Disasters heb ik uitstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een brand het in jouw stad doet, met alles zo dicht op elkaar gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIslukte oogst door vroege winter of slechte zomer?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:43 schreef hugecooll het volgende:
Vaag hoe snel je food ineens omlaag kan gaan. De hele tijd netjes naar 20k toegewerkt, meestal iets erboven. Ik ga ff schijtenen toen ik terugkwam 6-7k
Hm zou ook nog kunnen. Ik heb maar wat storage gebouwd en nu ist weer okquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
MIslukte oogst door vroege winter of slechte zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaar 11 met fok seed.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef BurnaBoy het volgende:
Interessant, je bent niet naar het water gegaan nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaar 11 met fok seed.
Staat in de eerste post, is een map die wat meer fokkers spelen om te vergelijken hoe verschillend mensen dezelfde map aanpakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Elke trading post heeft zijn eigen lijst van merchants en een eigen timer voor wanneer de volgende komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef Kikopuz het volgende:
(met 1k venison krijg ik 3k ander voedsel etc) en je kan iedereen gewoon een uitkering geven
Was ik mee bezig, die trader vraagt zoveel steen dat ik daar wat mee wacht. En vissers zijn het niet echt waard je kunt dat ook afvangen met hunter/gatherer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Interessant, je bent niet naar het water gegaan nog?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:56 schreef BurnaBoy het volgende:
waarom heb je al drie steengroeves en twee mijnen in jaar 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaar 11 met fok seed.
Als je ze op pauze zet kosten ze wel al resources.In the coolest little capital of the world
Niet als je ze plaatst en dan direct op pauze zet. Dan worden er nog geen resources naartoe gebracht, maar wel de plaatst gereserveerd. Ik doe dat meestal ook met mijnen, omdat die moeilijker te plaatsen zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
waarom heb je al drie steengroeves en twee mijnen in jaar 11?
Als je ze op pauze zet kosten ze wel al resources.
15 euro via de site v/d ontwikkelaar of HB store (en dan krijg je er ook nog een drm vrije versie bij)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:20 schreef RickoKun het volgende:
Jullie enthousiasme intigreert mij (fuck spelling). Misschien eens gaan kopen.
Hoeveel euroknakkers is dit spel?
Is het al af?
Je kan het kopen op volgende sites:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:20 schreef RickoKun het volgende:
Jullie enthousiasme intigreert mij (fuck spelling). Misschien eens gaan kopen.
Hoeveel euroknakkers is dit spel?
Is het al af?
Er zitten nog enkele bugs in, maar ik vermoed dat er binnenkort wel een patch zal komen. Het is een dev alleen, dus veel werk om alle crashes te onderzoeken in te fixen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef mschol het volgende:
en ja het is af (dus geen early access ofzo)
ook via https://www.humblebundle.com/store/p/banished_storefront te koop, voor ¤14,99quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan het kopen op volgende sites:
Steam Store: 18.99 ¤
Shining Rock Software website (developer site): $19.99 (via paypal 15¤ ongeveer)
gog.com: $19.99
Beste is via de Shining Rock Software website. Daar krijg je een DRM-free versie én een Steam key.
mja, bugs kunnen natuurlijk altijd erin zitten.. het ging er nu even om dat het geen early access wasquote:[..]
Er zitten nog enkele bugs in, maar ik vermoed dat er binnenkort wel een patch zal komen. Het is een dev alleen, dus veel werk om alle crashes te onderzoeken in te fixen.
Had ik daar maar aan gedacht.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:18 schreef Kikopuz het volgende:
Net een brand gehad.
Schade: 1 huis
Slachtoffers: geen
Hell yeahWeet niet of het geluk was maar: Gewoon de omliggende woningen/gebouwen ontruimen (verwijderen, zonder echt te verwijderen) en zoveel mogelijk laborers aanstellen (ik had er 40) om de brand te blussen. Met prioriteit natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |