ze 10 minuten later bij hun vaste telefoon kunnen komen en nog 10 minuten later het ze gelukt is 112 te bellen is alles weer veilig.
Foto'tje bijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:15 schreef Godshand het volgende:
http://leefbaarleiden.nl/(...)er-lenferink-op.html
Zo´n man met stiekem 3 TB aan kiddypr0n op zijn pc. Echt ook, hè?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Foto'tje bij
[ afbeelding ]
Wat een engerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |