Alcohol is altijd de oplossing.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:07 schreef JCPepino het volgende:
Tavern werden ze bij mij in ieder geval erg blij van, maar kan zijn dat mijn voedsel zo eenzijdig was dat alcohol DE oplossing was bij mij
Townhall bouwen en wachten. Meer is het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef prefix1 het volgende:
hoe krijg je nomads? me stad heeft nu genoeg voedsel en ben flink babys aant fixe haha
Dan accepteert die merchant geen food (vissen valt ook onder food) dus dan zal je een ander soort goederen aan moeten bieden, zoals tools, firewood e.d.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:46 schreef einschtein het volgende:
Ik heb vissen en food in mijn trading dock, nu komt de merchant met 6 schapen maar kan ik de vissen en food niet selecteren om ervoor in te ruilen.
Wat moet ik dan doen?
Je trading post moet aan water zitten dat verbonden is met de grote rivier. Ook al is dat via een kleine rivier ertussen. Een rivier dat niet aan de grote rivier hangt gaat niet werken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef Typisch het volgende:
Trading post neer gezet, nu maar wachten op een merchant dan.
Maakt het nog uit waar je gaat zitten met je vissers trouwens (groter meer = meer vissen?)? Aangezien je je trading post ook niet aan open wateren hoeft te zetten.
Hm, daar had ik niet zoveel van.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Townhall bouwen en wachten. Meer is het niet.
[..]
Dan accepteert die merchant geen food (vissen valt ook onder food) dus dan zal je een ander soort goederen aan moeten bieden, zoals tools, firewood e.d.
Ja, dan kan het hard gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:04 schreef Jump het volgende:
Crisis juist op tijd kunnen opvangen, zonder tools vallen is een ramp:
[ afbeelding ]
Been there.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:04 schreef Jump het volgende:
Crisis juist op tijd kunnen opvangen, zonder tools vallen is een ramp:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt het nog uit waar je gaat zitten met je vissers trouwens (groter meer = meer vissen?)? Aangezien je je trading post ook niet aan open wateren hoeft te zetten.
Jep en houd er rekening mee dat die cirkels elkaar niet overlappen. Had eens 2 visserijen (8 vissers) naast elkaar gezet met elk een productie van 400 vissen. Toen heb ik één van die visserijen verplaatst en toen hadden ze afzonderlijk 1k+ productie, soms net eronder, soms rond de 1.2k.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor je vissers geldt de regel dat hoe meer water in de cirkel hoe meer vangst, je kan een visser plaatsen op een kleine rivier, maar verwcht geen grote vangst.
nog geen lege pasture waar cattle of sheep geselecteerd staat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:20 schreef Bart het volgende:
Waarom kan ik mijn cattle en sheep niet splitten? Kippies wel gewoon gesplit, maar de andere lukt niet.
Uiteraard. En ook al een poppetje eraan toegewezen. En gewoon 5/5 koeien in een wei, en 7/7 schapen in een wei. Lege wei is ook groot genoeg. Maar split-knop blijft onklikbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nog geen lege pasture waar cattle of sheep geselecteerd staat?
Laborers zetten alle spullen klaar, builders bouwen alleen maar. Dus ik snap je tip niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:32 schreef JCPepino het volgende:
Dikke tip trouwens, als je geen builders vrijgeeft zetten ze wel alle spullen klaar zoals stone en logs
Koeien kan ik ook niet splitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:20 schreef Bart het volgende:
Waarom kan ik mijn cattle en sheep niet splitten? Kippies wel gewoon gesplit, maar de andere lukt niet.
schapen wel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Laborers zetten alle spullen klaar, builders bouwen alleen maar. Dus ik snap je tip niet.
[..]
Koeien kan ik ook niet splitten.
Die heb ik nog niet, maar m'n kippen kon ik wel splitten maar de koeien (even gekeken na je klacht) kan ik ook niet splitten. Geen idee of dat bug is of dat ik iets vergeet (size van field oid) maar knopje is zwart.quote:
Kan met DX11 te maken hebben, las gisteren daar iets over op hun forum inclusief de oplossing om te switchen naar DX9.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:49 schreef Q. het volgende:
Hij wil niet meer opstarten.
[ afbeelding ]
Misschien moet je eerst een bepaald aantal hebben ofzo.. Ik heb net nog 25 schapen verdeeld over twee pastures.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard. En ook al een poppetje eraan toegewezen. En gewoon 5/5 koeien in een wei, en 7/7 schapen in een wei. Lege wei is ook groot genoeg. Maar split-knop blijft onklikbaar.
Het verwijderen van Menu.msc heeft het crash-probleem opgelost maar nu kan ik mn savegame (50+ jaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan met DX11 te maken hebben, las gisteren daar iets over op hun forum inclusief de oplossing om te switchen naar DX9.
EDIT: http://www.shiningrocksof(...)l-error-has-occured-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |