Ik combineer het gewoon heel goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:49 schreef BlaZ het volgende:
Meestal woont dan 1 van de farmers wat verder weg. Geen idee verder, ik gebruik gewoon een paar honderd schapen als voedselvoorziening.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wonen je boeren te ver weg? Dit zorgt er voor dat ze te ver moeten lopen en dat ze dan minder productief zijn.
Nee, m'n farmers wonen allemaal even dichtbij in huizen die ik rond m'n akkergebied heb gebouwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:49 schreef BlaZ het volgende:
Meestal woont dan 1 van de farmers wat verder weg. Geen idee verder, ik gebruik gewoon een paar honderd schapen als voedselvoorziening.
Het gaat meer om de affwisseling die je mensen hebben. Maar dat kan je dan geloof ik weer opvangen met de herbalist. Echt duidelijk is het eigenlijk nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef Bart het volgende:
Maakt het nou nog uit wat je verbouwt? Graan/aardappels/mais, boeit het wat?
met één soort voedsel worden ze sneller ziek of zo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het gaat meer om de affwisseling die je mensen hebben. Maar dat kan je dan geloof ik weer opvangen met de herbalist. Echt duidelijk is het eigenlijk nog steeds niet.
gaat hun health van omlaag ja. Kan je vooral goed zien als je net begint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:10 schreef Bart het volgende:
[..]
met één soort voedsel worden ze sneller ziek of zo?
Dit ziet er wel efficiënt uit. Dat is inderdaad een goed idee om huis dichtbij de velden te plaatsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:06 schreef Sejt het volgende:
Nee, m'n farmers wonen allemaal even dichtbij in huizen die ik rond m'n akkergebied heb gebouwd.
Dit jaar gaat het echter iets beter. Bonen doen het nog steeds erg goed.
Naar mijn weten zijn je mensen gelukkiger als ze meer afwisseling in eten hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het gaat meer om de affwisseling die je mensen hebben. Maar dat kan je dan geloof ik weer opvangen met de herbalist. Echt duidelijk is het eigenlijk nog steeds niet.
Heeft ook met je health te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn je mensen gelukkiger als ze meer afwisseling in eten hebben.
tnx!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
gaat hun health van omlaag ja. Kan je vooral goed zien als je net begint.
Een markt zorgt er voor dat hij alles binnen krijgt (de vendor gaat naar alle barns toe met zijn kruiwagen (kan ook meer mee nemen) zodoende dat je mensen zelf dat niet hoeven te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:19 schreef Drebbelman het volgende:
Hebben ze eigenlijk behoefte aan een markt als er een storage barn en firewood-veldje dichterbij is?
dat weet ik, maar gaan mensen ook echt naar de markt als ze ook eten uit de storage barn kunnen halen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
Een markt zorgt er voor dat hij alles binnen krijgt (de vendor gaat naar alle barns toe met zijn kruiwagen (kan ook meer mee nemen) zodoende dat je mensen zelf dat niet hoeven te doen.
Waarom denk je dat je Markt een radius heeft? Die radius gaat naar die markt toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
dat weet ik, maar gaan mensen ook echt naar de markt als ze ook eten uit de storage barn kunnen halen?
ofwel, als ik een paar huisjes bij verafgelegen boerderijen en forester hut/woodcutter heb, zijn die mensen dan zelfvoorzienend of gaan ze alsnog een extreem lange wandeling naar de markt maken dan?
Nu weet ik wat of die herdsman aan het doen was. Helemaal aan de zijkant van de map ligt er iets. En de 2 nieuwe herdsman zijn er ook helemaal naar toe gelopen...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heeft ook met je health te maken.
voedsel teller staat op over de 17k (en dan zit er waarschijnlijk nog een 5000 in men tradepost).
Gaat er net een gast dood door honger... Geen idee wat of die gedaan heeft. (ergeste is nog dat hij naast de beans velden zit ook nog ook..
goed punt lol.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je Markt een radius heeft? Die radius gaat naar die markt toe.
je moet ze wel indelen als bouwers;)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
Waarom bouwen mijn inwoners in het begin niks? Ik zuig er blijkbaar heel hard in, ze bouwen niet eens een huisje als ik ze dat vraag.
Dat doe ik uiteraardquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:53 schreef prefix1 het volgende:
[..]
je moet ze wel indelen als bouwers;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |