Nou ben ik zeker niet jonger dan jij, maar bij mij was er in klas 6 (groepen kwam later pas) wel degelijk Cito eindtoets!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:35 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Oef. dat prikken is en blijft toch vervelend hè. Ik moet toevallig ook komende week met beide kinderen naar het ziekenhuis (R naar de orthopeed ivm heup en S naar de kinderarts ivm de hypo/suiker), maar gelukkig is dat verder zonder vervelende dingen.
Dat citovolgsysteem is ook iets van de laatste tijd, toch? Dat was in onze tijd nog niet hoor (oké, ik ben een stuk ouder, I know). Ik heb zelfs geen citotoets gehad in groep 8.![]()
mooi zo, ik had niet anders verwacht van jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Haha, we zullen zien. Als het goed is groeit ze er overheen. Ik maak me verder geen zorgen hoor.
Nee hoor, ik heb de citotoets in de 6de klas al gehad (1983).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef mignonne het volgende:
t zou me niet verbazen als mijn groep 8 ook een proefmodel was qua cito
ooooh toen was ik -1!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef lily het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de citotoets in de 6de klas al gehad (1983).
bejaardequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Ben vandaag met drie kleuters gaan zwemmen en ik voel me echt fysiek afgemat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |