Anders lees je even een aantal Ajax topics door.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niemand zien doen anders
Mwah, dat lijkt me niet nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders lees je even een aantal Ajax topics door.
Bij Heracles was het al niet veel. Bij Ajax komt hij gewoon op alle punten tekort, fysiek, snelheid, balbezit, behendigheid, traptechniek, het is gewoon geen Ajax speler. Met Schöne die van NEC nam je een risicio die zeer goed uitpakte. Met Duarte is dat helaas niet zo. Een goede speler voor een club uit her rechter rijtje, maar zeker niet voor Ajax.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Duarte nu al afschrijven?
Dus als je Duarte nog niet afschrijft ben je hem aan het ophemelen ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders lees je even een aantal Ajax topics door.
Ik heb het niet per se over jouquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus als je Duarte nog niet afschrijft ben je hem aan het ophemelen ?
Zo kun je het ook zien.
Dat wordt vaak gezegd tegen mensen me een andere afwijkende mening. Tenminste ben ik geen papegaai die iedereen nalult, zoals sommige hier wel zijn (en ik het niet over jou)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent gewoon een idioot die er niks van snapt
Zelfkritisch ben je ook totaal niet, hé.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd tegen mensen me een andere afwijkende mening. Tenminste ben ik geen papegaai die iedereen nalult, zoals sommige hier wel zijn (en ik het niet over jou)
Kritisch op mijn mening? Ik mag toch gewoon een mening hebben die anders is dan de rest?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkritisch ben je ook totaal niet, hé.
Laten we het hopen. Zal me niet verbazen eerlijk gezegd. Een speler die met een actie het verschil kan maken lijkt me erg handig nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd of Kishna weer minuten mag maken.
Zal wel niet basis zijn denk ik. Hij heeft al 2 wedstrijden gespeeld deze weekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zal me niet verbazen eerlijk gezegd. Een speler die met een actie het verschil kan maken lijkt me erg handig nu.
Je zou juist zeggen dat hij juist nu 2 wedstrijden per week moet kunnen spelen omdat hij zo jong isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel niet basis zijn denk ik. Hij heeft al 2 wedstrijden gespeeld deze week.
Hij is wel paar jaar geblesseerd geweest, dus om hem nu meteen zoveel te laten spelen in een week net als een Boilesen is misschien niet verstandig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat hij juist nu 2 wedstrijden per week moet kunnen spelen omdat hij zo jong is
Lijkt me ook niet verstandig idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is wel paar jaar geblesseerd geweest, dus om hem nu meteen zoveel te laten spelen in een week net als een Boilesen is misschien niet verstandig.
Neemt niet weg dat ik (en de rest ook wel denk ik) veel liever Kishna op rechtsbuiten zie dan een de Sa.
Er moet wel een back-up linksback bij ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig idd.
Boilesen moet je gewoon verkopen daar kun je helaas niet op bouwen
Geen back up maar gewoon een volwaardig linksbackquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er moet wel een back-up linksback bij ja.
Gewoon eentje die minimaal hetzelfde niveau heeft als Boilesen ja. Zodat ze kunnen concurreren en rouleren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen back up maar gewoon een volwaardig linksback
Gewoon winnen? Afgelopen drie wedstrijden heeft ajax twee keer verloren (0-3) (3-2) en een zege tegen AZ gespeeld. En in die zege stond ajax 2-0 achter volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over Feyenoord doe ik geen uitspraken maar wij winnen gewoon van AZ die zijn ook niet zo bijzonder
AZ was toen ook veel beter daar is weinig meer van overquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gewoon winnen? Afgelopen drie wedstrijden heeft ajax twee keer verloren (0-3) (3-2) en een zege tegen AZ gespeeld. En in die zege stond ajax 2-0 achter volgens mij.
Beetje raar om zo te denken.
Hetzelfde geldt voor ajax.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
AZ was toen ook veel beter daar is weinig meer van over
Ja, dat zal wel. Maar je kunt niet zeggen dat ajax geen moeite heeft met Az en gewoon maar even wint.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terwijl er juist beter wordt gevoetbald bij Ajax dit seizoen
Ik zeg toch ook niet dat het 5 of 6-0 word of welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar je kunt niet zeggen dat ajax geen moeite heeft met Az en gewoon maar even wint.
Nee, klopt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het 5 of 6-0 word of wel
''Gewoon ff winnen'' hoeft niet altijd met 5 - 6-0 te gebeuren.quote:
ajax moet thuis altijd winnen van AZ jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Gewoon ff winnen'' hoeft niet altijd met 5 - 6-0 te gebeuren.
Maar het ging om het feit dat je denkt gewoon ff te kunnen winnen.
Nou, dat is dan de laatste paar ontmoetingen niet heel goed gelukt dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax moet thuis altijd winnen van AZ ja
quote:Wat is Siem de Jong nou eigenlijk? Ik ben er reeds al tijden over aan het piekeren. Het is zo ongelofelijk lastig om te zeggen. Woorden schieten me iedere keer te kort wanneer deze kerel weer de catacomben uitgestruind komt. De band dragend alsof het Jezus Christus himself is. Een aura alsof hij het verlengstuk is van Johan. Het is werkelijk waar hemeltergend.
Siem is als het land België. België is grauw, saai en vooral nietszeggend. Er is ooit besloten om het centrum van de macht van de Europese Unie maar in dit godsonterende gebied te plaatsen. „Het is zo lekker neutraal". Siem is ook heerlijk neutraal. Gelukkig pretendeert België zelf nog niet te wedijveren met de echte metropolen als New York, London en Beijing. Siem daarentegen straalt uit alsof hij daadwerkelijk thuis hoort in een rijtje met illustere aanvoerders als Johan Cruijff, Christian Chivu en andere, meer waardige voorgangers.
Siem is als de kleur donkergeel. Het is eigenlijk gewoon lelijk. Het is niet donker, het is niet licht. Zo af en toe, wanneer iemand echt heel hard zijn best doet, wordt er wel eens iets moois mee gemaakt. Dit is echter zeer sporadisch. En waarom zou je ook al die moeite er voor doen, wanneer je met andere kleuren veel gemakkelijker een honderd keer beter resultaat kunt halen. Ik houd niet van donkergeel.
Siem is de Noorse Combinatie op de winterspelen. Je kijkt het en je denkt Tsja, wat zullen we er van zeggen. Er doen allemaal mensen mee die niet echt goed kunnen schansspringen en niet echt goed kunnen langlaufen. Siem kam ook alles een klein beetje, maar blinkt nergens echt in uit. Een aantal keer een klein beetje is natuurlijk eigenlijk gewoon helemaal niets.
Siem is als Dr. Pepper. Iedere frisdrank automaat en supermarkt verkoopt het, maar niemand wil het echt hebben. Als je net twee dagen door de woestijn hebt gebanjerd kan het best prima zijn. Maar ja, dan is alles lekker. Je drinkt het en je denkt, mwa. Het hoeft niet zo nodig.
Ik kan zo een heel topic vol schrijven met allemaal beeld spraken over de beste man. Het is ook niet zo dat ik Siem haat. Je kunt Siem niet haten. Er echt van houden is minstens net zo lastig. Het is een klein sneetje in je vinger. De helft van de tijd merk je niet dat het er is, en de andere helft van de tijd is het een bron van ergernis. Ik word er een beetje verdrietig van.
uh okequote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, dat is dan de laatste paar ontmoetingen niet heel goed gelukt dan.
Ik denk dat niet alleen ik weet het vrij zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Gewoon ff winnen'' hoeft niet altijd met 5 - 6-0 te gebeuren.
Maar het ging om het feit dat je denkt gewoon ff te kunnen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |