SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haasten yapiyomquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe zijn je koekjes gelukt, stimo? Show me a pic.
& Ik ga vandaag ook bakken.
Hhhh, ik was inslaap gekukeld met de laptop op me. Elhamdullilah was hij niet gevallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Horen wie het zegt. Ik ben interessante dingen aan het lezen
Bij een vriend was dat gebeurd, keek zo film op zijn laptop, wanneer hij wakker werd draaide hij zich om. Laptop gevallen en kapotquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, ik was inslaap gekukeld met de laptop op me. Elhamdullilah was hij niet gevallen.
Je ging even ontbijten daar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat weer terug naar de luchthaven voor de terugvlucht.
Alweer terug naar NL?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat weer terug naar de luchthaven voor de terugvlucht.
Hhhhhh, aw. Echt hard.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij een vriend was dat gebeurd, keek zo film op zijn laptop, wanneer hij wakker werd draaide hij zich om. Laptop gevallen en kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb interessante stukken gelezen omtrent islam, moet ik sturen. Al gedaan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je ging even ontbijten daar?
#livingontheedge
Alweer terug naar NL inderdaad. Ik heb net een begrafenis bijgewoond.quote:
Waarom koop jij blazers als je in een abaya rond loopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:59 schreef Crip het volgende:
Helemaaaaaaaaaaaal fit. Was lekker om 6 uur wakker.. ontbeten en naar de stad geweest lekker vroeg. Leuke blazertjes gekocht en in stilte in de supermarkt rond gekeken.. daarna gekookt. Alleen zijn is echt lekker. Was zo'n broeder in de stad trouwens.. echt awkward. Ik stond op zijn jellaba en hij stond op mijn abaya vielen we bijna allebei op onze bekken.
Gewoon even weer too much information over mijn leven.
Gecondoleerd. Mekani cennet olsun.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Alweer terug naar NL inderdaad. Ik heb net een begrafenis bijgewoond.
Mag ik geen normale kleding kopen omdat ik en abaya aan heb? Vond ze mooi, komt altijd goed uit voor vrouwenfeesten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom koop jij blazers als je in een abaya rond loopt.
Allah ej rahmo/rahmha. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Alweer terug naar NL inderdaad. Ik heb net een begrafenis bijgewoond.
Tuurlijk wel. Niemand in mijn omgeving draagt het. Vroeg het me af waar/wanneer je normale kledij draagt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Mag ik geen normale kleding kopen omdat ik en abaya aan heb? Vond ze mooi, komt altijd goed uit voor vrouwenfeesten.
Ah okay, ja het is wel fijn om wat nette/feestachtige kleding te hebben voor als er iets is. Heb niet veel normale kleding meer btw.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niemand in mijn omgeving draagt het. Vroeg het me af waar/wanneer je normale kledij draagt.
Gelieve dit soort dingen vaker te posten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gelieve dit soort dingen niet meer posten.
Hier ben ik niet van gediend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gelieve dit soort dingen vaker te posten.
Jij bent echt zo fucking irritantquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is een "Turken" topic, geen arabierenclub of een topic voor islamitische propaganda.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo fucking irritant
Zodra er ook maar iets Islamitisch of pro-palestina/syrie and so on gepost wordt, dan ben jij de eerste die loopt te gillen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat wil je eraan doen dan?
De grote meerderheid van turken is een moslim vanzelfsprekend dus dat ze zich positief over hun geloof en hun islamitische broeders zullen uitlaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is een "Turken" topic, geen arabierenclub of een topic voor islamitische propaganda.
Who the fuck ben jij, btw?
Had het op je pagina geplaatst. Lijkt me dat je het daar sneller zou zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhh, aw. Echt hard.
Ik heb niets gekregen?
Hahaha wie is dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De grote meerderheid van turken is een moslim vanzelfsprekend dus dat ze zich positief over hun geloof en hun islamitische broeders zullen uitlaten.
En om dit nu propaganda te noemen getuigd van je paranoïde geest. Een bezoekje bij de RIAGG zou je vast goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat dat nou net het probleem zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef girlygirl8 het volgende:
De grote meerderheid van turken is een moslim vanzelfsprekend
Misquotenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat dat nou net het probleem zijn
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
Nerede deli var beni buluyorGel ben senin delin olayım, seni her gün çıldırtayım.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Weissman praat weer zo wijs. Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat dat nou net het probleem zijn
Ga huile!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar jij draagt dus altijd abaya's?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Crip het volgende:
Islamitische propaganda.![]()
![]()
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh weis u srs bro hhhhhhhhhhhhhh
Ik ben een Marokkaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je mijnWeissman
wil laten huilen?
![]()
![]()
Ja.. alleen met sommige gelegenheden mag dat niet op stage dan gewoon lange maxirokken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar jij draagt dus altijd abaya's?
-serious question-
Waar loop je stage dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja.. alleen met sommige gelegenheden mag dat niet op stage dan gewoon lange maxirokken.
Ah hmm. Ik heb abaya's overwogen maar ik lijk er mega doorquote:
Welke Turk ziet een Arabier nou als een broeder?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De grote meerderheid van turken is een moslim vanzelfsprekend dus dat ze zich positief over hun geloof en hun islamitische broeders zullen uitlaten.
En om dit nu propaganda te noemen getuigd van je paranoïde geest. Een bezoekje bij de RIAGG zou je vast goed doen.
Aldus een kaas.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke Turk ziet een Arabier nou als een broeder?een faler die je onder de duim moet houden op zijn best, meer niet.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah hmm. Ik heb abaya's overwogen maar ik lijk er mega door
Dit lees ik ook constant bij Weissman en gezien zijn achtergrond (jood) verbaasd het mij eigenlijk ook niet dat hij dit steeds roept.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke Turk ziet een Arabier nou als een broeder?een faler die je onder de duim moet houden op zijn best, meer niet.
Verbaasd? Hmmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit lees ik ook constant bij Weissman en gezien zijn achtergrond (jood) verbaasd het mij ook niet dat hij dit steeds roept.
Onder de joodse gemeenschap komt haat jegens de arabieren veelvuldig voor.
Haha het is dan ook de bedoeling dat je je vormen ziet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah hmm. Ik heb abaya's overwogen maar ik lijk er mega door
Ik wacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haasten yapiyomhopelijk strx
Wat ga je bakken?
Macaronsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wacht.
Ik ga macarons maken. Ben mij al de hele week aan het inlezen over die krengen. De eerste keer dat ik ze maakte waren ze perfect gelukt, bijna alle pogingen daarna waren failures een voor een. Sindsdien heb ik ze afgezworen, maar ga ze nu weer een kans geven.
Je bedoelt volgens mij juist dat het niet ee bedoeling is en ja dat snap ik maar voel er (voorlopig) niks voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha het is dan ook de bedoeling dat je je vormen ziet.
Kun je mij dan uitleggen waarom jij en hij zich onder een groep moslims bevinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Haten en geen enkel respect voor een volk hebben is natuurlijk ook niet hetzelfde, het mag duidelijk zijn dat Weiss mijn favoriete curlende rabbijn is bij de weg
Turken zijn niet noodzakelijk hetzelfde als moslims hoor, lees de OP eens nitwitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je mij dan uitleggen waarom jij en hij zich onder een groep moslims bevinden?
Freaks
De meerderheid is dat toch welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken zijn niet noodzakelijk hetzelfde als moslims hoor, lees de OP eens nitwit
Dus, wat is je punt? ben jij een modje?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De meerderheid is dat toch wel
Dat je als minderheid je wil aan de meerderheid niet kunt opdringen (zou andersom ook niet mogen gebeuren)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus, wat is je punt? ben jij een modje?
Eatquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Weissman fanclub geworden hier.
Dat doet dan toch ook niemand?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat je als minderheid je wil aan de meerderheid niet kunt opdringen (zou andersom ook niet mogen gebeuren)
Lees dan even terug wat Weissman eistequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat doet dan toch ook niemand?
Wie is Weissman? ik zie overal Bokito!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lees dan even terug wat Weissman eiste
ga het niet eens proberen.quote:
Ik ga even de afwas doen en als ik terug ben dan wil ik wat inhoudelijke reacties lezen ipv dit soort mindgames (dingen ontkennen terwijl ze zwart op wit staan)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wie is Weissman? ik zie overal Bokito!
Ben je nieuw in dit topic ofzo? geen enkel respect voor de lokale cultuur merk ik al!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ga even de afwas doen en als ik terug ben dan wil ik wat inhoudelijke reacties lezen ipv dit soort mindgames (dingen ontkennen terwijl ze zwart op wit staan)
http://foodgawker.com/?s=chocolate+peanut+butterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga het niet eens proberen.
ik wil iets met pindakaas en chocolade maken. Heb jij suggesties?
Het beste is gewoon negeren..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ga even de afwas doen en als ik terug ben dan wil ik wat inhoudelijke reacties lezen ipv dit soort mindgames (dingen ontkennen terwijl ze zwart op wit staan)
Gefeliciteerd trouwens nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://foodgawker.com/?s=chocolate+peanut+butter
Here you go darlink
Jezus wijf. Wrm gelijk zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Peanutbutter cups!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ga het niet eens proberen.
ik wil iets met pindakaas en chocolade maken. Heb jij suggesties?
grappig. Die wilde ik net makenquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:35 schreef Stimorol- het volgende:
Mn koekjes waren eerste 15 m lekkerrrr en daarna echt te hard
Ja jummie! Een beetje gecondenseerde melk door de pindakaas zorgt echt voor een lekkere vulling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grappig. Die wilde ik net makenmet chocolade bedoel jij toch?
Ja man, ik was even boodschappen doenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Weissman fanclub geworden hier.
zou denk wel een goede zijn. Zou 4 of 5 kids baren en mijn man tevreden houden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Goede huisvrouwen hier; in het weekend de kook- en bakvaardigheden bijspijkeren.
oke ik ben nu bezigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja jummie! Een beetje gecondenseerde melk door de pindakaas zorgt echt voor een lekkere vulling.
Bak jij er wat van? (Woordgrap hihaho)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Goede huisvrouwen hier; in het weekend de kook- en bakvaardigheden bijspijkeren.
Wel even kloppen anders krijg je bros achtige structuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke ik ben nu bezigdit gaat neeeergens heen.
Nog steeds een #wouldwife jijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zou denk wel een goede zijn. Zou 4 of 5 kids baren en mijn man tevreden houden.
wat kloppen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel even kloppen anders krijg je bros achtige structuur.
Oooh zo. Ik heb drie ingrediënten gebruikt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Choco nadat je het id bonbonvorm hebt gegoten?
Je zoekt waarderingen van de verkeerde mensenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dachten meerderen maar zo. Mensen waarderen dingen vaak niet
Waarom?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oooh zo. Ik heb drie ingrediënten gebruikt.
chocolade/kokosolie en pindakaas. Eerst laag chocolade, dan in vriezer, dan pindakaas, dan weer chocolade, en dan weer vriezer. De kokosolie meng je met pindakaas en chocolade (while melting)
Omdat ik dingen graag via de simpele weg doe. Minder moeite, blije JFM.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom?
Tis trouwens erg lekker
Ik ga zo nasiballen maken
Ja sorry schat, heb van die buien soms.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
Weiss is je spreekuur al voorbij zeiksnol
Maar als ze je uit het niks PMS'ende bitch noemen heb je er geen moeite mee?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die anderen zomaar schat noemenIk kan daar niet tegen.
Jij bent een jidde, dan is het andersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar als ze je uit het niks PMS'ende bitch noemen heb je er geen moeite mee?
Ik ben dan ook een teringbitchquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar als ze je uit het niks PMS'ende bitch noemen heb je er geen moeite mee?
De vrouwen in dit topic koken en bakken alleen wanneer het hen uitkomt. Het is gewoon een soort van hobby voor deze dames. Ik durf te wedden dat ze, wanneer ze samenwonen (getrouwd danwel ongetrouwdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Moet je nagaan wat voor bezem msmessi dan is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vind het opwindend als je zo praat
Aap.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Strong observatie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic koken en bakken alleen wanneer het hen uitkomt. Het is gewoon een soort van hobby voor deze dames. Ik durf te wedden dat ze, wanneer ze samenwonen (getrouwd danwel ongetrouwd), niet dagelijks willen koken voor manlief en/of kinderen. Dan is het geen hobby meer, maar een verplichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kook ook niet elke dag, maar zou dat later wel voor mijn man willen doen.Precies dit. Manlief verwennen met lekker eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kook ook niet elke dag, maar zou dat later wel voor mijn man willen doen.Bij hollanders is diepvriesmaaltijd al uitgebreid kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit eten bij de IKEA.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij hollanders is diepvriesmaaltijd al uitgebreid koken
Stfuquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nope. Ik zorg goed voor mn man.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic koken en bakken alleen wanneer het hen uitkomt. Het is gewoon een soort van hobby voor deze dames. Ik durf te wedden dat ze, wanneer ze samenwonen (getrouwd danwel ongetrouwd), niet dagelijks willen koken voor manlief en/of kinderen. Dan is het geen hobby meer, maar een verplichting.
Als je zou moeten kiezen tussen werken en dantel örmek, wat zou je dan kiezen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Maaarr, het ligt er natuurlijk ook of ik werk. Vind het soms echt moeilijk om uberhaupt iets op mijn bord te krijgen wanneer ik uit werk kom..![]()
Als het niet halal is wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat nooit voor vegetarisch?
Dantel ormek.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je zou moeten kiezen tussen werken en dantel örmek, wat zou je dan kiezen?
dan kan je toch nooit een paardje eten?quote:
Ey, beter dan niets. Ik kan niet eens koken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja daaromquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dan kan je toch nooit een paardje eten?![]()
Ik neem visje met patat.
Doktor Julis ik word gek van mijn sinusit. En ik wil niet naar de dokter, kun je mij niet genezen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ey, beter dan niets. Ik kan niet eens koken.
Mijn toekomstige echtgenote hoeft van mij ook niet iedere dag uitgebreid te koken; ik snap best dat ze daar niet iedere dag zin in zal hebben, vooral wanneer er ook nog kinderen opgevoed moeten worden als die er zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk toch? Samen met al je vriendinnen in de woonkamer daarmee aan de slag gaan en ideeën uitwisselen enzo.quote:
Dat laatste is verstandig.quote:Werken. Tenzij ik kleine kinderen heb, dan blijf ik thuis. Mocht ik ooit kinderen willen, en het is mij gegund, dan werp ik ze allemaal achter elkaar zodat ik niet 10 jaar thuis hoef te zitten.
falafel was zo een enorme ontdekking voor mij. Alsof ik een kist met goud vond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja daarom
ik eet sws nooit by ikea, vegetarisch is voor mij falafel
Ik ben geen dokter! Hoe lang heb je dan al sinusitis?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doktor Julis ik word gek van mijn sinusit. En ik wil niet naar de dokter, kun je mij niet genezen?
Dus je wil de opvoeding van je kinderen volledig overlaten aan je echtgenote?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn toekomstige echtgenote hoeft van mij ook niet iedere dag uitgebreid te koken; ik snap best dat ze daar niet iedere dag zin in zal hebben, vooral wanneer er ook nog kinderen opgevoed moeten worden als die er zijn.![]()
Het was dan ook geen verwijt hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ey, beter dan niets. Ik kan niet eens koken.
Dat is bij veel mensen niet mogelijk, zomaar hun eigen werktijden bepalen...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk toch? Samen met al je vriendinnen in de woonkamer daarmee aan de slag gaan en ideeën uitwisselen enzo.![]()
[..]
Dat laatste is verstandig.
Zou je echt fulltime thuis willen blijven? Dat lijkt me echt niks.Als de man en vrouw samen drie/vier dagen in de week vrij zijn (allebei minder werken), dan heb je maar 1 á 2 dagen in de week opvang nodig (opa & oma of kinderopvang). Dat zie ik tegenwoordig veel gebeuren.
sinds wanneer ontdekt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
falafel was zo een enorme ontdekking voor mij. Alsof ik een kist met goud vond.
Bijna dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter! Hoe lang heb je dan al sinusitis?
Je hebt wettelijk het recht om parttime te werken (met hier en daar wat mitsen en maren). Papa maandag vrij, mama woensdag en vrijdag vrij, kind dinsdag naar opvang en donderdag naar opa&oma.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is bij veel mensen niet mogelijk, zomaar hun eigen werktijden bepalen...
Schandaligquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een jaar of twee misschien.
Hummus was ook een enorme ontdekkingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schandalig
Zelf maken is wel beetje moeilijk
Waarom zo moeilijk doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk het recht om parttime te werken (met hier en daar wat mitsen en maren). Papa maandag vrij, mama woensdag en vrijdag vrij, kind dinsdag naar opvang en donderdag naar opa&oma.
De man is over het algemeen de hoofdkostverdiener, dus als ik fulltime werk, zit er niets anders op dat de opvoeding van de kinderen (wanneer ik overdag werk) overwegend door de moeder zal worden gedaan. De kinderen naar een kinderdagverblijf sturen heeft niet mijn voorkeur, maar als mijn echtgenote ook wil werken, dan zit er natuurlijk niets anders op om daar iets op te bedenken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je wil de opvoeding van je kinderen volledig overlaten aan je echtgenote?
Twee maanden is wel lang. Je gebruikt al xylometazoline neusspray? Eh, wat ik lees is dat de huisarts je corticosteroïden ervoor kan geven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bijna dan.
Zo'n twee maanden. Het was zo'n drie weken weg, maar nu begint weer.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Sowieso aan kinderen beginnen![]()
Alsof we niet genoeg mensen op deze planeet hebben
Als het om jouw genen gaat dan hebben we er genoeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Weissman het volgende:
Sowieso aan kinderen beginnen![]()
Alsof we niet genoeg mensen op deze planeet hebben
Nee, helemaal niks. Ik dacht dat antibiotica de enige oplossing was, vandaar ook dat ik niet naar de dokter ging. Maar interessant. Misschien dat ik toch langs ga en om die neusspray vraag. Thanks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Twee maanden is wel lang. Je gebruikt al xylometazoline neusspray? Eh, wat ik lees is dat de huisarts je corticosteroïden ervoor kan geven.
"Aan patiënten met een (verhoogd risico op een) afwijkend beloop met langdurige of recidiverende klachten, kan op proef een corticosteroïd-neusspray worden voorgeschreven.
https://www.nhg.org/stand(...)osinusitis#idm191440"
Voor de rest heb ik geen magische krachten.
Toevallig dat ik net nog dit onderwerp heb doorgenomen.
https://www.facebook.com/(...)62136&type=1&theaterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen?Nah, ben wat dat betreft wel traditioneel. Laat de man maar werken, ik doe de rest wel.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het om jouw genen gaat dan hebben we er genoeg.
Nee, antibiotica helpt er nooit echt bij. Tenzij het bacterieel is. Maar omdat het de bovenste luchtwegen betreft gaat het hier hoogstwaarschijnlijk om een virus (en daar werkt antibiotica niet tegen).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. Ik dacht dat antibiotica de enige oplossing was, vandaar ook dat ik niet naar de dokter ging. Maar interessant. Misschien dat ik toch langs ga en om die neusspray vraag. Thanks.![]()
En ja, twee maanden maar het is niet altijd even erg.
De meeste mannen hier in NL werken zo ongeveer 40 uur. Ze hebben genoeg tijd over om met hun kinderen door te brengen.quote:
QFT. Je vindt me te aardig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
Syl, je bent te aardig.
Zo kom je nooit aan n wijf
Te aardig. Pussy dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
QFT. Je vindt me te aardig.
Çok duygulandım şimdi.
Nee, niet dat ik weet. Wel is het ongelofelijk stoffig en vies op werk..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, antibiotica helpt er nooit echt bij. Tenzij het bacterieel is. Maar omdat het de bovenste luchtwegen betreft gaat het hier hoogstwaarschijnlijk om een virus (en daar werkt antibiotica niet tegen).
Ben je allergisch voor iets?
Dat jij de snelste spermacel was zegt al genoeg, daar hoef ik je zaad niet voor te proeven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ooit van m'n zaad geproefd ofzo?
Vreemde redenatie dit, maar ach; je bent ook gelovig dus logica verwacht ik nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat jij de snelste spermacel was zegt al genoeg, daar hoef ik je zaad niet voor te proeven.
Doe je wel een sjaal of zoiets voor je neus om geen koude lucht in te ademen? En een muts zodat je voorhoofd ook bedekt is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Wel is het ongelofelijk stoffig en vies op werk..
Btw, ik heb hier alleen last van in de winter, nooit in de zomer, herfst of lente. En altijd rond deze tijd, wanneer het weer op z'n koudst is. Oh en ik ben vorige week helemaal natgeregend toen ik naar werk ging. En de sinusit is zo ongeveer daarna weer begonnen, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?
Vrouwen die overal op zitten te kankeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Unlabeled het volgende:
Vrouwen die het verzorgende type (willen) uithangen binnen een relatie
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Unlabeled het volgende:
En mijn make-up dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je wel een sjaal of zoiets voor je neus om geen koude lucht in te ademen? En een muts zodat je voorhoofd ook bedekt is.
Ik wel hoor, als hij ook lief tegen mij is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Unlabeled het volgende:
WOW, deze reactie had ik dus echt niet verwacht van jou Weis. Lekker origineel bis ze weer.. zoals vanouds.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vreemde redenatie dit, maar ach; je bent ook gelovig dus logica verwacht ik niet
Mja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meeste mannen hier in NL werken zo ongeveer 40 uur. Ze hebben genoeg tijd over om met hun kinderen door te brengen.
wow, ook telaat ontdekt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hummus was ook een enorme ontdekking![]()
Ja, veel ingrediënten.
Daar hebben ze tegenwoordig kolfapparaten voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, syl, vergeet borstvoeding niet. Daar kan een man niet mee helpen...
Ik hou ervan voor anderen te zorgen, ze te voederen, blij te maken etc.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar moet je een rebel voor zijn, wij begrijpen dat niet.
quote:
En dan op je 50ste alleen thuiszitten na 3 misgelopen huwelijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar moet je een rebel voor zijn, wij begrijpen dat niet.
Oh, kan het misschien komen door je werkomgeving? Maar goed, dat weet de huisarts wel beter. Het rinovirus komt voornamelijk in de winter voor. Dat is ook het virus dat de sinusitis vaak veroorzaakt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Wel is het ongelofelijk stoffig en vies op werk..
Btw, ik heb hier alleen last van in de winter, nooit in de zomer, herfst of lente. En altijd rond deze tijd, wanneer het weer op z'n koudst is. Oh en ik ben vorige week helemaal natgeregend toen ik naar werk ging. En de sinusit is zo ongeveer daarna weer begonnen, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?
Oh ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan iedereen a.u.b terug naar zijn/haar UI?
Het kan best zijn dat ze daar gelukkig van wordt, hoor. Zou heel goed kunnen. Mensen moeten echt doen wat ze gelukkig maakt. Ik ga ze ook niet afzeiken dat ze niet zoals mij doen of zijn. Live and let live is mijn motto. Do as you please. Zolang je anderen maar niet dwarszit of afzeikt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou ervan voor anderen te zorgen, ze te voederen, blij te maken etc.
Maar goed, je moet nowadays zgn bitch zijn en de baas binnen een relatie spelen. Spreek haar over 10 jaar wel
Vrouwwn die lekker stoer en mannelijk willen zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Unlabeled het volgende:
De onverzorgde zijn erger. Komen 15 kg aan in het eerste halfjaar en daarna moet de man op de bank slapen omdat de baby per se met haar in bed moet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef Unlabeled het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach je zult vast ook mooi zijn zonder!
Mee eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze daar gelukkig van wordt, hoor. Zou heel goed kunnen. Mensen moeten echt doen wat ze gelukkig maakt. Ik ga ze ook niet afzeiken dat ze niet zoals mij doen of zijn. Live and let live is mijn motto. Do as you please. Zolang je anderen maar niet dwarszit of afzeikt.
No?
Je hebt aardig en aardig, hè. De Turkse vrouw is over het algemeen nog steeds redelijk traditioneel, dus om volledig westerse standaarden op haar toe te passen en haar culturele achtergrond te vergeten of te ridiculiseren, ga je aan de werkelijkheid voorbij en maak je niet echt indruk, gok ik zo.quote:
Ik hoop voor je dat het lukt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mja.
Ik heb echt respect voor mannen die naast hun baan nog tijd met hun kinderen doorbrengen. Ik ken er een paar op m'n werk, ik ben gewoon jaloers op die kinderen...Eén van de collega's houdt zijn zaterdag vrij voor zijn kinderen, is coach van een rugby-team en reist met één van hen zelfs het land door voor rugby-toernooien... Hij probeert ook iedere avond rond etenstijd thuis te zijn om gezamenlijk te eten.
Helaas zijn ze best zeldzaam.
Mocht ik ooit kinderen willen, dan wil ik zo'n vader zijn.
Jaaaawel joh, ik ben er bijna zeker van! Draag je veel make-up?quote:
quote:
Als we het over twee uitersten moeten hebben heb ik liever dat ik full-time werk dan full-time de huisvrouw uithang. Ik vind dat zulke vrouwen niet moeten vergeten dat ze zich ook financieel afhankelijk opstellen tegenover de man en gezien het feit dat ontzettend veel huwelijken eindigen op een disaster wil ik dat risico echt niet nemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
Ik wel hoor, als hij ook lief tegen mij is.![]()
Vooral met zo'n instelling het huwelijk ingaan.....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Als we had over twee uitersten moeten hebben heb ik liever dat ik full-time werk dan full-time de huisvrouw uithang. Ik vind dat zulke vrouwen niet moeten vergeten dat ze zich ook financieel afhankelijk opstellen tegenover de man en gezien het feit dat ontzettend veel huwelijken eindigen op een disaster wil ik dat risico echt niet nemen.
Niet veel, maar er is ook niet veel nodig om er heel anders uit te zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaawel joh, ik ben er bijna zeker van! Draag je veel make-up?
Ik droeg eerst ook veel make-up ik kon niet zonder de deur uit, maar ik ben geminderd nu doe ik het af en toe. Ik vond het afschuwelijk om zonder naar buiten te gaan.. dus ik begrijp wel dat je dat niet fijn vind hehe
Partneralimentatie, de nachtmerrie van alle getrouwde kostwinners.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Als we had over twee uitersten moeten hebben heb ik liever dat ik full-time werk dan full-time de huisvrouw uithang. Ik vind dat zulke vrouwen niet moeten vergeten dat ze zich ook financieel afhankelijk opstellen tegenover de man en gezien het feit dat ontzettend veel huwelijken eindigen op een disaster wil ik dat risico echt niet nemen.
Zij is de gene die ons niet begrijpt, wij begrijpen haar wel. Man, wat heb jij een bord voor je kop.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:
Unlabeled, je dacht toch niet dat de mensen hier je zouden begrijpen?
Ik trouw niet in gemeenschap van goederen en hoef ook geen partneralimentatie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Partneralimentatie, de nachtmerrie van alle getrouwde kostwinners.
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik trouw niet in gemeenschap van goederen
Respect!quote:en hoef ook geen partneralimentatie.
Ik persoonlijk wil wel werken maar zodra ik kinderen krijg wil ik er zijn voor mijn eigen kinderen i.p.v 2/3 van hun ontwikkeling plaats te laten vinden op een crèche. Gewoon omdat ik het jammer vind dat ik dat dan zou missen en dat ik nooit weet wat voor een dingen er kunnen gebeuren achter gesloten deuren aangezien ze op zo'n leeftijd nog niets kunnen laten merken. Ik vind het niet erg om een huisvrouw te zijn.. ik doe het met liefde. Natuurlijk wil ik ook financieel bijdragen maar mijn kinderen gaan voor en als mijn man een redelijke baan heeft dan redden we ons wel. Als mijn kinderen ouder worden wil ik wel dan weer aan de slag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt! Ga je wel eens naar buiten zonder?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet veel, maar er is ook niet veel nodig om er heel anders uit te zien.
Want financieel onafhankelijk zijn en zorgzaam zijn gaat niet samen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Als we het over twee uitersten moeten hebben heb ik liever dat ik full-time werk dan full-time de huisvrouw uithang. Ik vind dat zulke vrouwen niet moeten vergeten dat ze zich ook financieel afhankelijk opstellen tegenover de man en gezien het feit dat ontzettend veel huwelijken eindigen op een disaster wil ik dat risico echt niet nemen.
Jawel, vaak genoeg. Maar naar werk nooit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat klopt! Ga je wel eens naar buiten zonder?
En nu zitten wij ermee opgescheeptquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders werkten vroeger bijna altijd, btw. Ik was een beetje een zwerverkindje. Peuterspeelzaal, oma en opa, buurvrouw enz. enz.
Soms werk ik voor een halfuurtje alleen thuisgelaten (ouders ploegendienst) als ze geen oppas konden vinden. Met alle gevolgen van dien.....![]()
Ik begrijp beide partijen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij is de gene die ons niet begrijpt, wij begrijpen haar wel. Man, wat heb jij een bord voor je kop.
Nigga pls. Kap eens met jezelf als beter te zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:
De hoogmoed is strong with this one.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef Weissman het volgende:
..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En nu zitten wij ermee opgescheept
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik ontvang wel 10 kilo goud voor ik aan dat huwelijk begin.
Hehehe herkenbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders werkten vroeger bijna altijd, btw. Ik was een beetje een zwerverkindje. Peuterspeelzaal, oma en opa, buurvrouw enz. enz.
Soms werk ik voor een halfuurtje alleen thuisgelaten (ouders ploegendienst) als ze geen oppas konden vinden. Met alle gevolgen van dien.....![]()
Ja ik werd ook overal gedumpt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Soms werd ik voor een halfuurtje alleen thuisgelaten (ouders ploegendienst) als ze geen oppas konden vinden. Met alle gevolgen van dien.....![]()
Haha ah okay.. naar stage doe ik ook meestal wat van BB cream en een beetje mascara op. Anders heb ik het gevoel dat ik er moe uitzie voor hun.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, vaak genoeg. Maar naar werk nooit.
Ik ken het. Hoe denk je dat mijn neefjes en nichtjes zijn/worden opgevoed? Overal gelden er andere regels; de kinderen werden/worden er gek van.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Soms werd ik voor een halfuurtje alleen thuisgelaten (ouders ploegendienst) als ze geen oppas konden vinden. Met alle gevolgen van dien.....![]()
Hahaha. Ik zou eerder denken dat je hier de gemiddelde huisvrouw omschrijft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
De onverzorgde zijn erger. Komen 15 kg aan in het eerste halfjaar en daarna moet de man op de bank slapen omdat de baby per se met haar in bed moet.
Mijn moeder trof mijn opa en mij een keer huilend aan nadat ze mij kwam ophalen na haar werk. Blijkbaar was het mijn opa niet gelukt om mijn luier te verwisselen en hield ik niet op met huilen. Mijn opa vond dat zo erg, hij had immers zelf 6 kinderen maar kon niet eens de luier van zijn kleinkind verschonen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hehehe herkenbaar8 kleinkinderen werden tegelijkertijd bij oma gedumpt, zodat zij konden werken. Mooie herinneringen aan.
Ik word misselijk van wijven als jij. Arrogantiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou eerder denken dat je hier de gemiddelde huisvrouw omschrijft.De vrouw die zich alleen wijdt tot haar gezinstaken en zorgt voor haar man en kinderen maar, terwijl zij er als een zwerver bijloopt.
Ja, ik ken dat concept. 10kg? Je wil de man al voor het huwelijk kaalplukken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verzekering voor de vrouw. Waarom denk je dat het concept bruidsschat bestaat?
Wij werden als kleine kinderen weleens alleen in de box gelaten. Mijn oom heeft het altijd over het moment dat ik huilende was en onder het stront zat en hij mij toen mocht verschonen. Liefde he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder trof mijn opa en mij een keer huilend aan nadat ze mij kwam ophalen na haar werk. Blijkbaar was het mijn opa niet gelukt om mijn luier te verwisselen en hield ik niet op met huilen. Mijn opa vond dat zo erg, hij had immers zelf 6 kinderen maar kon niet eens de luier van zijn kleinkind verschonen.
Nee, ik hoef niks. Er zitten verder ook wel meerdere regels aan verbonden. Maar het was meer een reactie op Unlabled die zei dat ze niet financieel afhankelijk wou zijn. Binnen de Islam is het zo dat de bruidsschat geldt als een verzekering, zodat de vrouw iets heeft om op terug te vallen mocht het huwelijk niet goed lopen, de man overlijden en/of haar verlaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat concept. 10kg? Je wil de man al voor het huwelijk kaalplukken.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder trof mijn opa en mij een keer huilend aan nadat ze mij kwam ophalen na haar werk. Blijkbaar was het mijn opa niet gelukt om mijn luier te verwisselen en hield ik niet op met huilen. Mijn opa vond dat zo erg, hij had immers zelf 6 kinderen maar kon niet eens de luier van zijn kleinkind verschonen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij werden als kleine kinderen weleens alleen in de box gelaten. Mijn oom heeft het altijd over het moment dat ik huilende was en onder het stront zat en hij mij toen mocht verschonen. Liefde he.
Echt fucking ziek als je er zo over nadenkt. Ik was trouwens een jaar of 5. Wie laat er een kind van zo oud alleen achter? Ik deed zo veel gekke dingen. Heb zelfs een keer zo'n plastic zwembad binnen in de woonkamer opgezet en gevuld. We hadden toen ook nog eens vloerbedekking.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij werden als kleine kinderen weleens alleen in de box gelaten. Mijn oom heeft het altijd over het moment dat ik huilende was en onder het stront zat en hij mij toen mocht verschonen. Liefde he.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt fucking ziek als je er zo over nadenkt. Ik was trouwens een jaar of 5. Wie laat er een kind van zo oud alleen achter? Ik deed zo veel gekke dingen. Heb zelfs een keer zo'n plastic zwembad binnen in de woonkamer opgezet en gevuld. We hadden toen ook nog eens vloerbedekking.
Lekker voor ze. Heeft lang geduurd voordat het weer schoon/droog was.
Wij hebben het huis eens laten overlopen. Oh en mijn neefje heeft het huis een x laten af fikken..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt fucking ziek als je er zo over nadenkt. Ik was trouwens een jaar of 5. Wie laat er een kind van zo oud alleen achter? Ik deed zo veel gekke dingen. Heb zelfs een keer zo'n plastic zwembad binnen in de woonkamer opgezet en gevuld. We hadden toen ook nog eens vloerbedekking.
Hmm, ik heb datzelfde meermaals gedaan, wij hadden toen parket ipv vloerbdekking. Dus ik had geen zwembad nodig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kop 'm in.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij hebben het huis eens laten overlopen. Oh en mijn neefje heeft het huis een x laten af fikken..
Wallah toen kon het he.. nu is t anders.
Onnodig om te zeggen dat ik ook daadwerkelijk beter ben?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nigga pls. Kap eens met jezelf als beter te zien.
Zulke ouders worden tegenwoordig hard aangepakt door Jeugdzorg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders waren niet de enige blijkbaar. Echt gevaarlijk damn it.
Maar het is ook niet normaal. Ik deed veel gevaarlijke dingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zulke ouders worden tegenwoordig hard aangepakt door Jeugdzorg.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is ook niet normaal. Ik deed veel gevaarlijke dingen.
Oha...quote:Mijn vader heeft mij een keer onder het bloed aangetroffen. Had blijkbaar met zijn scheermesje gespeeld..
Dit is dan weer niet normaalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik was vroeger ook best erg. Mijn slaapkamer deur moest meerdere keren gerepareerd worden en zelfs een paar keer vervangen. Als ik woedeaanvallen kreeg ging ik op een stoel staan en sloeg met een voorwerp het raampje van mijn deur in. En ging met scharen de deur steken en bekrassen.Ik was 10.
Wow en nu ben je zo lief..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik was vroeger ook best erg. Mijn slaapkamer deur moest meerdere keren gerepareerd worden en zelfs een paar keer vervangen. Als ik woedeaanvallen kreeg ging ik op een stoel staan en sloeg met een voorwerp het raampje van mijn deur in. En ging met scharen de deur steken en bekrassen.Ik was 10.
Vandaar dat de Islam zo goed bij je past.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Je zou een ban moeten krijgen, zo irritant ben je.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vandaar dat de Islam zo goed bij je past.
Het is genoeg geweest, Weiss. Terug je mandje in nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een verhalen...En ik dacht dat ik ondeugend was door op visite bij de buren mijn handen steeds in het aquarium te steken.
Je bent er zelf ook niet van gediend wanneer er persoonlijk opmerkingen worden gemaakt, over bijvoorbeeld je vriendin; lok het zelf dan ook niet uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef mij ook eens wat aandacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie je mij een 3e partij erbij betrekken dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook niet van gediend wanneer er persoonlijk opmerkingen worden gemaakt, over bijvoorbeeld je vrienden; lok het zelf dan ook niet uit.
Ik kreeg daarna wel de terlik. De enige keer dat ik me kan herinneren dat ik echt op mijn donder heb gehad.quote:
Ik was een probleemkind, niemand wilde mij in huis hebben. Verpleegkundigen die thuis langskwamen stuurde ik blijkbaar ook gewoon weg. Eén van hen heeft van mij geleerd wat een 'osmanli tokadi' is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Julis het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeder ons nooit heeft achtergelaten bij iemand anders. Zelfs niet bij mijn oma en opa, ook al woonden ze toen naast ons.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was een probleemkind, niemand wilde mij in huis hebben. Verpleegkundigen die thuis langskwamen stuurde ik blijkbaar ook gewoon weg. Eén van hen heeft van mij geleerd wat een 'osmanli tokadi' is.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
Dat was in de periode dat ik mutisme had. Ik kon mezelf niet in woorden uitdrukken, dan maar in gebaren...quote:
Valt het je op dat echt de gekke in dit topic zo'n jeugd hebben gehad?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Julis het volgende:
Ik ben blij dat mijn moeder ons nooit heeft achtergelaten bij iemand anders. Zelfs niet bij mijn oma en opa, ook al woonden ze toen naast ons.
Wie is gek dan hier?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valt het je op dat echt de gekke in dit topic zo'n jeugd hebben gehad?
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij. Maar ik ben het er niet mee eens, ik geloof oprecht dat een deel van mijn arsizlik ook door hun opvoeding komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Mama vertelde net nog wat een takkewijf ik vroeger was. Vechten, haren trekken etc. En toen was ik nog 3.
Eskileri ozledim yaaa
Je sneren richting persoonlijke overtuigingen van mensen waar jij niet direct mee lastiggevallen wordt, zijn evenzo irritant.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zie je mij een 3e partij erbij betrekken dan?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is genoeg geweest, Weiss. Terug je mandje in nu.
Awhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan me nog goed herinnen dat ik stiekem naar de schuur ging toen mijn moeder daar iets wilde pakken. Ze was klaar, liep naar buiten, deed de deur dicht en op slot.![]()
Ik was toen een jaartje of 5. Ik raakte in paniek en heb met de hamer in de gereedschapskoffer de ruit ingetikt. Al het glas viel op mijn voeten, en ik had slippers aan (en geen sokken)...
Oh, klinkt ook echt logischquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je sneren richting persoonlijke overtuigingen van mensen waar jij niet direct mee lastiggevallen wordt, zijn evenzo irritant.
groenappeltje 2.0quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De stille gek.
R&P / Ziek melden
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De stille gek.
R&P / Ziek melden
Twee Antilliaanse buurjongens konden goed klimmen. Wij vroegen hen altijd één van hen via een open slaapkamerraam naar binnen wilden gaan...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik sloot mezelf een keer in in huis terwijl mijn oma buiten stond. Ze riepen dat ik de deur open moest doen, maar kennelijk begreep ik dat niet. De buurman heeft toen het ruitje naast de deur in moeten tikken.![]()
Hoezo? Ik heb ook in dat topic gepost.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
Yuh be sylvesterr, ga jij nu ook al mijn postgeschiedenis doornemen.
Oh, niet daaromquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valt het je op dat echt de gekke in dit topic zo'n jeugd hebben gehad?
Yani, ik bedoel, kijk wat er van ons is terechtgekomen. Je moeder heeft het goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, niet daarom. Mijn moeder is liefdevol, dus ik weet dat ik in goede handen was als kind. Als ik kinderen had dan had ik ze ook zelf willen opvoeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |