Bijna net zo'n stoot als Ingeborg.quote:
We gaan zometeen de beelden zien van alle sweeps. Kijken dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een blokje Oekraïne (met nota bene een oud-voetballer als deskundige) en verder bijna alleen sport. Ik snap echt niet waarom alles nog eens moet worden uitgekauwd, wat de OS betreft.
Hij heeft juffie Koblenko wel flink wat vegen gegeven, daar voor louter respect en bewondering.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij zegt niks. Hij maakt alleen maar geluid.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Bijna net zo'n stoot als Ingeborg.
Ik heb een zwak voor Kysia.quote:
Ja maar pro-Europa, dus de indoctrinatiemachines van de Europese journaals draaien op volle toeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
Timosjenko werd als een held op het podium neergezet. Terwijl die in een vorig leven ook gewoon bijna 12 miljard boerde met lucratieve energiecontracten.
Maar ze ziet er wel schattig uit met haar vlecht.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
Timosjenko werd als een held op het podium neergezet. Terwijl die in een vorig leven ook gewoon bijna 12 miljard boerde met lucratieve energiecontracten.
En hopelijk veel Shenkie.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan zometeen de beelden zien van alle sweeps. Kijken dus.
En wat gebeurde er toen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Harry van Bommel. Eén van de weinige politici die ik ooit echt heb ontmoet. Is ook hier in de buurt opgegroeid.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef OProg het volgende:
Dit schilderij van de openbaar aanklager Viktor Pshonka was wel het meest ultiem foute wat er te vinden was daar.
[ afbeelding ]
Hij hoorde daar trouwens niet wat er allemaal geroepen werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |