SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
Spaanse couscous gemaakt. Ben benieuwd lol.. geen recept gebruikt gewoon yolo'enook de eerste keer dat ik uberhaupt couscous zelf maak
Hoop voor je dat t lekker is anders krijg je een poffert op je poffertjesporum.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
Spaanse couscous gemaakt. Ben benieuwd lol.. geen recept gebruikt gewoon yolo'enook de eerste keer dat ik uberhaupt couscous zelf maak
Dit wist ik de eerste keer ook niet, mond een beetje verbrand maar boeiend het was prima te etenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijken of iemand de connectie snapt
Gewoon yoloenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijken of iemand de connectie snapt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit wist ik de eerste keer ook niet, mond een beetje verbrand maar boeiend het was prima te eten
Vriend, wist ik dat maar .... die mythische dingen heb ik al een hele lange tijd niet gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamer waar haal ik die sickening mandarijnen met zwarte folie?
Damn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vriend, wist ik dat maar .... die mythische dingen heb ik al een hele lange tijd niet gezien
imperial gold zijn de eckte eckte
laat me weten of ze bij lidl kistjes hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn.Ik ga zo boodschappen doen dus ik dacht laat ik eens zo'n kistje bazenmanderijnen halen die waarschijnlijk fucking lekker en zuur zijn, net zoals dat Chiquita bananen veel lekkerder zijn dan goedkopere. Too bad.
Mijn ouders hebben wel een keer bij de LIDL een kistje mandarijnen gekocht die erg lekker waren, dus even kijken of er zo wat ligt.
Will do. Ze hebben bij de AH ook kistjes, maar ik weet niet of die lekker zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
laat me weten of ze bij lidl kistjes hebben
Huh?? Haha oke ik snap hem niet maar het was fucking lekker boysquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit wist ik de eerste keer ook niet, mond een beetje verbrand maar boeiend het was prima te eten
lagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:27 schreef IrCute het volgende:
Kut digid. Krijg die kanker smscode maar niet gestuurd. En als hij dan eindelijk binnenkomt is het 30min later en dan is mijn session expired.
dame naar mn hartquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:27 schreef IrCute het volgende:
Kut digid. Krijg die kanker smscode maar niet gestuurd. En als hij dan eindelijk binnenkomt is het 30min later en dan is mijn session expired.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
jmr dat je op trannies valt anders hadden we kunnen batsen
grgr
Zou kunnen maar ik ben het geloof ik nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij kan het natuurlijk ook zijn met je 300 YouTube en 50 facebook-accounts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |