Zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doe de eerste optie dan maar, met Duarte en Bojan.
om te beginnen wel inderdaad al lijkt me Fischer op linkshalf ook wel een keer goed, hij werkt zich wel de pleurisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doe de eerste optie dan maar, met Duarte en Bojan.
Is het proberen waard aangezien de linksbuiten positie niets voor hem is, dat is ondertussen wel gebleken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
om te beginnen wel inderdaad al lijkt me Fischer op linkshalf ook wel een keer goed, hij werkt zich wel de pleuris
Duarte heeft nog nooit goed gespeeld voor Ajax. Los van het feit dat hij geen Ajaxspeler is, is het sowieso een speler die totaal niet van het niveau Ajax is. Zelfs PSV en Feyenoord zouden Duarte niet aantrekken en lachen ons wellicht uit vanwege die miskoop.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef Tyron het volgende:
Als je Duarte afschrijft omdat hij een keer een slechte invalbeurt had en niet goed speelt als linksback ben je niet goed snik.
Was tegen Milan toen het beste. Of was het Barca uit? Weet het even niet meer, maar weet wel dat hij zeker goed heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte heeft nog nooit goed gespeeld voor Ajax. Los van het feit dat hij geen Ajaxspeler is, is het sowieso een speler die totaal niet van het niveau Ajax is. Zelfs PSV en Feyenoord zouden Duarte niet aantrekken en lachen ons wellicht uit vanwege die miskoop.
Bojan hetzelfde verhaal. Beide spelers zijn voor clubs als Roda JC, Cambuur, RKC, etc. maar zeker niet voor Ajax.
Jij wilt dat gewoon zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was tegen Milan toen het beste. Of was het Barca uit? Weet het even niet meer, maar weet wel dat hij zeker goed heeft gespeeld.
Nee hoor, ik ben redelijk objectief.quote:
Tegen Milan was hij goed ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Was tegen Milan toen het beste. Of was het Barca uit? Weet het even niet meer, maar weet wel dat hij zeker goed heeft gespeeld.
Copy paste dit stukje nou, hoef je het niet nog is 1000x in te tikken. Het komt nl. al vanaf het begin van het seizoen terug in iedere bijdrage die je hebt in dit topic.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte heeft nog nooit goed gespeeld voor Ajax. Los van het feit dat hij geen Ajaxspeler is, is het sowieso een speler die totaal niet van het niveau Ajax is. Zelfs PSV en Feyenoord zouden Duarte niet aantrekken en lachen ons wellicht uit vanwege die miskoop.
Bojan hetzelfde verhaal. Beide spelers zijn voor clubs als Roda JC, Cambuur, RKC, etc. maar zeker niet voor Ajax.
Datzelfde geldt voor al die gasten hier die Bojan en Duarte steeds ten onrechte de hemel in prijzen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Copy paste dit stukje nou, hoef je het niet nog is 1000x in te tikken. Het komt nl. al vanaf het begin van het seizoen terug in iedere bijdrage die je hebt in dit topic.
Dat heb ik nog niemand zien doen andersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor al die gasten hier die Bojan en Duarte steeds ten onrechte de hemel in prijzen.
Waarom Duarte nu al afschrijven?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor al die gasten hier die Bojan en Duarte steeds ten onrechte de hemel in prijzen.
Anders lees je even een aantal Ajax topics door.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niemand zien doen anders
Mwah, dat lijkt me niet nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders lees je even een aantal Ajax topics door.
Bij Heracles was het al niet veel. Bij Ajax komt hij gewoon op alle punten tekort, fysiek, snelheid, balbezit, behendigheid, traptechniek, het is gewoon geen Ajax speler. Met Schöne die van NEC nam je een risicio die zeer goed uitpakte. Met Duarte is dat helaas niet zo. Een goede speler voor een club uit her rechter rijtje, maar zeker niet voor Ajax.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Duarte nu al afschrijven?
Dus als je Duarte nog niet afschrijft ben je hem aan het ophemelen ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders lees je even een aantal Ajax topics door.
Ik heb het niet per se over jouquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus als je Duarte nog niet afschrijft ben je hem aan het ophemelen ?
Zo kun je het ook zien.
Dat wordt vaak gezegd tegen mensen me een andere afwijkende mening. Tenminste ben ik geen papegaai die iedereen nalult, zoals sommige hier wel zijn (en ik het niet over jou)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij bent gewoon een idioot die er niks van snapt
Zelfkritisch ben je ook totaal niet, hé.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd tegen mensen me een andere afwijkende mening. Tenminste ben ik geen papegaai die iedereen nalult, zoals sommige hier wel zijn (en ik het niet over jou)
Kritisch op mijn mening? Ik mag toch gewoon een mening hebben die anders is dan de rest?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkritisch ben je ook totaal niet, hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |