abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 14:28:46 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_137345464
Beter dan 30 lessen mee het water in moeten :'(
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 14:29:41 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137345482
en bij ons was trouwens de hinderlijke zwembadmoeder een zwembadvader met 3 kinderen.
iedere keer zat hij weer te vertellen over alle zwangerschappen en bevallingen van zijn vrouw.
echt schijtziek werd ik daarvan. dat vrouwen het nodig vinden om jan en alleman met dat gezeur lastig te vallen oké, maar een MAN! :X

ik heb het nooit nodig gevonden om wildvreemden te laten delen inmijn bevallingstoestanden
pi_137345529
Hier mag dat ook niet, je mag ze afleveren bij de badmeester en na 5 minuten moeten alle ouders weg..5 minuten voor t einde mogen alle ouders weer binnen en mogen ze laten zien wat ze die les hebben geoefend. Ideaal! en de zwemleraar is van het type niet janken doen! en dat heeft die van mij ook wel nodig :)

en empatisch vermogen is inderdaad wel fijn mignonne!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 14:32:58 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137345578
voordat ik iedereen hier over me heenkrijg: ik heb het over vreemden dus he?
gelukkig staan hier de bevallingsverhalen in een speciaal topic, (wat ik dus ook altijd skip, gewoon omdat het mijn ding niet is) ik hoef gewoon niet alles in geuren en kleuren te weten (en ook bevallingsvideo's heb ik altijd aan me voorbij laten gaan. ik heb ook geen beeldmateriaal van mijn eigen bevalling, ik moet er niet aan denken :X )
  maandag 3 maart 2014 @ 14:33:46 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137345603
Oh nee, ik moest wel blijven. Want 15 km verderop. En hier in het durp. Was maar 20 minuten dus ook niet de moeite van naar huis gaan.

Ik ging altijd lezen. Heerlijk! Maar ja, tot die ene keer dus. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_137345670
Kim gaat morgen voor het eerst naar de nieuwe zwemles. Ben nu al benieuwd naar de andere ouders! :P
pi_137345721
als ik dit soort verhalen hoor ben ik zo blij dat mijn man de zwemles voor zijn rekening neemt zodat hij gelijk kan sporten!
  maandag 3 maart 2014 @ 14:39:13 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_137345753
Andere ouders zaten ook gewoon in het water :+
  maandag 3 maart 2014 @ 14:40:02 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_137345776
Daarna, toen de kinderen zonder ouders gingen, was er wel zo'n terror mom die vanaf de kant nog instructies gaf.
pi_137345829
Bij ons kan je mee gluren via een camera. Alleen heb je zo'n 40 minuten nodig om te ontdekken wie nou jouw kind is (zo onscherp), maar goed het idee is er ;).
Maar ze hebben nu de mogelijkheid om de eerste les als er diplomazwemmen is geweest (eens in de 6 weken ongeveer), het eerste stukje van de les, langs de kant mee te mogen kijken.
Ach, ik ben er tot de zomervakantie even vanaf, daarna begint het feest voor de jongste ;).

Ze had het leuk gehad op school, alleen het afscheid nemen vindt ze nogal lastig, dan zie ik dat lipje trillen en dan kan ik maar beter maken dat ik weg ga, anders wordt het alleen maar lastiger. Terwijl ze het echt wel naar haar zin heeft. Gaat ook wel weer over en ik stop wat reservekusjes in haar zak, dat helpt hier ook ;).
Fake it till you make it...
pi_137346385
bij ons mag je er bijblijven en dat doen al die andere moeders dus ook. ik niet. juffie acht het niet nodig en tis voor ravi strontvervelend om 3 kwartier stil op een stoeltje te mogen zitten (want in het hotelzwembadje hier verderop, dus je zit letterlijk allemaal aan de rand van het zwembad eromheen, dus die mag van mij echt niet los daar!)

we redden het psies om ff wat boodschapjes te doen ofzo en hij mag ook in de kinderspeelkamer van het hotel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 3 maart 2014 @ 15:54:31 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_137348010
Moonah, hoe schattig! O+
pi_137491872
Gos, Moonah! O+

L is vies van me. :') Gisteren in de Efteling nam ik een slokje van dr appelsap. Ze heeft de rest van de dag dat flesje geweigerd.

En net hoefde ze geen hapje van mijn ijsje (haar lievelingsijsje) want 'ieuw ril gets daar zit jouw spuug aan!'

Ik zal r binnenkort eens wat bevalfoto's laten zien. :P
pi_137492288
Wij zitten dus wel braaf elke week in het zithok.
Op zondag is hier alles dicht (behalve in het toeristen seizoen :') ) dus we kunnen toch niets anders.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:00:45 #165
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_137492290
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:45 schreef -Spring het volgende:
Ik zal r binnenkort eens wat bevalfoto's laten zien. :P
Ze heeft geen borstvoeding gehad? >:)
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2014 @ 19:07:45 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137492668
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:00 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ze heeft geen borstvoeding gehad? >:)
Dat heb ik r idd al verteld. :D
pi_137498174
Hihihi, die L.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:09:36 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_137510164
Pfff, mijn kind is in een volgende fase beland geloof ik. Kusjes zijn op rantsoen, ik mag niet meer in zijn O+ billetjes O+ knijpen en hij wil een hanekam.
Ik moet er een beetje aan wennen.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:11:57 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_137510197
Oh ja, en alles moet 'stoer' zijn. :D
Heb ik nieuwe broeken gekocht (want groeit weer enorm!). Zit er zo'n armbandje bij met een doodskop.
"Mam! Mag ik die ook in bed aan? En onder de douche? En naar school? Ik voel me er zó stoer mee". :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:26:48 #171
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_137519079
Ja want grote, stoere mannen dragen hun armbandjes allemaal in bed. En onder de douche. En naar sch.... oh wacht ;)

En verder gaat het - bij veel kinderen tenminste - wel weer over :Y Mijn oudste was altijd erg tegen openbare tekenen van affectie (terwijl ze thuis de halve dag op m'n schoot zit (1.71 m, ja....) of om m'n nek hangt, maar bij het afscheid van het laatste schoolkamp deed ik erg m'n best om zo cool mogelijk te doen.... blijft ze maar terugkomen, tot drie keer toe O+ Groot zijn verveelt snel, geloof ik.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:38:04 #172
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_137542522
Mijn oudste is gelukkig nog steeds niet bang om mij in het openbaar te knuffelen.

Mijn jongste is aan het spelen met een jongetje uit de buurt. Ik ken het jochie niet zo goed, hij is meegekomen met het vaste vriendinnetje waarmee mijn jongste altijd speelt. Nou merkte ik dat de spanning tussen de twee behoorlijk aan het oplopen was en voordat het uit de hand zou lopen greep ik dus even in. Dus mijn kind begint te roepen dat het komt omdat hij gewoon vreselijk gestressed raakt van die jongen en zegt daarna braaf dat het hem spijt dat hij zo vervelend deed.
Zegt dat jochie: 'geeft niet, ik krijg heel vaak te horen dat ik andere mensen gestressed maak'. Mijn hart brak gewoon even.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 9 maart 2014 @ 15:51:34 #173
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_137546103
Ach gos :) Voor allebei, trouwens. Misschien wordt het wel een goed stel, als ze eenmaal aan elkaar gewend zijn.
  zondag 9 maart 2014 @ 17:06:10 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137548536
dat vriendinnetje heeft gewoon een zwak voor bijzondere jongens. ;)
in de haak.
  zondag 9 maart 2014 @ 17:10:46 #175
386633 Adnap
I love Life !
pi_137548680
Hier knuffelen ze niet meer in het openbaar, maar thuis nog steeds. Ook gewoon even tegen je aan zitten op de bank gelukkig nog wel. Maar meisjes zijn ook in beeld, dat vind ik wel erg leuk. Benieuwd waar ze voor vallen, wie ze meebrengen ...hele nieuwe fase
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 9 maart 2014 @ 17:11:34 #176
386633 Adnap
I love Life !
pi_137548706
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef livelink het volgende:
Mijn oudste is gelukkig nog steeds niet bang om mij in het openbaar te knuffelen.

Mijn jongste is aan het spelen met een jongetje uit de buurt. Ik ken het jochie niet zo goed, hij is meegekomen met het vaste vriendinnetje waarmee mijn jongste altijd speelt. Nou merkte ik dat de spanning tussen de twee behoorlijk aan het oplopen was en voordat het uit de hand zou lopen greep ik dus even in. Dus mijn kind begint te roepen dat het komt omdat hij gewoon vreselijk gestressed raakt van die jongen en zegt daarna braaf dat het hem spijt dat hij zo vervelend deed.
Zegt dat jochie: 'geeft niet, ik krijg heel vaak te horen dat ik andere mensen gestressed maak'. Mijn hart brak gewoon even.
In elk geval begrepen ze beide wel wat jij zag en voelde, nu de kunst om een fijne modus te vinden voor hen.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 9 maart 2014 @ 17:34:43 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_137549548
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:06 schreef trui het volgende:
dat vriendinnetje heeft gewoon een zwak voor bijzondere jongens. ;)
Gek, zo had ik het nog niet gezien. Maar inderdaad, dat meisje is goud waard. Zo fijn dat er iemand is met wie hij altijd kan spelen en waarmee het eigenlijk bijna nooit fout gaat. En het is echt zo'n meisje dat ook van Nerf-gevechten, in bomen klimmen, hutten bouwen en wilde spelletjes op de trampoline houdt.

Het andere jongetje is niet zo veel later na mijn post naar huis gegaan, maar gelukkig dus niet op een vervelende manier.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar zondag 9 maart 2014 @ 17:40:42 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137549783
quote:

geen idee of ik nu echt emotioneel incontinent ben, maar ik krijg hier zo'n :') gevoel van (in de goede zin) O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_137557532
quote:

Ik vind het dan ook wel weer "mooi" dat dat jochie dat dan zo luchtig op kan nemen. En ook dat jouw jongste wel kon vertellen wat die spanning gaf. In dat opzicht zou het misschien best wel een goede combi zijn als ze elkaar wat beter kennen. Die van jou kan het aangeven en dat andere jongetje kan het blijkbaar ook wel hebben als dat gezegd wordt.
Al vind ik het dan wel sneu als hij het blijkbaar zo vaak te horen krijgt :{.
En dat vriendinnetje is volgens mij goud waard O+
pi_137576483
Mag ik er even een 'jeukterm' ingooien?

Volgens de boekjes, sites er tests is L hartstikke hoogsensitief.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:46:13 #181
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_137576523
Als je die lijsten moet geloven is iedereen hoogsensitief. Of hersendood :')
Ik geloof er niet zo in :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 11:54:09 #182
5428 crew  miss_sly
pi_137576760
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:44 schreef -Spring het volgende:
Mag ik er even een 'jeukterm' ingooien?

Volgens de boekjes, sites er tests is L hartstikke hoogsensitief.
Is ze getest? Waarom?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137577215
:D

Ik vraag me af in hoeverre het echt een psychologische benaming is. Ik lees her en der dat het ergens in de jaren 70 voor het eerst door een psycholoog is omschreven. Heel rationeel. Maar daarna is het overgenomen door de zweefteverij die er indigo- en nieuwetijdskinderen van hebben gemaakt.

L is extreem gevoelig. Over teleurstellingen kan ze zich nauwelijks heenzetten, ze kan intens verdrietig zijn door een afwijzing en na een paar uur in een drukkere omgeving is ze helemaal gesloopt en trekt ze zich zo twee uur alleen terug. Ook trekt ze zich (klein) leed van anderen heel erg aan. Nu hebben veel kinderen dat natuurlijk, maar als ik L vergelijk met kinderen uit onze omgeving is het bij haar wel héél extreem.

En ik vind het soms lastig om daarmee om te gaan. Niet met haar zelf, maar om de juiste aanpak te kiezen. Andere ouders hoor ik bijv vaak best streng of 'hard' tegen hun kinderen praten. en dan valt me op hoe anders ik dat aanpak. Omdát ik heb gemerkt dat dat bij L niet werkt. Die gaat júist helemaal over de flos bij onvoldoende begrip, troost of genegenheid.

ik vraag me dan best wel eens af of L zo'n miep is omdát ik voorzichtiger met r omga. Maar de hardere aanpak werkt bij haar juist averechts. Gisteren bijv. waren we met een hoop vrienden in de speeltuin. Kinderen van anderen die komen vertellen dat er iets is voorgevallen, krijgen van hun ouders een aai en dan de mededeling dat het nu heus wel goed is en dat ze nu maar weer lekker verder moeten spelen. Dat aansporen om weer te gaan hoef ik bij L echt niet te proberen. Na een aanvaring met een ander kind oid komt ze zeker een half uur bij me zitten om het erover te hebben en te knuffelen. Pas dan is ze er genoeg overheen om weer verder te spelen. En stimuleren om dat eerder te doen dan ze eraan toe is, werkt jùist niet.

Kortom, alles lijkt op haar gewoon véél meer indruk te maken dan op andere kinderen. En ik vind het wel eens lastig om te bepalen of ik daar goed mee omga. Of ik niet veel te soft ben een daar een soft kind me creëer.

En hoe jeukerig de term ook is, de 'opvoedaanpak' die omschreven staat bij kinderen die dezelfde eigenschappen als L hebben, geven me wel meer zelfvertrouwen om de 'softere' aanpak te blijven hanteren. Dan wijkt mijn aanpak maar af van die van anderen, dit is wat het beste werkt bij mijn 'hoogsensitieve' kind.
pi_137577276
Nee hoor, ze is niet getest. Hoeft ook niet wmb. :)
pi_137577444
Sorry, mss wat onsamenhangend. Zit mobiel en editten gaat ruk.

de essentie is dat ik zie dat L op veel 'emotionele' vlakken (ik kom niet op het woord) best afwijkt van leeftijdsgenoten. En mijn opvoeding (dus?) ook. En dat brengt me wel eens aan het twijfelen. Want wat is oorzaak en wat is gevolg?

als ik dan lees dat er veel kinderen zijn met precies die eigenschappen en dat de harde aanpak daar idd niet bij werkt, sterkt me dat wat in mn zelfvertrouwen. :)
pi_137577568
En ik merk dat ik me op voorhand al onwijs aan het verdedigen ben. Omdat ik het zelf zo'n ontzettende jeukterm vind. En zo 'hè fijn mijn kind heeft ook wat bijzonders.' Interessantdoenerij.

[ Bericht 23% gewijzigd door -Spring op 10-03-2014 12:44:01 ]
pi_137577597
Ik herken wel wat dingetjes van Chris erin. Dat voorbeeld van de speeltuin gebeurde hier ook regelmatig. Hij bleef bij me sippen en was moeilijk weer op gang te krijgen. Al is het niet zo sterk als bij L.
Maar met het ouder worden, wordt het allemaal beter. Dit was vooral vanaf 2-4/5. Ik denk dat het een combi is van het groter worden en meer begrijpen, in combi met een betere aanpak.
In groep 2 pakte hij ook zelf bewust makkelijke werkjes om alle indrukken te kunnen verwerken. Nu in groep 3 is dat niet meer nodig. Dus hier loopt het zo wel los.
pi_137577943
Dat zou best kunnen, Df. Ik hoop het!

weet je, ik zoek al best lang naar een verklaring voor L's gevoeligheid en ik kwam eigenlijk steeds weer op hoogsensitiviteit uit. Maar net als tf vond ik het maar dikke onzin en las ik die 'flauwekul' niet. Tot ik van het weekend besloot om toch maar eens eea te lezen en moest toegeven dat zeker 80% van de kenmerken op L van toepassing is.

eigenlijk maakt het natuurlijk ook geen zak uit of het wel of niet 'bestaat'. Feit is gewoon dat ze zich enorm veel dingen aantrekt. Het is alleen aan mij om daar goed mee om te gaan. En die hsp-sites kunnen daarbij best handig zijn, heb ik gemerkt.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 13:02:10 #189
5428 crew  miss_sly
pi_137578827
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:35 schreef -Spring het volgende:
Dat zou best kunnen, Df. Ik hoop het!

weet je, ik zoek al best lang naar een verklaring voor L's gevoeligheid en ik kwam eigenlijk steeds weer op hoogsensitiviteit uit. Maar net als tf vond ik het maar dikke onzin en las ik die 'flauwekul' niet. Tot ik van het weekend besloot om toch maar eens eea te lezen en moest toegeven dat zeker 80% van de kenmerken op L van toepassing is.

eigenlijk maakt het natuurlijk ook geen zak uit of het wel of niet 'bestaat'. Feit is gewoon dat ze zich enorm veel dingen aantrekt. Het is alleen aan mij om daar goed mee om te gaan. En die hsp-sites kunnen daarbij best handig zijn, heb ik gemerkt.
Het vetgedrukte is eigenlijk het enige echt belangrijke. En dat je dan op hsp-sites handige tips tegenkomt, is alleen maar fijn. Ik zou alleen het etiketje hoogsensitief voor L maar gewoon weglaten.

Hoe anderen met hun kinderen (met en zonder etiketjes) omgaan, is niet belangrijk, toch? Als jij manieren vindt/gevonden hebt die werken voor jullie, dan is het toch goed? En dat andere ouders het dan anders doen, is ook prima, als dat voor hen werkt.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:30:45 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_137583243
Aleen jullie kennen L als geen ander Spring en jullie weten hoe je met haar om kan gaan.
jullie manier jullie dochter!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 10 maart 2014 @ 17:53:30 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_137587325
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:35 schreef -Spring het volgende:

Nah, hier draait het toch om? Niet zo onzeker Spring! Ik denk dat je het hardstikke goed doet. Jij stemt af op de behoeften van je kind. Dat doet een goede opvoeder namelijk. ;)
pi_137591562
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 17:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, hier draait het toch om? Niet zo onzeker Spring! Ik denk dat je het hardstikke goed doet. Jij stemt af op de behoeften van je kind. Dat doet een goede opvoeder namelijk. ;)
Nou dat dus. En of daar dan wel of niet een "labeltje" aan hoort of past of wat dan ook, als jij op bepaalde sites informatie of handvatten vindt die jou daarbij helpen, zou ik ze gewoon gebruiken!

Ik herken bij I. ook wel een en ander, maar ik vermoed dat ze gewoon niet lekker in haar vel zit eigenlijk. Klaagt ook vaak over (buik)pijn en ik kan er niet de vinger op leggen. Morgen toch maar eens een bezoekje aan de huisarts, kijken of er iets te vinden is lichamelijk of dat we misschien toch eens moeten gaan kijken of ze wat begeleiding nodig heeft oid.
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 20:09:11 #193
5428 crew  miss_sly
pi_137592760
Ik had vandaag het rapport/10-minutengesprekje met de juf van S.
Ze doet het geweldig goed. Ze is altijd gezellig en vrolijk, knuffelt graag met juf, is heel leergierig en zuigt alles op als een spons. Ze wil heel graag meedoen met de werkjes van groep 2 en kan dat ook aan. Klinkt allemaal herkenbaar. Twee dingen die ik niet herkende: ze kan zich heel erg goed concentreren en ze ruimt heel erg goed mee op. Aangezien ze de Cito foutloos had gemaakt, gaat juf haar nog maar een beetje meer mee laten doen met de werkjes van groep 2.

Gelukkig speelt ze ook nog heel graag in de huishoek en de bouwhoek <3
pi_137599375
Miss_sly: Dat van dat opruimen dat hoorde ik ook... was niet zo herkenbaar ;).
Maar klinkt goed verder :D.

Wij hadden ook 10 minuten gesprekken. Op school alles goed. I. had alles ruim voldoende, doet goed mee. Weet bij werkjes precies wat ze moet doen. Kan ook heerlijk kletsen, maar weet ook wanneer dat mondje op slot moet. Juf had het idee dat ze lekker in haar vel zit :D.
Fijn dat het in elk geval op school lekker gaat, daar klaagt ze ook bijna nooit over buikpijn.
Morgen maar eens zien bij de huisarts, het zou ook maar zo kunnen dat ze toch nog wat last heeft van de onrustige tijd die we gehad hebben, 2 jaar terug. Ook al was het toen nog maar een ukkie.

Grote zus M. doet het ook prima. Zit met reken heel netjes. Met taal is er nu een plannetje en ze begint nu te ervaren dat niet alles maar vanzelf gaat (ook wel eens goed!). Enige puntje wat minder gaat is samen werken, dat is gewoon veel minder haar ding en ik denk dat dat het ook niet zal worden. Maar het is wel goed om te oefenen, want later is dat toch ook belangrijk...
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 07:37:13 #195
5428 crew  miss_sly
pi_137607598
Fijn dat het zo goed gaat met I. Wat vervelend van de buikpijn. Geen allergie voor bepaald voedsel?

Met M dus ook alles goed, fijn! Lastig dat samenwerken wat moeizamer gaat, maar met oefenen kan daar vast nog wel wat verbetering in zitten, denk ik?

Ik vond het toch spannend, dat naar S naar school ging in september en hoe het zou gaan. Zou ze mee kunnen komen? Zou het klikken met andere kindjes uit haar klas? Hoe zou de juf zijn?
Ik ben erg blij dat het gewoon allemaal erg goed gaat en ze het naar haar zin heeft ook.
pi_137607827
Dat is inderdaad zo ontzettend veel waard, miss_sly. Wat heerlijk dat het zo goed gaat.

Ik kan me de ellende met onze oudste nog zo goed herinneren die eerste jaren op school. Het was echt heel naar allemaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 08:06:30 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137607850
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 08:04 schreef lily het volgende:
Dat is inderdaad zo ontzettend veel waard, miss_sly. Wat heerlijk dat het zo goed gaat.

Ik kan me de ellende met onze oudste nog zo goed herinneren die eerste jaren op school. Het was echt heel naar allemaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 08:07:18 #198
5428 crew  miss_sly
pi_137607860
Gefeliciteerd lily! Wat een grote zoon heb je O+
pi_137607878
dank dank w/
gaat snel heh

Ben ook wel benieuwd naar het 10 minuten gesprek van dochter. Ze is in januari begonnen in groep 1 en had toch even wat opstartproblemen.
pi_137608188
gefeliciteerd lily *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')