Dikke onzin.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat me je uit de droom helpen: dat is hier ook cultuur...
Dat is wel een stuk minder duur geworden met al die werklozenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oja alle werkende mensen 1000 euroofzo, hoe kansloos was dat
Die landen zijn dan ook een stukje minder stabiel. In Nederland klagen we vooral steen en been, terwijl het stiekem eigenlijk wel meevalt. Daar klagen mensen steen en been omdat het écht pure ellende is.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan je wel met zekerheid vertellen dat je uit die contreien aanmerkelijk meer van dit soort beelden gaat vinden dan vergeleken met hier.
Ingeborg does not approve this message.quote:
Was het jouw skateboard?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Ik heb Balkenende een keer ontmoet. Die is niet in de buurt geboren.
Geen geld naar de grieken maar naar de zieken!quote:
Een hoop, nationaal en internationaal.quote:
Van Raak was een drama bij het Plasterk debat. Te licht.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben geen uitgesproken fan van de man. Hij is eigenlijk niet echt meer serieus te nemen sinds die Palestina-actie. Hij was lang de gedoodverfde kroonprins, maar dat is allang niet meer het geval. Als Roemer nu opstapt, is Van Bommel beslist niet degene die hem opvolgt. Ik zie dan eerder Ronald van Raak de kar trekken.
Ja ik kijk, hallo!quote:Op maandag 24 februari 2014 23:18 schreef danos het volgende:
Kijkt u mee in Groningen? Daar komt het gas tekort dus vandaan voor jullie scheurtjes en trillinkjes.
Henk praat ook alsof dat is gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Henk ziet er ook wel uit alsof hij een stoeptegel tegen zijn hoofd heeft gehad in de Oekraine.
Ik vind Van Raak ook niet veel soeps, maar ik heb sowieso vrij weinig met de SP. Het is eigenlijk een soort linkse PVV. Beetje roeptoeteren vanuit de kantlijn en verder niet of nauwelijks wat bereiken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Van Raak was een drama bij het Plasterk debat. Te licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |