KNJBquote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe kan het dat onze spitsen altijd op scherp staan?
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef Karelnoord het volgende:
ditquote:
Vorige week tegen NAC stond onze spits helaas minder scherp.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef Karelnoord het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vorige week tegen NAC stond onze spits helaas minder scherp.
Vijf punten verkloten tegen Ado en Nac. Zo kan dat.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niet te geloven dat PSV nog gewoon in onze nek hijgt.![]()
Die ploeg heeft voor de winter een stuk of tien wedstrijden niet meer gewonnen. Hoe kan dit?
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef eight het volgende:
Ik wil het niet jinxen maar ik zie ons zomaar winnen vandaag
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:52 schreef De_Pel het volgende:
Als je PSV dit seizoen nog langszij laat komen mag wmb de ene helft van de selectie weg, de andere helft mag een maand straftraining en een boete voor onprofessioneel gedrag krijgen
Gatverdamme zeg wat wordt ik strontziek van die onnodige kutwedstrijden als tegen NAC, ADO, RKC, GAE, PEC
Want je denkt dat het volgend seizoen beter zal gaan? Leg je er maar bij neer, Feyenoord gaat nooit meer eerste worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef De_Pel het volgende:
Eigenlijk mag van mij dit zaadseizoen wel weer afgelopen zijn, ik ben veel meer benieuwd naar wat er in de zomer gaat gebeuren. Van mij mag eigenlijk sowieso de helft van de selectie wel weg.
Gaat weinig gebeuren. Spelers vertrekken en er komt weinig voor terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef De_Pel het volgende:
Eigenlijk mag van mij dit zaadseizoen wel weer afgelopen zijn, ik ben veel meer benieuwd naar wat er in de zomer gaat gebeuren. Van mij mag eigenlijk sowieso de helft van de selectie wel weg.
Mwah, ik verwacht dus vooral dat ze alle drie geel krijgen, alles minder valt dus meequote:Op zondag 23 februari 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
Dankjullie wel
Geen spanning vandaag nee?hier wel man, kut duitses dit dat (en vooral pelle , immers en vilhena die op scherp staan en de knjb kennende krijgt pelle wel weer geel vandaag
)
Vertel dat de spelers maar. Straalde toch niks vanaf vorige week tegen NAC?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Grifte het volgende:
Tja en winnen we vandaag, en spelen de joden nog gelijk oid, staan er volgende week weer 5x zo veel lui op de laatste training en is het weer een halve hosanna stemming.
Het is zeker geen geweldig of leuk seizoen, maar zo lang je nog volop kansen hebt voor plaats 2-3 hoeft het seizoen nog niet afgelopen te zijn.
Had even getoeterd!quote:Op zondag 23 februari 2014 14:02 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat ze het erom doen
Nu nog het dorpje mondjesnoeren en de cirkel is rondquote:Op zondag 23 februari 2014 14:02 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou denken dat ze het erom doen
Godvertwitter:feyenoordpings twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:07:44BREAKING: Feyenoord is in gesprek met Louis van Gaal, die niet onwelwillend tegen een avontuur bij de club staat, meldt Radio Rijnmond. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |