Kost?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Painore het volgende:
Turismo R is een leuk karretje, acceleratie is echt veel hoger dan de entity.
Driehoekje gas dupe werkt niet meer, althans mij lukt het niet meer
En pegasus voor de garagedeur?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Painore het volgende:
Turismo R is een leuk karretje, acceleratie is echt veel hoger dan de entity.
Driehoekje gas dupe werkt niet meer, althans mij lukt het niet meer
Omdat het irritant is als een random mongool van lvl3 er in je auto vandoor gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom kan je in een random sessie niet in de auto van een ander stappen![]()
Echt irritant
Heul nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef Painore het volgende:
[..]
Omdat het irritant is als een random mongool van lvl3 er in je auto vandoor gaat
Lukt niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:32 schreef Painore het volgende:
[..]
Weet ik niet, is mij nooit gelukt dus net ook niet geprobeerd
20 min. Ben ik erquote:
Eh. Nee. Zie ik net.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan dat nog? Heb wel zo'n heavy pistol en heavy carbine gekocht.
idd. Die andere werkt niet meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Correctie: de money/dupe glitch door een pegasus voortuig voor je garagedeur te zetten werkt nog wel!
Knal rood of oranjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleur zal ik de turismo eens geven? Heeft nu dezelfde kleur als de entity op #1
Ganja Green man!quote:Knal rood of oranje
Je praat poep, of je belegt je eigen monopolygeld in russische aandelen want jeweetzquote:Nu 2 miljoen op de beurs beleggen
Dan ben je hem kwijt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik doe die glitch met een pegasus vehicle tegen de garage.. Maar als ik dan de rebel bel krijg ik maar 100k en kan ik blijven verkopen. Bel ik de rebel niet dan kan ik voor adder bijna 700k vangen, heb dit nog niet geprobeert want ik wil hem niet kwijt. Kan ik hem gewoon sellen als ik de verzekering al heb gebelt en dat ik dan alleen 45 min moet wachten? Of ben ik hem dan kwit?
Van de week is het me een aantal keer achter elkaar gelukt in een solo sessie. In een publieke server lukt het me vaak niet maar dat is ook gevaarlijk als iemand je clone opblaast zonder dat je de verzekering hebt gebeld..quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb de glitch gister een keer gedaan en hij lukte echt meteen. Heb de Vinewood Tour bus tegen de garage aan gezet. Vervolgens een rebel gekocht.
Toen ik buiten stond de insurance gebelt om mijn Vacca terug te halen. Heb daarna de geclonede Vacca verkocht bij LSC voor 100K, maar bij poging twee lukte het niet. Eerst was mijn geclonede wagen niet te zien bij de Insuranca en een andere keer kon ik mijn auto niet verkopen vanwege de prijs. 50K +
Kan gewoon. Rebel is puur om ervoor te zorgen dat je geen 45 minuten hoeft te wachten, heeft verder niets te maken met je dupe.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik doe die glitch met een pegasus vehicle tegen de garage.. Maar als ik dan de rebel bel krijg ik maar 100k en kan ik blijven verkopen. Bel ik de rebel niet dan kan ik voor adder bijna 700k vangen, heb dit nog niet geprobeert want ik wil hem niet kwijt. Kan ik hem gewoon sellen als ik de verzekering al heb gebelt en dat ik dan alleen 45 min moet wachten? Of ben ik hem dan kwit?
Net geprobeerd, stond een prijs van ongeveer 1.4 ton..quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
je kan je adder weer verkopen voor 7 ton.
Je moet het volgende dan doen:
doe de glitch met pegasus
als hij niet geduped is zet je je auto terug, ga lopend naar buiten en weer naar binnen. Dan lukt het dupen wel.
Goed rij je dupe naar lsc en zorg dat je hem beschadigd.
Rij je 2 voorwielen naar binnen maar niet te ver.
Bel mechanic voor rebel en rij dan gelijk helemaal naar binnen, druk op sell zodat je de prijs ziet. Wacht dan even 5 tot 10 sec zodat de rebel er is.
Dan verkopen
opletten dat de rebel er is anders verlies je je pv
het beschadigen van je auto is alleen maar om sneller bij het knopje sell te zijn als lsc binnen gaat
klopt. Zo ver mogenlijk lsc binnenrijden en dan idd zodra hij ophangt naar binnen rijden en dan zo snel mogelijk 1 keer op sell zodat het bedrag in beeld komt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:19 schreef Painore het volgende:
[..]
Net geprobeerd, stond een prijs van ongeveer 1.4 ton..
Dus ik moet niet wachten totdat de rebel er is maar al naar binnen rijden zodra de mechanic ophangt?
Dat dacht ik, zat vanmiddag zonder na te denken dit te doen was ik de rebel vergeten te bellen. Auto kwijt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Kan gewoon. Rebel is puur om ervoor te zorgen dat je geen 45 minuten hoeft te wachten, heeft verder niets te maken met je dupe.
Bedenk me net inderdaad dat dat bij de methode met Pegasus niet werkt, oude manieren kon dat wel. Excuses!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:29 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dat dacht ik, zat vanmiddag zonder na te denken dit te doen was ik de rebel vergeten te bellen. Auto kwijt.
Dan stond er gewoon 1.4 ton bij mij..quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
klopt. Zo ver mogenlijk lsc binnenrijden en dan idd zodra hij ophangt naar binnen rijden en dan zo snel mogelijk 1 keer op sell zodat het bedrag in beeld komt.
Vreemd maar dan zal ik het zo ook nog eens proberen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Dan stond er gewoon 1.4 ton bij mij..
Als je de rebel niet belt dan veranderd je dupe in je PV zodra je LSC binnen gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:29 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Dat dacht ik, zat vanmiddag zonder na te denken dit te doen was ik de rebel vergeten te bellen. Auto kwijt.
Even wat testjes gedaan net.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Dan stond er gewoon 1.4 ton bij mij..
Jup, gelukkig doe ik het met die rolls royce. Niet met een dure auto als een Adder ofzo dat heeft toch geen meerwaarde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je de rebel niet belt dan veranderd je dupe in je PV zodra je LSC binnen gaat.
Wel nu je een adder weer voor 700k + kan verkopen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Jup, gelukkig doe ik het met die rolls royce. Niet met een dure auto als een Adder ofzo dat heeft toch geen meerwaarde.
Ik ga het nog een keer proberen, laat zo weten of het lukt!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Blaadjes het volgende:
Met een niet geupgrade lukt het ook.
Het zit hem echt in het stukje mechanic bellen ---> lsc inrijden en op sell drukken. Als dat niet snel genoeg gaat is de rebel er al "denkt" het spel.
Dus beschadigen van je auto is belangrijk onderdeel om tijd te winnen.
Paar updates terug kon ik onzichtbaar worden, ongeacht waar ik op de map was. Hilarisch om wheelies te trekken op een motor langs Randoms, Randoms uit het niets een klap op hun achterhoofd geven,..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vreemd maar dan zal ik het zo ook nog eens proberen.
Nog wat anders voor jou...tenminste dacht dat ik je wel eens hoorde over onzichtbaar.
Tis maar beperkt maar toch.
-Zorg dat je garage vol is.
-pak random auto van de straat en rij die naar je garage
-Je krijgt dan melding dat je garage vol is. Druk dan op X en O tegelijk.
Wel grappig, je zit in een auto maar die zie je niet. Ook word je gewoon weer zichtbaar als je te ver van je garage weggaat. Ongeveer 2 a 3 straten max.
Krijg het echt niet voor elkaar, eerste keer gewoon voor 1.4 ton en de 2e keer kreeg ik de melding dat ik hem niet kon verkopen, drukte nog een keer op sell en toen weer 1.4 ton..quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Blaadjes het volgende:
Met een niet geupgrade lukt het ook.
Het zit hem echt in het stukje mechanic bellen ---> lsc inrijden en op sell drukken. Als dat niet snel genoeg gaat is de rebel er al "denkt" het spel.
Dus beschadigen van je auto is belangrijk onderdeel om tijd te winnen.
vreemd. Zal even precies de stappen noemen die ik doe. Miss zit er een verschil.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Krijg het echt niet voor elkaar, eerste keer gewoon voor 1.4 ton en de 2e keer kreeg ik de melding dat ik hem niet kon verkopen, drukte nog een keer op sell en toen weer 1.4 ton..
Met 'oude' auto's krijg ik het niet voor elkaar. Nieuwe granturismo en gloednieuwe adder werkte wel perfect, zit nu weer op 10 miljoenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vreemd. Zal even precies de stappen noemen die ik doe. Miss zit er een verschil.
Gebruik je een nieuw gekochte auto?
Ik dupe de auto met pegasus glitch
bel verzekering
bestel rebel op inet
beschadig je auto
rij naar lsc met voorwielen binnen
bel mechanic voor rebel
rij gelijk naar binnen als je rebel hebt gekozen en klik 1 keer op sell
wacht tot het rondje rechts onder van het opslaan weg is
verkoop de auto
Ja dat ga ik eens testenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel nu je een adder weer voor 700k + kan verkopen.
Ok, jammer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:34 schreef TryX het volgende:
Glitch geld is tot heden niet gecorrigeerd.. maar als de nieuwe manier goed werkt, ga ik zeker 30 miljoen glitchen straks.
Je moet alsnog gewoon een ranken om wapens en de tank vrij te spelen. Enige wat je met de geld kunt is auto's en een appartement kopen, dat gaat voor echt niks aan jouw gameplay veranderen..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ok, jammer.Gaat op relatief korte termijn het spel verneuken tot een speeltuin van 12-jarige sukkels.
Het verneukt per definitie de complete online 'economie'. Geld wordt waardeloos. Hoe heeft dat geen invloed denk je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:47 schreef Painore het volgende:
[..]
Je moet alsnog gewoon een ranken om wapens en de tank vrij te spelen. Enige wat je met de geld kunt is auto's en een appartement kopen, dat gaat voor echt niks aan jouw gameplay veranderen..
Er is geen economie want voor spelers onderling is er geen markt. Enige die benadeeld wordt door dit is Rockstar die minder moneypacks verkoopt. Verder zijn het over het algemeen mensen met hoge levels die wel klaar zijn met de normale gameplay van het spel en het met glitches wat interessanter maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het verneukt per definitie de complete online 'economie'. Geld wordt waardeloos. Hoe heeft dat geen invloed denk je?
Ik hoop dat ze iedereen kunnen achterhalen die het niet kon laten de boel te verpesten voor de rest. Kaalplukken die kinderen!
Zo is het.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Er is geen economie want voor spelers onderling is er geen markt. Enige die benadeeld wordt door dit is Rockstar die minder moneypacks verkoopt. Verder zijn het over het algemeen mensen met hoge levels die wel klaar zijn met de normale gameplay van het spel en het met glitches wat interessanter maken.
Je mag het goed praten voor jezelf hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Er is geen economie want voor spelers onderling is er geen markt. Enige die benadeeld wordt door dit is Rockstar die minder moneypacks verkoopt. Verder zijn het over het algemeen mensen met hoge levels die wel klaar zijn met de normale gameplay van het spel en het met glitches wat interessanter maken.
Gewoon dat emailadres gebruiken van Rockstar om de psn username "Panini" door te geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je mag het goed praten voor jezelf hoor.
Gelukkig zal Rockstar inderdaad hard zijn best gaan doen, jammer dat compleet bannen geen optie zal zijn.
Alsof dat al niet het geval is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ok, jammer.Gaat op relatief korte termijn het spel verneuken tot een speeltuin van 12-jarige sukkels.
Nou dat mocht dan wel eens tijd worden dat ze flink hun best gaan doen. We zijn inmiddels 11 updates verder en er kan nog vanalles gedaan worden. En als ze dan iets fixen dan fixen ze het zo dat ergens anders de deur weer wijd openstaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gelukkig zal Rockstar inderdaad hard zijn best gaan doen, jammer dat compleet bannen geen optie zal zijn.
In hoeverre is dat anders dan cash cards waarbij spelers ook miljoenen kunnen verkrijgen zonder er iets voor te doen? Gewoon een level playing field creëren met glitches, niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Op dit moment 9 van de 10 keer, inderdaad.quote:
Omdat je dan een drempel hebt. Je gaat niet onbeperkt kaarten kopen van je eigen geld. Voor een paar ton moet je al een paar euro betalen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:35 schreef Hattusa het volgende:
[..]
In hoeverre is dat anders dan cash cards waarbij spelers ook miljoenen kunnen verkrijgen zonder er iets voor te doen? Gewoon een level playing field creëren met glitches, niks mis mee.
Mensen doen dat wel degelijk. Mensen kopen miljoenen virtueel geld waarmee ze ravage kunnen aanrichten in tegenstelling tot mensen die 'volgens het boekje' spelen. Het eindresultaat is hetzelfde, spelers verkrijgen miljoenen zonder er moeite voor te doen. Rockstar kan zich beter focussen op singe player, want ze hebben geen kaas gegeten van multiplayer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Omdat je dan een drempel hebt. Je gaat niet onbeperkt kaarten kopen van je eigen geld. Voor een paar ton moet je al een paar euro betalen.
Dat neemt nog steeds de drempel niet weg. Het geld zou zijn waarde niet zo razendsnel verliezen. Het is nu gewoon verziekt. Grootste verwijt wat je Rockstar kunt maken is dat het blijkbaar zo simpel was en is om te cheaten. De echte losers doen het namelijk toch wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef Hattusa het volgende:
[..]
Mensen doen dat wel degelijk. Mensen kopen miljoenen virtueel geld waarmee ze ravage kunnen aanrichten in tegenstelling tot mensen die 'volgens het boekje' spelen. Het eindresultaat is hetzelfde, spelers verkrijgen miljoenen zonder er moeite voor te doen. Rockstar kan zich beter focussen op singe player, want ze hebben geen kaas gegeten van multiplayer.
RDR is minder complex online dan GTA vermoed ik, al heeft RDR weer andere bugs. Vliegen paarden of spawnen in de lucht. Daarbij is die glitch om in god modus te raken nooit gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
Voor mijn gevoel zat red dead redemption ook beter dicht online dan gta,mja daar ging het ook niet echt om geld
Nogmaals, de meeste die het doen -inclusief moi- hadden alles al voordat ze met glitches aan de gang gingen. Lvl zul je toch echt zelf moeten doen sinds de DNS methode niet meer werkt, daarmee verdien je genoeg geld voor de extra 'goodies'. Als je dan alles hebt en zijn glitches veel interessanter dan 100x hetzelfde rondje racen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef Seikcid het volgende:
Sowieso vreemd om de verantwoording compleet bij Rockstar te leggen. Het is niet verplicht omdat het mogelijk is ofzo.
Evens zoals aankomend weekend met extra geld, goodies etc. zijn minder leuk als 'iedereen' alles al heeft.
Je kunt niet alles hebben als er constant nieuwe dingen toe worden gevoegd. Nogmaals, je kunt het goedpraten voor jezelf maar dat veranderd niets aan de feiten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:20 schreef Painore het volgende:
[..]
Nogmaals, de meeste die het doen -inclusief moi- hadden alles al voordat ze met glitches aan de gang gingen. Lvl zul je toch echt zelf moeten doen sinds de DNS methode niet meer werkt, daarmee verdien je genoeg geld voor de extra 'goodies'. Als je dan alles hebt en zijn glitches veel interessanter dan 100x hetzelfde rondje racen.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe jij er last van heb als ik in een nieuwe auto rij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben als er constant nieuwe dingen toe worden gevoegd. Nogmaals, je kunt het goedpraten voor jezelf maar dat veranderd niets aan de feiten.
Klooien doe je maar in de single player waar niemand last heeft van je kinderachtige gedrag.
Pleur op met je hacksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja wie interesse heeft in online met SP character in GOD mode en onzichtbaar(alledrie tegelijk) laat maar weten dan post ik het wel of pm omdat niet iedereen dit kan waarderen.
Yes please! Ik mis de tijd dat ik onzichtbaar wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
Ow ja wie interesse heeft in online met SP character in GOD mode en onzichtbaar(alledrie tegelijk) laat maar weten dan post ik het wel of pm omdat niet iedereen dit kan waarderen.
Alsjeblieft ga gewoon weg...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben als er constant nieuwe dingen toe worden gevoegd. Nogmaals, je kunt het goedpraten voor jezelf maar dat veranderd niets aan de feiten.
Klooien doe je maar in de single player waar niemand last heeft van je kinderachtige gedrag.
Turismo gekocht, maar krijg rond de $108.000 er voor. Bij mij werkt het dus niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:11 schreef Painore het volgende:
[..]
Met 'oude' auto's krijg ik het niet voor elkaar. Nieuwe granturismo en gloednieuwe adder werkte wel perfect, zit nu weer op 10 miljoen
Je koopt de rebel op het verkeerde moment(koop hem gelijk na je de verzekering hebt gebeld)quote:Op zondag 9 maart 2014 14:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Turismo gekocht, maar krijg rond de $108.000 er voor. Bij mij werkt het dus niet.
Heb een filmpje gezien moet je eerst je auto naar buiten rijden dan weer naar binnen lopen en een fiets pakken. Let op dat links boven komt te staan dat je auto kapot is.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je koopt de rebel op het verkeerde moment(koop hem gelijk na je de verzekering hebt gebeld)
Of je bent niet snel genoeg met LSC binnengaan nadat je je mechanic hebt gebeld.
Dus voorwielen in LSC, mechanic bellen, klik op rebel en geef gelijk daarna gas en dan gelijk op sell klikken zodat je de prijs ziet. Even wachten tot het gouden rondje rechts onder(van het opslaan) weg is en dan daadwerkelijk verkopen.
Het maakt niet uit of je ps3 of xbox hebt of welke versie van de console. Het werkt bij iedereen.
Thanks, was inmiddels gelukt! Punt was denk ik dat ik te laat de Rebel kocht na het bellen van de verzekeringquote:Op zondag 9 maart 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je koopt de rebel op het verkeerde moment(koop hem gelijk na je de verzekering hebt gebeld)
Of je bent niet snel genoeg met LSC binnengaan nadat je je mechanic hebt gebeld.
Dus voorwielen in LSC, mechanic bellen, klik op rebel en geef gelijk daarna gas en dan gelijk op sell klikken zodat je de prijs ziet. Even wachten tot het gouden rondje rechts onder(van het opslaan) weg is en dan daadwerkelijk verkopen.
Het maakt niet uit of je ps3 of xbox hebt of welke versie van de console. Het werkt bij iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |