Koekraine lijkt me meer iets voor Boskamp.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:10 schreef danos het volgende:
Mart kondigt zo aan de nieuwe president van Koekraine te worden.
Niks. Was gewoon een gesprekje over een specifiek onderwerp. Inmiddels alweer zo'n 14 jaar geleden.quote:
Met afstand het meest debiele wijf dat daar ooit aan tafel heeft gezetenquote:
Uiteraard, hij wist niet naar wat voor een demonstratie hij ging.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij hoorde daar trouwens niet wat er allemaal geroepen werd.
Die is al sultan van Bamihapiaquote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Koekraine lijkt me meer iets voor Boskamp.
Harry van Bommelquote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Was gewoon een gesprekje over een specifiek onderwerp. Inmiddels alweer zo'n 14 jaar geleden.
Let wel: Van Bommel is één van de langstzittende kamerleden.
Deze doofheid heeft hij opgelopen in Oost Indie.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij hoorde daar trouwens niet wat er allemaal geroepen werd.
Ben geen uitgesproken fan van de man. Hij is eigenlijk niet echt meer serieus te nemen sinds die Palestina-actie. Hij was lang de gedoodverfde kroonprins, maar dat is allang niet meer het geval. Als Roemer nu opstapt, is Van Bommel beslist niet degene die hem opvolgt. Ik zie dan eerder Ronald van Raak de kar trekken.quote:
Leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
Ik heb Balkenende een keer ontmoet. Die is niet in de buurt geboren.
Laat me je uit de droom helpen: dat is hier ook cultuur...quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef OProg het volgende:
Vol op het koppie intrappen. Dat is cultuur daar.
Ja, nu jij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaan we serieus benoemen welke politicus we wel eens ontmoet hebben
Ik ken enkel 1 standpunt van hem, en daarvoor verdient hij een:quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben geen uitgesproken fan van de man. Hij is eigenlijk niet echt meer serieus te nemen sinds die Palestina-actie. Hij was lang de gedoodverfde kroonprins, maar dat is allang niet meer het geval. Als Roemer nu opstapt, is Van Bommel beslist niet degene die hem opvolgt. Ik zie dan eerder Ronald van Raak de kar trekken.
Nou en.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ben ik mensen.
Ik was even Curve Fever aan het doen, Alba12345 heeft de stijgende lijn ingezet.
Ik kan je wel met zekerheid vertellen dat je uit die contreien aanmerkelijk meer van dit soort beelden gaat vinden dan vergeleken met hier.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat me je uit de droom helpen: dat is hier ook cultuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |