abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137103982
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:34 schreef IbanMayo het volgende:

[..]

Jouw tekst onder username _O_
jij _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_137103987
Basketbal _O_
  Forum Admin maandag 24 februari 2014 @ 20:35:02 #128
35723 crew  GGMM
pi_137103992
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

jij_O_
._O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 24 februari 2014 @ 20:35:05 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137103996
Basketball of rugby. Bijna hetzelfde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137104001
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

._O_
Faal.
pi_137104002
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Basketbal _O_
dit
  Redactie Sport maandag 24 februari 2014 @ 20:35:11 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137104003
Curling _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_137104005
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

._O_
Hahaha
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Redactie Sport maandag 24 februari 2014 @ 20:35:21 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137104014
Rugby International.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 februari 2014 @ 20:35:23 #135
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_137104017
Rugby International?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Forum Admin maandag 24 februari 2014 @ 20:35:24 #136
35723 crew  GGMM
pi_137104018
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Faal.
.. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 24 februari 2014 @ 20:35:31 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137104022
Oh. Bij gebrek aan beelden gaan we nu maar rugby laten zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 24 februari 2014 @ 20:35:51 #138
35723 crew  GGMM
pi_137104040
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
Oh. Bij gebrek aan beelden gaan we nu maar rugby laten zien.
Je bent weer extra knorrig vandaag.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 24 februari 2014 @ 20:35:51 #139
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_137104041
Rugby International
pi_137104049
Bedankt René, goed verhaal.
pi_137104054
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
Oh. Bij gebrek aan beelden gaan we nu maar rugby laten zien.
Dit had Feyenoord zondag wel geholpen he
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 20:36:18 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_137104058
Doen ze bij ijshockey ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport maandag 24 februari 2014 @ 20:36:27 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137104064
Dit boeit echt niemand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 februari 2014 @ 20:36:28 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137104065
Die beelden zijn gemanipuleerd door de joodse media.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 24 februari 2014 @ 20:36:31 #145
35723 crew  GGMM
pi_137104069
Ah, elektronische hulpmiddelen discussie 385738.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport maandag 24 februari 2014 @ 20:36:43 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137104075
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:36 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dit had Feyenoord zondag wel geholpen he
Dat hakt er flink in in Rotterdam-zuid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 februari 2014 @ 20:36:45 #147
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137104076
Hoi
graag op anoniem
  maandag 24 februari 2014 @ 20:36:52 #148
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_137104082
Wat René zegt klinkt leuk, maar zelfs over dat moment van gister bestaat nog twijfel of Castaignos wel of niet hinderlijk buitenspel staat.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_137104086
Videobeelden zullen door de arbitrage niet worden gebruikt zolang Blatter de baas is bij de Fifa.
[b]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:[/b]
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:36:57 #150
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_137104087
Ook met de beelden was er nog discussie geweest bij Twente-Feyenoord.
Snelle Egel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')