Als dat daadwerkelijk gebeurt, mogen Feyenoord supporters nooit meer beweren het trouwste publiek te zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Prima moeten ze lekker doen maar dat dat gaat ze echt een hoop seizoenskaarten kosten.
Wat de fuck heeft Willem hier nu weer mee te maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vind ook daadwerkelijk iets anders of komt je IQ niet verder dan die standaard smiley?
De beelden spreken toch voor zich joh, daar heb ik Derksen niet voor nodig, je schaamt je dood als dat je trainer wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:09 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Wat een onzin blaat jij uit. Van Gaal is als geen andere trainer in staat om jonge spelers beter te maken. Geloof toch niet alles wat die mongool van een Johan Derksen altijd over Van Gaal zegt.
wat is dat nou weer voor een onzin. Tyfstraatl een end op als je het niet snapt.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk gebeurt, mogen Feyenoord supporters nooit meer beweren het trouwste publiek te zijn
Dat leg ik toch uit joh, IQ loze.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft Willem hier nu weer mee te maken?
Ja, dat zal Feyenoord wel toelaten inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Gaal gaat afbreken wat we de afgelopen jaren opgebouwd hebben op Varkenoord, jij denk toch niet dat hij alles laat zoals het is?
Precies!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Gaal gaat afbreken wat we de afgelopen jaren opgebouwd hebben op Varkenoord, jij denk toch niet dat hij alles laat zoals het is?
Je club verlaten vanwege 1 persoon is wel het toppunt van triestheid imoquote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een onzin. Tyfstraatl een end op als je het niet snapt.
Iedereen heeft een IQ, gekkie.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat leg ik toch uit joh, IQ loze.
Nee, dat doen we ook niet, dus kan van Gaal na ee nhalf jaar optyfen en zitten we alsnog met de gebakken peren.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat zal Feyenoord wel toelaten inderdaad.
De club zal niet verlaten worden, een seizoenskaart wel of niet heeft daar weinig mee te maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je club verlaten vanwege 1 persoon is wel het toppunt van triestheid imo
Van Gaal wilde nog een WK meemaken eerst.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:15 schreef arjan1112 het volgende:
Rijnmond beweert dat Feyenoord eerder al had geprobeerd om V Gaal te halen, dat mislukte en toen kwam Koeman. Weet iemand waarop het stukliep ?
+ eventueel nieuwe jeugdspelers inpassen, Dat kan Van Gaal als geen ander.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:16 schreef Buitendam het volgende:
Als ik een team heb met jongens als BMI, de Vrij, Mulder, BMI, Vilhena en Boetius dan zou ik de komst van von Gohl wel toejuichen. Dat is een trainer die dat soort jongens wel een seizoen lang kan laten presteren.
Ik weet niet of ik mijn seizoenskaart zou opgeven, maar ergens kan ik begrijpen dat veel mensen hun principes naleven.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je club verlaten vanwege 1 persoon is wel het toppunt van triestheid imo
GMTAquote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Van Gaal, de man die de club Feyenoord definitief vermoord. Gadverdamme man, dat er überhaupt mensen voor zijn. Walgelijk. Verkoop je ziel maar aan dat wandelende gezwel. Om te kotsen.
Imo is het opgeven van je seizoenskaart vanwege de komst van vGaal gelijk aan het opgeven van je seizoenskaart vanwege de komst van Cruijff indertijd. Da's ook een ras-ajacied en die maakte Feyenoord toen kampioen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn seizoenskaart zou opgeven, maar ergens kan ik begrijpen dat veel mensen hun principes naleven.
Moet je altijd als een mak lammetje je club volgen en de dure kaartjes betalen? Of mag je pas protesteren (oa door bijv. seizoenskaarten op te zeggen) als er een buitenlandse eigenaar komt, een verschrikkelijk nieuw stadion, de grootste jodentrainer ooit als coach, etc?
Die grens ligt voor veel mensen anders, maar er zijn, als ik de verschillende fora afga, blijkbaar genoeg mensen die echt elk principe op willen geven om maar weer een keer kampioen te worden.
Als het zo moet, dan hoeft het voor mij niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mijn seizoenskaart zou opgeven, maar ergens kan ik begrijpen dat veel mensen hun principes naleven.
Moet je altijd als een mak lammetje je club volgen en de dure kaartjes betalen? Of mag je pas protesteren (oa door bijv. seizoenskaarten op te zeggen) als er een buitenlandse eigenaar komt, een verschrikkelijk nieuw stadion, de grootste jodentrainer ooit als coach, etc?
Die grens ligt voor veel mensen anders, maar er zijn, als ik de verschillende fora afga, blijkbaar genoeg mensen die echt elk principe op willen geven om maar weer een keer kampioen te worden.
Ja en? Dat was ook prima van die gasten toen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is het opgeven van je seizoenskaart vanwege de komst van vGaal gelijk aan het opgeven van je seizoenskaart vanwege de komst van Cruijff indertijd. Da's ook een ras-ajacied en die maakte Feyenoord toen kampioen.
Feyenoord werd toen kampioen door Ruud Gullit, de beste speler ooitquote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is het opgeven van je seizoenskaart vanwege de komst van vGaal gelijk aan het opgeven van je seizoenskaart vanwege de komst van Cruijff indertijd. Da's ook een ras-ajacied en die maakte Feyenoord toen kampioen.
Joris. Joy!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen speelt, Kongolo linksback.
Terence heeft op die positie nog niet veel laten zien, maar het kan moeilijk slechter dan Nelom.
Ieder zo z'n grenzenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en? Dat was ook prima van die gasten toen.
Van Gaal of niet, die leegloop zal er komen en moet er ook komen, want het word tijd om te cashen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:20 schreef Stringer het volgende:
Tja. Even de onderbuik gevoelens opzij zettend vind ik dit niet perse een slechte keuze. Het alternatief (met de leegloop) kan wel eens een rampjaar zijn. Wellicht dat dit ook wat meer ruimte voor investeringen meeneemt. En er zullen ongetwijfeld jonge spelers willen blijven.
Dit dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..] dat zo'n beetje alles wat je walgelijk vind aan je grootste vijand trainer word bij dezelfde club als van je grootste icoon?
Oprotten man, walgelijk, vies, vuil, en dat alles keer 3.
Verbeek lijkt me binnenkort weer tijd hebben...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef Typisch het volgende:
Van Gastel en Gio gaan het niet worden.
Welke opties zijn dan beter dan Van Gaal? Weer Van Marwijk?
Ehh, nee? Die is flink aan het klimmen daarzo en staat inmiddels 12e.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verbeek lijkt me binnenkort weer tijd hebben...
Ben ik met je eens. Maar het scheelt wel of je alles moet verkopen, of dat je selectief kan zijn. Om nou de hele as weg te doen (BMI, De Vrij, Clasie, Pele).quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Van Gaal of niet, die leegloop zal er komen en moet er ook komen, want het word tijd om te cashen.
Ik snap niet waarom Gio en Gastel geen optie zijn. Ik zie in Gio een toekomstige toptrainer. Misschien eerst even Willem er een jaar naast zetten - op de achtergrond.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:26 schreef Typisch het volgende:
Van Gastel en Gio gaan het niet worden.
Welke opties zijn dan beter dan Van Gaal? Weer Van Marwijk?
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:
Hopelijk is de uitvoering nu beter dan tegen ajaxquote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef RvLaak het volgende:
Koeman speelt wil meer verdedigend spelen ipv aanvallend... Ben benieuwd wat dat gaat betekenen...
Maar wat maakt Gio dan zo'n potentiële toptrainer?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Gio en Gastel geen optie zijn. Ik zie in Gio een toekomstige toptrainer. Misschien eerst even Willem er een jaar naast zetten - op de achtergrond.
Verdedigers worden vaak de beste trainers. Aanvallers niet zo. Frank de Boer vs. Van Basten en Gullit. Bovendien heeft Gio op alle niveaus gespeeld, van RKC tot Barca en in alle in linies, van linksback tot linksbuiten.
4-2-4 volle bak?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef RvLaak het volgende:
Koeman speelt wil meer verdedigend spelen ipv aanvallend... Ben benieuwd wat dat gaat betekenen...
Ben er bang voor... Feyenoord kan met een overwinning hele goede zaken doen. Zal dus wel weer een teleurstelling wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 15:31 schreef eight het volgende:
[..]
Hopelijk is de uitvoering nu beter dan tegen ajax
Met 2 spiten spelen en een middenveldert extra, Schaken en Armenteros zijn toch dramaquote:Op zondag 23 februari 2014 15:30 schreef RvLaak het volgende:
Armenterosquote:Op zondag 23 februari 2014 15:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Met 2 spiten spelen en een middenveldert extra, Schaken en Armenteros zijn toch drama
Voornamelijk mijn onderbuikgevoel. Rustig, maar niet te. Ervaring en inzicht.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar wat maakt Gio dan zo'n potentiële toptrainer?
Er word door een aantal zo gegeild word op succes (terwijl je dat met dat gezwel ook niet gegarandeerd hebt), dat ze hun ziel maar al te graag verkopen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Voornamelijk mijn onderbuikgevoel. Rustig, maar niet te. Ervaring en inzicht.
Bij de Boer waren er ook geen garanties natuurlijk.
Van Gaal lijkt me een heel, heel raar plan. Maar als het gebeurt gaat het of heel goed of heel snel mis. Daar ben je dan wel weer vlot achter. Maar het kan gewoon eigenlijk niet. Alsof Pierre van Hooijdonk Ajax gaat trainen ofzo. Waarom moet het andersom dan wel zo nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |