SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haasten yapiyomquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe zijn je koekjes gelukt, stimo? Show me a pic.
& Ik ga vandaag ook bakken.
Hhhh, ik was inslaap gekukeld met de laptop op me. Elhamdullilah was hij niet gevallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Horen wie het zegt. Ik ben interessante dingen aan het lezen
Bij een vriend was dat gebeurd, keek zo film op zijn laptop, wanneer hij wakker werd draaide hij zich om. Laptop gevallen en kapotquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, ik was inslaap gekukeld met de laptop op me. Elhamdullilah was hij niet gevallen.
Je ging even ontbijten daar?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat weer terug naar de luchthaven voor de terugvlucht.
Alweer terug naar NL?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat weer terug naar de luchthaven voor de terugvlucht.
Hhhhhh, aw. Echt hard.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij een vriend was dat gebeurd, keek zo film op zijn laptop, wanneer hij wakker werd draaide hij zich om. Laptop gevallen en kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb interessante stukken gelezen omtrent islam, moet ik sturen. Al gedaan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je ging even ontbijten daar?
#livingontheedge
Alweer terug naar NL inderdaad. Ik heb net een begrafenis bijgewoond.quote:
Waarom koop jij blazers als je in een abaya rond loopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:59 schreef Crip het volgende:
Helemaaaaaaaaaaaal fit. Was lekker om 6 uur wakker.. ontbeten en naar de stad geweest lekker vroeg. Leuke blazertjes gekocht en in stilte in de supermarkt rond gekeken.. daarna gekookt. Alleen zijn is echt lekker. Was zo'n broeder in de stad trouwens.. echt awkward. Ik stond op zijn jellaba en hij stond op mijn abaya vielen we bijna allebei op onze bekken.
Gewoon even weer too much information over mijn leven.
Gecondoleerd. Mekani cennet olsun.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Alweer terug naar NL inderdaad. Ik heb net een begrafenis bijgewoond.
Mag ik geen normale kleding kopen omdat ik en abaya aan heb? Vond ze mooi, komt altijd goed uit voor vrouwenfeesten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom koop jij blazers als je in een abaya rond loopt.
Allah ej rahmo/rahmha. Veel sterkte.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Alweer terug naar NL inderdaad. Ik heb net een begrafenis bijgewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |