Het gaat heel snel! De oudste van mijn zusje is 9,5 en ik vind hem ook zo groot al. Zo leuk, zo'n grote knul!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:09 schreef lily het volgende:
dank dank![]()
gaat snel heh
Ben ook wel benieuwd naar het 10 minuten gesprek van dochter. Ze is in januari begonnen in groep 1 en had toch even wat opstartproblemen.
1.80quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef lily het volgende:
Ja, 1.80m lang, haar boven zijn lip en baard in de keel maar wilde wel nog graag slingers
Ze durfde niet naar de wc.
Ze vond het een beetje eng, zo'n grote groep (die al een tijdje samen is)
De dag duurde lang (bij thuiskomst viel ze gelijk voor uren in slaap)
Ik heb haar vrij snel weer een week thuisgehouden want ze was gewoonweg te moe. Ik denk dus ook niet dat ze de cito heeft meegemaakt want die nemen ze in januari af dus zal ze meedoen met die van juni.
Ik verwacht leertechnisch geen problemen trouwens want ze is heel open en pienter verder maar moest erg wennen aan het hele ritme blijkbaar ja.
Awwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef lily het volgende:
Ja, 1.80m lang, haar boven zijn lip en baard in de keel maar wilde wel nog graag slingers
Ja, ze is wel gewend nu maar wel nog wat chagrijnig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ach gos, je meisje. Het is ook wennen, natuurlijk, zo'n grote groep, andere structuur, iedere dag. Nu gaat het wel beter, is ze meer gewend?
Heel verschil idd,sleutels hebben ze hier sinds 2,5 jaar echt zo'n slik moment weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:20 schreef livelink het volgende:
Lily, gefeliciteerd!! Ik moet soms echt ook wennen aan het feit dat ik ineens zo'n groot meisje heb, die mascara opdoet en uren aan het tutten is met kleren en nagellakjes en haren en zo.
En die elke middag en avond met haar vriendjes en vriendinnetjes op de skatebaan rondhangt.
En gisteren heb ik een huissleutel voor mijn jongste laten bij maken. Dat vond ik ook wel een hele stap, dat hij zijn eigen sleutel heeft...
Wat een verschil dan met de jongste van Cookien Lilly en met L. en S. die net aan het begin van hun schoolloopbanen staan.
Mijn jongste niet, die heeft niet eens een mobiel. De oudste heeft sinds januari een iphone. We hebben de oude van mijn broer overgenomen en die aan haar gegeven voor haar verjaardag. En eerlijk is eerlijk, sindsdien is ze wel vergroeid met haar mobiel. Ze heeft er voor haar gevoel ook zo lang op moeten wachten. De volgende stap is een Facebook-account, maar daar moet ze nog tot na de zomervakantie op wachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:28 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heel verschil idd,sleutels hebben ze hier sinds 2,5 jaar echt zo'n slik moment weer.
Leven die van jou ook met hun mobiel aan zich geplakt ?
yayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef Cooki het volgende:
[ afbeelding ]
Mn jongste maakte zich gisteren klaar voor zn eerste echte schooldag
Die heeft zoonlief sinds kort, een paar vrienden wonen ver weg. Moet zeggen dat ik hem er amper op zie eigenlijk, hij speelt wel eens een spel maar echt iets posten nog niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn jongste niet, die heeft niet eens een mobiel. De oudste heeft sinds januari een iphone. We hebben de oude van mijn broer overgenomen en die aan haar gegeven voor haar verjaardag. En eerlijk is eerlijk, sindsdien is ze wel vergroeid met haar mobiel. Ze heeft er voor haar gevoel ook zo lang op moeten wachten. De volgende stap is een Facebook-account, maar daar moet ze nog tot na de zomervakantie op wachten.
jongste een half uurtje langer op laten blijven en samen de dag doorpraten zodat hij rustiger wordt en rustiger in kan slapen??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef livelink het volgende:
Wat zijn de bedtijden voor de wat grotere kinderen hier? Mijn oudste (12 jaar) gaat rond 21.00 naar bed en slaapt meestal om 21.30 en de jongste (10 jaar) gaat om 20.00 naar bed, maar slaapt helaas meestal pas rond 21.00
Oudste (12) gaat hier om 21.00 zn tas inpakken, douchen en dan naar bed, meestal 21.30 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef livelink het volgende:
Wat zijn de bedtijden voor de wat grotere kinderen hier? Mijn oudste (12 jaar) gaat rond 21.00 naar bed en slaapt meestal om 21.30 en de jongste (10 jaar) gaat om 20.00 naar bed, maar slaapt helaas meestal pas rond 21.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |