Ja, ieder jaar dat ze ouder wordt, wordt de zweep een tikje dikker en mag ik iets harder slaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:50 schreef RegularShow het volgende:
kleuters zijn in feite mini pubers je moet gwn straffen als ze ongehoorzamen slotje
ieder jaar een riempje extra. ♡quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar dat ze ouder wordt, wordt de zweep een tikje dikker en mag ik iets harder slaan
met van die spikes eraanquote:
Ik dacht dat dat pas vanaf een jaar of zes kon?quote:
De oudste van Vicky is 8 he, die loopt voor met straffen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat pas vanaf een jaar of zes kon?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef Saffier het volgende:
[..]
De oudste van Vicky is 8 he, die loopt voor met straffen.
Ik ben zelf meer voor de eenzame opsluiting en water en brood. Dat zal het verschil wel zijn tussen jongens en meisjes op deze leeftijd?quote:
ja iddquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:30 schreef Saffier het volgende:
En als je puur op kalenderjaar kijkt, worden Vicky d'r oudste en mijn oudste dit jaar 9. Dan kunnen we ons nog wel wat meer veroorloven.
.
.
.
/sarcasme.
Nou ben ik zeker niet jonger dan jij, maar bij mij was er in klas 6 (groepen kwam later pas) wel degelijk Cito eindtoets!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:35 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Oef. dat prikken is en blijft toch vervelend hè. Ik moet toevallig ook komende week met beide kinderen naar het ziekenhuis (R naar de orthopeed ivm heup en S naar de kinderarts ivm de hypo/suiker), maar gelukkig is dat verder zonder vervelende dingen.
Dat citovolgsysteem is ook iets van de laatste tijd, toch? Dat was in onze tijd nog niet hoor (oké, ik ben een stuk ouder, I know). Ik heb zelfs geen citotoets gehad in groep 8.![]()
mooi zo, ik had niet anders verwacht van jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Haha, we zullen zien. Als het goed is groeit ze er overheen. Ik maak me verder geen zorgen hoor.
Nee hoor, ik heb de citotoets in de 6de klas al gehad (1983).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef mignonne het volgende:
t zou me niet verbazen als mijn groep 8 ook een proefmodel was qua cito
ooooh toen was ik -1!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef lily het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de citotoets in de 6de klas al gehad (1983).
bejaardequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Ben vandaag met drie kleuters gaan zwemmen en ik voel me echt fysiek afgemat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |