Lekker een seniorenflat bekladden. Arme oudjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze nog heel lang, vooral onderling, doorborrelen en murmelen maar dat het uiteindelijk wel een stille dood sterft. Al voorzie ik nog wel stenen door de ruiten of bekladding van het gebouw...
Sja ik kan er ook niks aan doen dat die tokkies zo verwrongen denken...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker een seniorenflat bekladden. Arme oudjes.
Zielig...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De arme buurbrouw bijvoorbeeld.
Maar waarschijnlijk zal het inderdaad vrij snel doodbloeden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:32 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sja ik kan er ook niks aan doen dat die tokkies zo verwrongen denken...
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zal het inderdaad vrij snel doodbloeden.
Dit is een kwestie van media-aandacht lijkt mij zo. De media is straks weer klaar mee en gaat over naar het volgende onderwerp. Tokkies geen aandacht meer en tada.quote:
Mja ik weet het niet. Facebook helpt in deze ook erg mee (of tegen).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is een kwestie van media-aandacht lijkt mij zo. De media is straks weer klaar mee en gaat over naar het volgende onderwerp. Tokkies geen aandacht meer en tada.
Ik zag op FB dat er ook een tegenbeweging was.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Mja ik weet het niet. Facebook helpt in deze ook erg mee (of tegen).
Het andere uiterste is dat je alles maar toe laat. Geweld lost idd niets op, maar totaal niet reageren ook niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als een paar van die figuren zo'n lange adem hebben dat ze gaan wachten tot ze Benno een pak slaag kunnen verkopen. Of ze flikkeren een steen door de ruit bij de burgemeester. Het is immers uitschot. Op het moment dat ze iets niet op kunnen lossen met geweld, dan passen ze meer geweld toe.
Is dat hier aan de orde?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het andere uiterste is dat je alles maar toe laat. Geweld lost idd niets op, maar totaal niet reageren ook niet.
Gelukkig.l Maar die wordt weer bestookt met bedreigingen en andere vuige taal. Kuttokkies.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zag op FB dat er ook een tegenbeweging was.
Vergeet de Walnoot niet..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef PandaDrop het volgende:
Benno woont in mijn wijk![]()
In deze wijk zitten twee scholen voor gehandicapten.
Mytylschool de Thermiek
https://www.google.nl/map(...)S9ZrdnTQ!2e0!6m1!1e1
en
Korte Vlietschool.
https://www.google.nl/map(...)0:0x7ac6a9228a7620dc
Het totaal niet reageren niet echt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Geen idee. Is het hier aan de orde?
Ik hoop het ja (behalve dan dat stuk over vandalisme natuurlijk.)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:30 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze nog heel lang, vooral onderling, doorborrelen en murmelen maar dat het uiteindelijk wel een stille dood sterft. Al voorzie ik nog wel stenen door de ruiten of bekladding van het gebouw...
Meer-pers-dan-betogers-demonstratiesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Mord_Sith het volgende:
Die Groenendijk verwacht zeker 500 betogers vanmiddag, ik denk dat hij blij mag zijn als het er 150 zijn
Klopt, iedereen die daar voor een rechtsstaat is en niet oproept tot lynchen of uitroeien is automatisch ook een pedoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gelukkig.l Maar die wordt weer bestookt met bedreigingen en andere vuige taal. Kuttokkies.
''Heb jij zelf kinderen?''quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die daar voor een rechtsstaat is en niet oproept tot lynchen of uitroeien is automatisch ook een pedo
Sterker nog, je bent geen 'goede Nederlander' als je dat niet vindt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die daar voor een rechtsstaat is en niet oproept tot lynchen of uitroeien is automatisch ook een pedo
Die vraag kom je daar inderdaad ook vaak tegenquote:
Het is natuurlijk wel triest dat de zoon van zijn verloofde zelfmoord heeft gepleegd door het misbruik. Ik kan me dan wel voorstellen dat hij die pedo te pakken wil nemen. Het is niet alsof hij één of andere willekeurige buitenstaander is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:29 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat een clownsDie horen keihard in een inrichting.
Tussen dat willen en dat ook daadwerkelijk doen zitten nogal wat meters.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel triest dat de zoon van zijn verloofde zelfmoord heeft gepleegd door het misbruik. Ik kan me dan wel voorstellen dat hij die pedo te pakken wil nemen. Het is niet alsof hij één of andere willekeurige buitenstaander is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |