Bron: [Upd] Demonstratie bij flat Benno L.quote:De veroordeelde pedofiel Benno L. woont sinds deze week in een seniorenflat in Leiden. Dat bevestigt een woordvoerder van de gemeente na een verhaal hierover in NRC Handelsblad. L. blijft ruim een jaar in Leiden, daarna verhuist hij naar verwachting naar Duitsland.
Het vinden van een woning voor de voormalig zwemleraar was niet eenvoudig omdat hij niet mag wonen in de Brabantse gemeenten waar zijn slachtoffers wonen. Hierdoor kon hij ook niet meer terecht in Den Bosch, waar hij vandaan komt. Diverse andere gemeenten wezen hem af. L. wilde naar Duitsland, maar daar mag hij van justitie nog niet heen.
Burgemeester van Leiden Henri Lenferink (PvdA) is nu op een verzoek van justitie ingegaan om L. te huisvesten. De gemeente gaf hem ook huisraad en geeft hem een uitkering. Elke gemeente moet volgens Lenferink verantwoordelijkheid nemen voor opvang van zedendelinquenten na hun straf.
Wel erkent hij in de krant met het verzoek van justitie te hebben geworsteld. Uiteindelijk liet L. toe zonder hier ruchtbaarheid aan te geven. "Het ligt in mijn natuur om open te zijn over dit soort zaken. Maar in Nederland bevindt dit onderwerp zich behoorlijk in de taboesfeer."
Om problemen te voorkomen heeft de burgemeester met justitie afgesproken dat L. onder meer geen zwembaden mag bezoeken. Ook draagt hij een elektronisch enkelband en moet hij zich regelmatig bij reclassering melden.
Benno L. kreeg in hoger beroep in 2011 zes jaar celstraf opgelegd voor het seksueel misbruiken van veelal gehandicapte kinderen aan wie hij zwemles gaf. Na het uitzitten van twee derde van zijn straf werd hij in juni voorwaardelijk in vrijheid gesteld. Hij werd begin oktober weer aangehouden voor het overtreden van de bijzondere voorwaarden.
Volgens justitie had L. diverse sollicitaties en zijn verblijfplaats niet goed doorgegeven. Hij mocht proefdraaien bij een Duits vervoersbedrijf. Toen de reclassering contact met het bedrijf opnam, bleek dat L. ook schoolbussen zou moeten besturen en verstandelijk beperkte minderjarigen zou moeten vervoeren. De reclassering heeft de sollicitatieprocedure toen stilgelegd.
Pedoseksuelen misbruiken doorgaans niet het kind van de buren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
Omdat het risico dat je als buurman/buurvrouw/buurkind slachtoffer wordt veel kleiner is.
Als het een moordenaar is die willekeurige buren vermoordt is er ook ophef als die ergens gaat wonen.
Mwoch. Bejaardenberovers zijn ook wel enorme helden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben de meest weerloze slachtoffers....
Ben benieuwd of ze dan de beloofde actie gaan ondernemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
Vanmiddag dus een demonstratie net buiten het samenscholingsverbod-gebied. Zal me benieuwen hoeveel tokkies er meelopen.
Lijkt me sterk, je wordt dan direct opgepakt vanwege dat verbod en het cameratoezicht, dat risico gaan ze echt niet lopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan de beloofde actie gaan ondernemen.
Natuurlijk niet. Er staat allemaal politie bij, camera's erop, etc. Ze komen niet eens in de buurt van die flat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan de beloofde actie gaan ondernemen.
Nee? Juist wel.... het kind van de buren, het kind dat ze van de sportclub/scouting of waar dan ook waar ze vrijwilliger zijn kennen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pedoseksuelen misbruiken doorgaans niet het kind van de buren.
Als je een bejaardenrover na z'n vrijlating in een seniorenflat zet krijg je ook heibel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwoch. Bejaardenberovers zijn ook wel enorme helden.![]()
Meeste pedoseksualiteit gebeurt sowieso door bekenden. Dat zoiemand als Benno erg in het nieuws is, niet perse omdat hij pedoseksueel is. Daar zijn er nogal wat van, maar dat hij buiten zijn eigen kring is gegaan en het dus niet 'binnen de familie' wordt gehouden.
Waar ze vaak over de vloer komen, ja. Dus familie of goede vrienden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee? Juist wel.... het kind van de buren, het kind dat ze van de sportclub/scouting of waar dan ook waar ze vrijwilliger zijn kennen.
Ze misbruiken juist kinderen die ze op een onschuldige manier kennen.
Dat komt niet in het nieuws. Hier is heibel gekomen omdat heel de buurt een brief heeft gekregen dat hij er kwam wonen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een bejaardenrover na z'n vrijlating in een seniorenflat zet krijg je ook heibel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn al die pedojagers ook tokkies?
Oh ja, cameratoezicht. Best wel erg dat dat nodig is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, je wordt dan direct opgepakt vanwege dat verbod en het cameratoezicht, dat risico gaan ze echt niet lopen.
En dus vaak de buren.... want "de buurman" is in principe niet iemand die een kind niet mag vertrouwen, je hebt als buren over het algemeen meestal immers ongeveer dezelfde sociale status.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar ze vaak over de vloer komen, ja. Dus familie of goede vrienden.
Ik ken niet zo gek veel mensen die regelmatig bij de buren over de vloer komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus vaak de buren.... want "de buurman" is in principe niet iemand die een kind niet mag vertrouwen, je hebt als buren meestal immers ongeveer dezelfde sociale status.
Ja, nogal. Er zijn ook mensen in die flat die echt bang zijn om aangezien te worden voor Benno. Triest, om op je ouwe dag nog bang te moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh ja, cameratoezicht. Best wel erg dat dat nodig is.
Wat een clownsquote:
Dat gaat ook wel te ver inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, nogal. Er zijn ook mensen in die flat die echt bang zijn om aangezien te worden voor Benno. Triest, om op je ouwe dag nog bang te moeten zijn.
Ik ben ook vooral benieuwd of ze een volgende stap hebben. Deze demonstratie gaat (als het echt alleen een demonstratie is) helemaal niets veranderen. Gaan de demonstranten dan morgen weer demonstreren of actie ondernemen? Ooit moeten ze toch gaan inzien dat de situatie is zoals hij is en dat ze daar geen invloed op hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
Vanmiddag dus een demonstratie net buiten het samenscholingsverbod-gebied. Zal me benieuwen hoeveel tokkies er meelopen.
Oh, mijn man en zoon zijn vanmorgen nog met de achterbuurman en de directe buurman op stap geweest....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ken niet zo gek veel mensen die regelmatig bij de buren over de vloer komen.
De arme buurbrouw bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, nogal. Er zijn ook mensen in die flat die echt bang zijn om aangezien te worden voor Benno. Triest, om op je ouwe dag nog bang te moeten zijn.
Ik denk zelf dat ze nog heel lang, vooral onderling, doorborrelen en murmelen maar dat het uiteindelijk wel een stille dood sterft. Al voorzie ik nog wel stenen door de ruiten of bekladding van het gebouw...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ben ook vooral benieuwd of ze een volgende stap hebben. Deze demonstratie gaat (als het echt alleen een demonstratie is) helemaal niets veranderen. Gaan de demonstranten dan morgen weer demonstreren of actie ondernemen? Ooit moeten ze toch gaan inzien dat de situatie is zoals hij is en dat ze daar geen invloed op hebben.
Zelfde types als homohaters.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Zal me niks verbazen als een paar van die figuren zo'n lange adem hebben dat ze gaan wachten tot ze Benno een pak slaag kunnen verkopen. Of ze flikkeren een steen door de ruit bij de burgemeester. Het is immers uitschot. Op het moment dat ze iets niet op kunnen lossen met geweld, dan passen ze meer geweld toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ben ook vooral benieuwd of ze een volgende stap hebben. Deze demonstratie gaat (als het echt alleen een demonstratie is) helemaal niets veranderen. Gaan de demonstranten dan morgen weer demonstreren of actie ondernemen? Ooit moeten ze toch gaan inzien dat de situatie is zoals hij is en dat ze daar geen invloed op hebben.
Lekker een seniorenflat bekladden. Arme oudjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze nog heel lang, vooral onderling, doorborrelen en murmelen maar dat het uiteindelijk wel een stille dood sterft. Al voorzie ik nog wel stenen door de ruiten of bekladding van het gebouw...
Sja ik kan er ook niks aan doen dat die tokkies zo verwrongen denken...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker een seniorenflat bekladden. Arme oudjes.
Zielig...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De arme buurbrouw bijvoorbeeld.
Maar waarschijnlijk zal het inderdaad vrij snel doodbloeden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:32 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sja ik kan er ook niks aan doen dat die tokkies zo verwrongen denken...
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zal het inderdaad vrij snel doodbloeden.
Dit is een kwestie van media-aandacht lijkt mij zo. De media is straks weer klaar mee en gaat over naar het volgende onderwerp. Tokkies geen aandacht meer en tada.quote:
Mja ik weet het niet. Facebook helpt in deze ook erg mee (of tegen).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is een kwestie van media-aandacht lijkt mij zo. De media is straks weer klaar mee en gaat over naar het volgende onderwerp. Tokkies geen aandacht meer en tada.
Ik zag op FB dat er ook een tegenbeweging was.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Mja ik weet het niet. Facebook helpt in deze ook erg mee (of tegen).
Het andere uiterste is dat je alles maar toe laat. Geweld lost idd niets op, maar totaal niet reageren ook niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als een paar van die figuren zo'n lange adem hebben dat ze gaan wachten tot ze Benno een pak slaag kunnen verkopen. Of ze flikkeren een steen door de ruit bij de burgemeester. Het is immers uitschot. Op het moment dat ze iets niet op kunnen lossen met geweld, dan passen ze meer geweld toe.
Is dat hier aan de orde?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het andere uiterste is dat je alles maar toe laat. Geweld lost idd niets op, maar totaal niet reageren ook niet.
Gelukkig.l Maar die wordt weer bestookt met bedreigingen en andere vuige taal. Kuttokkies.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zag op FB dat er ook een tegenbeweging was.
Vergeet de Walnoot niet..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef PandaDrop het volgende:
Benno woont in mijn wijk![]()
In deze wijk zitten twee scholen voor gehandicapten.
Mytylschool de Thermiek
https://www.google.nl/map(...)S9ZrdnTQ!2e0!6m1!1e1
en
Korte Vlietschool.
https://www.google.nl/map(...)0:0x7ac6a9228a7620dc
Het totaal niet reageren niet echt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Geen idee. Is het hier aan de orde?
Ik hoop het ja (behalve dan dat stuk over vandalisme natuurlijk.)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze nog heel lang, vooral onderling, doorborrelen en murmelen maar dat het uiteindelijk wel een stille dood sterft. Al voorzie ik nog wel stenen door de ruiten of bekladding van het gebouw...
Meer-pers-dan-betogers-demonstratiesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Mord_Sith het volgende:
Die Groenendijk verwacht zeker 500 betogers vanmiddag, ik denk dat hij blij mag zijn als het er 150 zijn
Klopt, iedereen die daar voor een rechtsstaat is en niet oproept tot lynchen of uitroeien is automatisch ook een pedoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gelukkig.l Maar die wordt weer bestookt met bedreigingen en andere vuige taal. Kuttokkies.
''Heb jij zelf kinderen?''quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die daar voor een rechtsstaat is en niet oproept tot lynchen of uitroeien is automatisch ook een pedo
Sterker nog, je bent geen 'goede Nederlander' als je dat niet vindt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die daar voor een rechtsstaat is en niet oproept tot lynchen of uitroeien is automatisch ook een pedo
Die vraag kom je daar inderdaad ook vaak tegenquote:
Het is natuurlijk wel triest dat de zoon van zijn verloofde zelfmoord heeft gepleegd door het misbruik. Ik kan me dan wel voorstellen dat hij die pedo te pakken wil nemen. Het is niet alsof hij één of andere willekeurige buitenstaander is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:29 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat een clownsDie horen keihard in een inrichting.
Tussen dat willen en dat ook daadwerkelijk doen zitten nogal wat meters.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel triest dat de zoon van zijn verloofde zelfmoord heeft gepleegd door het misbruik. Ik kan me dan wel voorstellen dat hij die pedo te pakken wil nemen. Het is niet alsof hij één of andere willekeurige buitenstaander is.
In Bristol (UK) is een man doodgeslagen en in brand gestoken. Aangedragen reden door de daders: Hij maakte foto's van onze kinderen! Klopt, hij maakte foto's van hoe kinderen zijn tuin aan gort trapten zodat hij naar de politie kon stappen. De daders dachten echter dat hij een pedofiel was en hebben het recht in eigen hand genomen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die vraag kom je daar inderdaad ook vaak tegen![]()
Gelukkig ook zat mensen mét kinderen die ook tegen eigen rechter spelen zijn. Hoeveel vrouwen hebben er al ten onrechte aangifte van gedaan door iemand misbruikt te zijn? De volgende keer zeggen ze dat je pedo bent en voor je het weet hang je te bungelen in een boom.
Ook dat kan ik me wel voorstellen. De gevolgen zijn wel voor zijn eigen rekening dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tussen dat willen en dat ook daadwerkelijk doen zitten nogal wat meters.
Dat is inderdaad een erg triest verhaal. Nou wonen er in de UK ook mensen vergeleken bij wie Ronald Groenendaal nog slim isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:22 schreef Operc het volgende:
[..]
In Bristol (UK) is een man doodgeslagen en in brand gestoken. Aangedragen reden door de daders: Hij maakte foto's van onze kinderen! Klopt, hij maakte foto's van hoe kinderen zijn tuin aan gort trapten zodat hij naar de politie kon stappen. De daders dachten echter dat hij een pedofiel was en hebben het recht in eigen hand genomen.
Je zou hier eens moeten lezen, dan kan je zien dat die niet alleen in de UK wonenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Richestorags het volgende:
Nou wonen er in de UK ook mensen vergeleken bij wie Ronald Groenendaal nog slim is
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je zou hier eens moeten lezen, dan kan je zien dat die niet alleen in de UK wonen![]()
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Op een opmerking van een huisarts dat er nog veel meer slachtoffers zijn van kindermishandeling, verwaarlozing en incest.quote:julie zyn ziek dat pode berschem stel kk megoolen en als je me huis harts was dan had nu je ........... kop stelke kk gekke hy op deese zyt hoer nuikers van kindren bleif je met goor kk pooten af stelte kk gekker juilie stuin ook party van marein pedo party ze moet julie ook dood schieten net als pedo
Inderdaad. Ik heb nog niets gelezen over Benno L. en de burgemeester die 'op hun manier'quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hun deadline is nu afgelopen toch? Keiharde acties?
Wat is dat eigenlijk voor taal, opper-iq-nullisch/achterlijke-mongolisch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Op een opmerking van een huisarts dat er nog veel meer slachtoffers zijn van kindermishandeling, verwaarlozing en incest.![]()
![]()
![]()
Die huisarts wilde gewoon zijn praktijk een beetje opschonen en al het tuig naar een ander laten vertrekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
Op een opmerking van een huisarts dat er nog veel meer slachtoffers zijn van kindermishandeling, verwaarlozing en incest.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor taal, opper-iq-nullisch/achterlijke mongolisch?
Ik kan 't niet lezen...
Ruwe vertaling:quote:julie zyn ziek dat pode berschem stel kk megoolen en als je me huis harts was dan had nu je ........... kop stelke kk gekke hy op deese zyt hoer nuikers van kindren bleif je met goor kk pooten af stelte kk gekker juilie stuin ook party van marein pedo party ze moet julie ook dood schieten net als pedo
quote:Jullie zijn ziek dat je pedo's beschermt stelletje kk mongolen. Als je mijn huisarts was had je nu....kop.
Stelletje kk gekken op deze site, hoerenneukers. Van kinderen blijf je met je gore kk poten af stelletje kk gekken. Jullie steunen zeker ook die pedopartij, ze moeten jullie ook doodschieten net als pedo.
Ah juist. Mafklappersk, dat is het dus.quote:
Wees maar gerust, dat stembiljet invullen of het juiste knopje vinden gaat hem niet lukken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
(en dan te bedenken dat dat volluk nog stemrecht heeft ook...)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wees maar gerust, dat stembiljet invullen of het juiste knopje vinden gaat hem niet lukken.
Mja, ze bedachten gisterenavond dat 08:00 toch wel wat vroeg was vandaag, dan slapen ze nog, dus vandaar dat het verzet is naar later op de dag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hun deadline is nu afgelopen toch? Keiharde acties?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef thabit het volgende:
"Wat is uw beroep?"
"Ik ben buurtbewoner."
Ik kan dat dus echt niet lezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik zit dit nu even door te lezen, en het is om depressief van te worden. Wat een niveautje weer zegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je zou hier eens moeten lezen, dan kan je zien dat die niet alleen in de UK wonen![]()
https://www.facebook.com/BennoLwelkom
Er staan ook wat meer verstandige posts.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit dit nu even door te lezen, en het is om depressief van te worden. Wat een niveautje weer zeg
quote:Had zelf ook een opmerking gepost maar onder druk van alle ophef en emoties van anderen maar weer verwijderd. Ik zeg je: als huisarts zie ik meer beschadigde kinderen door verwaarlozing, mishandeling en incest van eigen ouders dan dat ik dit veroorzaakt zie door een onder toezicht gestelde zeden-delinquent.
Depressief en bang tegelijk aangezien dit soort figuren zich wel in het milieu begeven om makkelijk aan wapens te komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit dit nu even door te lezen, en het is om depressief van te worden. Wat een niveautje weer zeg
Ik schrik juist van de hoeveelheid redeloze haatreacties die op de genuanceerde posts komen welke jij nu noemt. Als het op pedo's aankomt snap ik vaak de felheid wel, want het is een gevoelig onderwerp. Maar de opmerkingen dat die huisarts zich moet schamen en net zo dood mag gaan als Benno L., dat is gewoon van de pot gerukt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staan ook wat meer verstandige posts.
[..]
Laten we hopen dat het niet zover zal komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Depressief en bang tegelijk aangezien dit soort figuren zich wel in het milieu begeven om makkelijk aan wapens te komen.
Gelukkig zijn er ook verstandige mensen in dit land.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
[Facebook-tekst] Ik weet niet wat ik enger vind; leven in een straat met een pedofiel met enkelband, begeleiding en toezicht of leven in een straat vol hysterische mensen die hem op de meest gruwelijke manieren willen vermoorden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)nno-l-in-leiden.htmlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:10 schreef Mord_Sith het volgende:
Het was redelijk druk bij de demonstratie, maar echt geen 500 manWel hadden ze de hele doorgaande weg daar afgesloten.
Veel betere schatting!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)nno-l-in-leiden.html
Ja, in de binnenstad was het gewoon druk. De meeste mensen hebben het drukker met de zaterdagkoopjeuk dan het protestquote:
En terecht, onnozel gedoe dit. Nu weten we het wel, tokkies bennen boos enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, in de binnenstad was het gewoon druk. De meeste mensen hebben het drukker met de zaterdagkoopjeuk dan het protest
Lol, hoelang hebben ze daar over na moeten denken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest ook nog rijmen.
fixedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:22 schreef Gia het volgende:
"Maak de buurt niet tot een hel, opgerot met tokkies snel."
De Publieke Omroep heeft zich definitief gediskwalificeerd. Opheffen, die subsidiespons met opa's die een belachelijk hoog salaris van ons belastinggeld krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Publieke Omroep heeft zich definitief gediskwalificeerd. Opheffen, die subsidiespons met opa's die een belachelijk hoog salaris van ons belastinggeld krijgen.
Waarom moeten ze nu weer weg?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De Publieke Omroep heeft zich definitief gediskwalificeerd. Opheffen, die subsidiespons met opa's die een belachelijk hoog salaris van ons belastinggeld krijgen.
De D66-rechter heeft gesproken. Er demonstreert nooit iemand tegen een overvaller die zijn straf heeft uitgezeten. Hypocriet kutvolk is het.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom moeten ze nu weer weg?
Omdat ze demonstranten aan het woord laten?
Het verbaast mij dat zij in staat zijn woorden in een logische volgorde neer te zetten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest ook nog rijmen.
Maar wat heeft de PO daar in godsnaam mee te maken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De D66-rechter heeft gesproken. Er demonstreert nooit iemand tegen een overvaller die zijn straf heeft uitgezeten. Hypocriet kutvolk is het.
Wat is die man dom. Benno L. draagt een enkelband en zijn boodschappen worden door anderen gedaan. Wat is er nu voor controle in een dorp voor bejaarden?quote:''Hij kan beter in een klein dorpje wonen waar de vergrijzing hoog is. Daar is meer controle. Hier gaat hij op in de massa.''
Die zien alles van achter hun geraniums en als ze 10 minuten later bij hun vaste telefoon kunnen komen en nog 10 minuten later het ze gelukt is 112 te bellen is alles weer veilig.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is die man dom. Benno L. draagt een enkelband en zijn boodschappen worden door anderen gedaan. Wat is er nu voor controle in een dorp voor bejaarden?
klinkt uitstekendquote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zien alles van achter hun geraniums en als ze 10 minuten later bij hun vaste telefoon kunnen komen en nog 10 minuten later het ze gelukt is 112 te bellen is alles weer veilig.
je hebt ook eeen leo kanner college voor autisten, vindt benno die niet leuk dan? en toch ook een cesar franckschool?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef PandaDrop het volgende:
Benno woont in mijn wijk![]()
In deze wijk zitten twee scholen voor gehandicapten.
Mytylschool de Thermiek
https://www.google.nl/map(...)S9ZrdnTQ!2e0!6m1!1e1
en
Korte Vlietschool.
https://www.google.nl/map(...)0:0x7ac6a9228a7620dc
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zien alles van achter hun geraniums en als ze 10 minuten later bij hun vaste telefoon kunnen komen en nog 10 minuten later het ze gelukt is 112 te bellen is alles weer veilig.
Foto'tje bijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:15 schreef Godshand het volgende:
http://leefbaarleiden.nl/(...)er-lenferink-op.html
Zo´n man met stiekem 3 TB aan kiddypr0n op zijn pc. Echt ook, hè?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Foto'tje bij
[ afbeelding ]
Wat een engerd.
Weet ik veel, ga kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:12 schreef borbit het volgende:
Staan die tokkies daar nu nog steeds te "demonstreren"?
Vertaling voor tokkies: heuje stoan da noch steetst mennssen the demoonstreeren bie die viese pedoviel??!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |