volgens de tutorial lopen ze daar sneller opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:11 schreef Furdinand het volgende:
Heeft het trouwens veel nut om de paden te upgraden naar steen? Of is het meer esthetisch
En dat wist ik dus nog niet, misschien zijn meerdere mensen daarvan niet op de hoogte. En als je wel builders hebt dan zetten die het ook neer btw.quote:Laborers zetten alle spullen klaar, builders bouwen alleen maar. Dus ik snap je tip niet.
Begraafplaats? Gathering?quote:Hoe maak je, je volk happy?
Hospitaal bouwen. worden ze iig apart gezet en worden het er niet meerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:16 schreef yamiown het volgende:
Al 4 jaar last van Influenza...
Het aantal mensen dat sterft valt mee, maar de epidemie gaat maar niet weg...
Edit: Was ik eindelijk terug naar 3 zieken, is het nu weer 12...
Had ik idd, en iedereen werd er behandeld maar het werden er toch meer, na 6 jaar en slechts 4 doden was het weg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Hospitaal bouwen. worden ze iig apart gezet en worden het er niet meer.
Banished gebruikt amper je pc.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:47 schreef emokid het volgende:
Is de game veeleisend qua specs? Ik draai op mijn laptop met een integrated graphics chip Civ 5 op low-medium; maar moet dat wel bekopen met een processor heat van 80 graden. Hoe verhoudt Banished tot Civ 5?
Hoeveel inwoners heeft je stad nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:59 schreef Jump het volgende:
Hmmm, telkens die dilemmas voor die nomads he. Nu staan er weer 43 voor de deur. Enerzijds wil ik ze wel aanvaarden,anderzijds dan weer niet.
Dat was 256, maar na 300quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:06 schreef yamiown het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners heeft je stad nu?
Staat in eerste post van topic hier.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Staat in eerste post van topic hier.
Dat is wel leuk om te zien, ik heb een paar inwoners meer maar heb toch een heel anders gebouwd stadje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Jump het volgende:
Dat was 256, maar na 300En ze hebben terug ziektes meegebracht...
Voorlopig alles genoeg op voorraad, enkel nog een boarding house erbij plaatsen.
Ik ben benieuwd hoe een brand het in jouw stad doet, met alles zo dicht op elkaar gebouwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat was 256, maar na 300En ze hebben terug ziektes meegebracht...
Voorlopig alles genoeg op voorraad, enkel nog een boarding house erbij plaatsen.
[ afbeelding ]
Ik had ook brand.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een brand het in jouw stad doet, met alles zo dicht op elkaar gebouwd.
Disasters heb ik uitstaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een brand het in jouw stad doet, met alles zo dicht op elkaar gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |