Och meid, wat een gapende vleeswond.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hand is gehavend door een hondenriem
[ afbeelding ]
Die zit onder.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och meid, wat een gapende vleeswond.
Awwquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hand is gehavend door een hondenriem
[ afbeelding ]
Iew bah.quote:
Die imitatie van Pietertje was goed toen laatst.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk ook TV Kantine.
Carlo als Bas is nu al een Topshow.
Het zijn er 4.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och meid, wat een gapende vleeswond.
Dan is het gewoon schurft.quote:
Ja, ambulance is me op komen halen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef Tem het volgende:
Ben je naar de eerste hulp gegaan, Nosjosnevl,knsdf?
Overmatig vingeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Die middelvinger lijkt wel een beetje krom.
Hopelijk is dat geen aids.
Vriend van mij is chirurg en mensen die met dat soort klachten op de eerste hulp kwamen kregen standaard een rectaal toucher.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ambulance is me op komen halen.
Ik ga even de hond uitlaten...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Vriend van mij is chirurg en mensen die met dat soort klachten op de eerste hulp kwamen kregen standaard een rectaal toucher.
Vond hij dat lekker?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Vriend van mij is chirurg en mensen die met dat soort klachten op de eerste hulp kwamen kregen standaard een rectaal toucher.
Hmja bij mijn andere hand is dat ook, zo ben ik geboren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Die middelvinger lijkt wel een beetje krom.
Hopelijk is dat geen aids.
Voortent is ook zo geboren, doen we ook niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja bij mijn andere hand is dat ook, zo ben ik geboren.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand, knetterkrankjorum.
WK wat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
Laat nu die Olympische Spelen maar een keer afgelopen zijn.
Het wordt tijd voor het WK, verdomme.
Vrouwmensch.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
Laat nu die Olympische Spelen maar een keer afgelopen zijn.
Het wordt tijd voor het WK, verdomme.
Dat moeten we niet hebben nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Frank Evenblij die het over sport gaat hebben,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |