SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, kritiek hebben op alles en iedereen behalve op De Boer natuurlijk. Was ik even vergeten.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
3 punten in de tas. Gewoon vergeten deze wedstrijd en op naar de volgende!
Oh wacht
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tuurlijk mag je kritiek hebben op de Boer, maar beetje realisme mag ook wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ja, kritiek hebben op alles en iedereen behalve op De Boer natuurlijk. Was ik even vergeten.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De trainer de schuld geven is zo simpel...
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dit was een collectief falen van staf en spelers. Frank de Boer heeft ook gezegd dat ie tactisch misschien de verkeerde keuze heeft gemaakt. Dat siert 'm en nu speelden we de afgelopen al belabbert en dan komt er een keer een moment dat het echt mis gaat. Beter dan dat het gisteren is gebeurd dan aanstaande zondag tegen AZ. Maar ook voor deze wedstrijd hou ik m'n hart vast.![]()
Weet je wat tactisch een miskleun is geweest? Er niet vol op pressen. Zoals tegen Barça. Zelfs Feyenoord zou ons gisteren slachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:33 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Dit was een collectief falen van staf en spelers. Frank de Boer heeft ook gezegd dat ie tactisch misschien de verkeerde keuze heeft gemaakt. Dat siert 'm en nu speelden we de afgelopen al belabbert en dan komt er een keer een moment dat het echt mis gaat. Beter dan dat het gisteren is gebeurd dan aanstaande zondag tegen AZ. Maar ook voor deze wedstrijd hou ik m'n hart vast.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je was de bal daarna toch na een paar sec weer kwijt geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weet je wat tactisch een miskleun is geweest? Er niet vol op pressen. Zoals tegen Barça. Zelfs Feyenoord zou ons gisteren slachten."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En dan maar met zijn allen achteruit lopen? Dat sneed wel hout inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je was de bal daarna toch na een paar sec weer kwijt geweest.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het was gisteren werkelijk dramatisch, zowel van Frankie als de spelers. Ze leken er ook helemaal geen zin in te hebben: sprintjes op halve kracht, geen felheid, helemaal niets. Salzburg was overal 3 passen eerder, 90 minuten lang. Je kan me niet vertellen dat je dat volhoudt tegen een team wat echt wil winnen.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Zorgen dat je de bal niet gelijk verliest door bv geen groot gat tussen je middenveld en verdediging te laten zoals in het vorige topic werd gezegd door iemand. Daarna kan je je zorgen maken over druk zetten/inzakken, wat natuurlijk druk zetten moet zijn zoals jij zegtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan maar met zijn allen achteruit lopen? Dat sneed wel hout inderdaad..
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Celtic was ook heel triest in 04/05 ofzo. Werden we ook heerlijk overlopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef Karzai het volgende:
Dit was echt de meest kansloze wedstrijd die ik ooit gezien heb van Ajax
Wow 2001... time flies gvd
Charlie: How's it going in there?
Als je als team goed drukzet vallen er per definitie geen gaten. Dat zagen we gisteren wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zorgen dat je de bal niet gelijk verliest door bv geen groot gat tussen je middenveld en verdediging te laten zoals in het vorige topic werd gezegd door iemand. Daarna kan je je zorgen maken over druk zetten/inzakken, wat natuurlijk druk zetten moet zijn zoals jij zegt.
Ja maar nu kwamen ze gewoon de middelllijn niet overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Celtic was ook heel triest in 04/05 ofzo. Werden we ook heerlijk overlopen![]()
Dat is zonder bal. Met de bal ligt er al jaren lang een groot gat tussen de eerste twee linies bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je als team goed drukzet vallen er per definitie geen gaten. Dat zagen we gisteren wel."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Vuur bestreden ze niet met vuur. Ergo erop klappen alsof je leven ervan afhangt. Tjah dan word je zoek gespeeld. Vooral als je een tempo van slome stront brengt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar nu kwamen ze gewoon de middelllijn niet overCharlie: How's it going in there?
Valt mee. Vaak staan de verdedigers rond de middellijn. Gisteravond ook maar dat is riskant als je steeds de bal weer inlevert. Makkelijker ga je niet scoren als Salzburg zijne.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is zonder bal. Met de bal ligt er al jaren lang een groot gat tussen de eerste twee linies bij Ajax.Charlie: How's it going in there?
Real madrid uit in 09/10 was trouwens nog erger
Nee, vind ik niet. We waren wel kansloos maar er kwamen tenminste een passes aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Real madrid uit in 09/10 was trouwens nog erger![]()
Als Salzburg. Salzburg zijnde. Niet als Salzburg zijnde. Goddomme.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt mee. Vaak staan de verdedigers rond de middellijn. Gisteravond ook maar dat is riskant als je steeds de bal weer inlevert. Makkelijker ga je niet scoren als Salzburg zijne.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Niemand geeft een fuck.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als Salzburg. Salzburg zijnde. Niet als Salzburg zijnde. Goddomme.![]()
Om jouw zielige leventje.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Altijd ventje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Lekker relevant in dit topic ben je weer, zoals altijd.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Pro-Tyron
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
#teamtyron
Wanneer wordt de club opgeheven trouwens? Nu we toch lekker negatief aan het doen zijn. Sneeuwballen gooien op de directie? Bestuur tegen de muur? De ArenA verbouwen??![]()
Revolutie!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
#teamtyron
Wanneer wordt de club opgeheven trouwens? Nu we toch lekker negatief aan het doen zijn. Sneeuwballen gooien op de directie? Bestuur tegen de muur? De ArenA verbouwen??![]()
twitter:bernievanjoppen twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 06:36:29Da_Sandman krijg de buikloop achterlijke veldhoen.ik draai je kop binnenstebuiten begrepen? reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Mooie twitter troll.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:bernievanjoppen twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 06:36:29Da_Sandman krijg de buikloop achterlijke veldhoen.ik draai je kop binnenstebuiten begrepen? reageer retweet
![]()
Hoezo wacht? Zo is het precies. De wedstrijd tegen Salzburg moet je gewoon vergeten. Exceptioneel slecht en ondermaats gepresteerd, dat kan een keer gebeuren. Nu gewoon weer focussen op de competitie, winnen van AZ om te beginnen. Er is nog niets verloren, de EL was sowieso niet haalbaar dit seizoen, landstitel en beker wel. Daar moet je nu vol voor gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:17 schreef gniffie het volgende:
Gewoon vergeten deze wedstrijd en op naar de volgende!
Oh wachtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo wacht? Zo is het precies. De wedstrijd tegen Salzburg moet je gewoon vergeten. Exceptioneel slecht en ondermaats gepresteerd, dat kan een keer gebeuren. Nu gewoon weer focussen op de competitie, winnen van AZ om te beginnen. Er is nog niets verloren, de EL was sowieso niet haalbaar dit seizoen, landstitel en beker wel. Daar moet je nu vol voor gaan.![]()
![]()
Nee toen moesten we ook na een ronde alweer alles op de competitie gooienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen was de tweede EL wedstrijd het compleet tegenovergestelde van de eerste. Bedoel je dat?![]()
Oh..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee toen moesten we ook na een ronde alweer alles op de competitie gooien
Ja dat is inmiddels wel aannemelijk.![]()
![]()
Het zal me niks verbazen als het volgend jaar weer precies zo gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee toen moesten we ook na een ronde alweer alles op de competitie gooienOh.![]()
Quoten werkt weer niet.
@inslagenreuring
Het viel zeker niet mee, zoals al word gezegd staan de linies al jaren te ver uit elkaar. Je zegt dat de verdediging vaak op de middenlijn staat maar dat is wanneer ajax voorin de bal heeft. Het gaat om de situaties waar er van achter opgebouwd moet worden, dan staat het middenveld en de aanval te ver weg van de verdediging. En dat merk je alleen bij tegenstanders die écht druk zetten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Bij normale wedstrijden in de eredivisie merk je het niet want dan hebben de backs 20 meter de ruimte om op te komen. Zodra ze onder druk worden gezet en die meters niet kunnen overbruggen gaat het mis, want de aanvallende middenvelders en de aanvallers blijven dan rond de middenlijn hangen terwijl ze juist terug zouden moeten zakken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 20:02:20[VIDEO] De Boer: 'Kin omhoog, borst vooruit. Over 48 uur staat AZ voor de deur.' http://t.co/vE6dDqs0Zz #ajaaz reageer retweet
![]()
Talenten laten spelen in de uitwedstrijd. Ben ik de enige die Europa League als niet interessant ziet?![]()
De EL is alleen interessant als je hem wint.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Droathoah het volgende:
Talenten laten spelen in de uitwedstrijd. Ben ik de enige die Europa League als niet interessant ziet?
Lekker talentjes de kans geven volgende weekSo confused when you're lost in the groove![]()
Je had het ergens over een Deense linksback die misschien gehaald wordt? En nog updates over Muric?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 20:02:20[VIDEO] De Boer: 'Kin omhoog, borst vooruit. Over 48 uur staat AZ voor de deur.' http://t.co/vE6dDqs0Zz #ajaaz reageer retweet
![]()
De periode Adriaans niet meegemaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef Karzai het volgende:
Dit was echt de meest kansloze wedstrijd die ik ooit gezien heb van AjaxLife is what you make it.![]()
Celtic thuis , daarna lekker 5-3-2 spelen .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De periode Adriaans niet meegemaakt?RED ONS HENNIEGOD![]()
Kristian Larsen(18) van Brondby kom binnenkort voor de 3e keer op stage, in juli ook transfervrij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je had het ergens over een Deense linksback die misschien gehaald wordt? En nog updates over Muric?
En Muric heeft aangegeven dat hij naar Ajax gaat en Zagreb zegt dat hij nu nog tot 2015 vastligt en dus niet weg kan. Zal de FIFA ongetwijfeld uitspraak over gaan doen tenzij ze verstandig gaan nadenken en inzien wie er fout zit.![]()
Ik hoop dat ze wat over hebben opgestoken van de agressie van Salzburg, lullig dat het tegen Ajax was maar wel mooi om te zien.![]()
Ik hoop dat Frank goed naar dat pressen van Salzburg gekeken heeft en de spelers dat over gaan nemen. Ik was daar erg onder de indruk van. Ze zaten gewoon met z'n vier voorin en verdedigers stonden op de middenlijn. Ajax loopt nog te vaak achteruit.Noodles![]()
Het is beter dan weglopen maar echt begrijpen doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de laatste 10 minuten van donderdag, het ging toen kneiterhard![]()
Humor van de bovenste plank, jawel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:48 schreef Heeinz het volgende:
Blind staat nog altijd op scherp. Laat hem morgen alsjeblieft geen geel pakken..![]()
![]()
Ajax is vrij traag in de omschakeling. Dat is ook een kwestie van trainen en ervaring. Verder maken we het ons vaak zelf onnodig enorm lastig door dom balverlies te lijden, vooral onze vriend Bojan is daar vaak verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:57 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik hoop dat Frank goed naar dat pressen van Salzburg gekeken heeft en de spelers dat over gaan nemen. Ik was daar erg onder de indruk van. Ze zaten gewoon met z'n vier voorin en verdedigers stonden op de middenlijn. Ajax loopt nog te vaak achteruit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me toch af wie op linksback moet spelen komende twee wedstrijden. Misschien wel gewoon Blind. Riedewald is te onervaren, Duarte is puur drama daar. Op het middenveld kun je het dan oplossen door te spelen met Poulsen, Klaassen en Siem de Jong bijvoorbeeld. Als je Blind per se op het middenveld wilt houden, moet je misschien gewoon Denswil linksback zetten, zo speelde Ajax ook tegen AC Milan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was goed inderdaad maar daar zie je ook een probleem bij Ajax tov de vorige seizoenen en dat is diepgang, dan kan je met een lange bal wat doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:57 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik hoop dat Frank goed naar dat pressen van Salzburg gekeken heeft en de spelers dat over gaan nemen. Ik was daar erg onder de indruk van. Ze zaten gewoon met z'n vier voorin en verdedigers stonden op de middenlijn. Ajax loopt nog te vaak achteruit.![]()
Bij mij komt het altijd over alsof ze hun eigen feestje bouwen ipv de club te supportenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is beter dan weglopen maar echt begrijpen doe ik het ook niet![]()
Misschien vond Frank het te risicovol om Riedewald tegen Salzburg te laten spelen, maar durft hij dat wel aan tegen AZ/Feyenoord. En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wie op linksback moet spelen komende twee wedstrijden. Misschien wel gewoon Blind. Riedewald is te onervaren, Duarte is puur drama daar. Op het middenveld kun je het dan oplossen door te spelen met Poulsen, Klaassen en Siem de Jong bijvoorbeeld. Als je Blind per se op het middenveld wilt houden, moet je misschien gewoon Denswil linksback zetten, zo speelde Ajax ook tegen AC Milan.![]()
Even rustig, nog een weekje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef Planga het volgende:
Joden schaam je niet, wees een Ajacied!![]()
Duarte is drie keer minder dat Riedewald op linksbackquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien vond Frank het te risicovol om Riedewald tegen Salzburg te laten spelen, maar durft hij dat wel aan tegen AZ/Feyenoord. En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij dacht dat er ruimte zou liggen omdat Salzburg met 2 spitsen speelt, tegen AZ en Feyenoord moet je sowieso met een echte linksback spelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien vond Frank het te risicovol om Riedewald tegen Salzburg te laten spelen, maar durft hij dat wel aan tegen AZ/Feyenoord. En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.![]()
Zonder Serero heb je niet veel keuze, of je moet met Poulsen willen spelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: